Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@00:57:25 GMT

توضیحات درباره جنگنده ای که امروز رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۴۹۸۲۲

توضیحات درباره جنگنده ای که امروز رونمایی شد

رئیس سازمان صنایع هوایی گفت آنچه امروز با نام کوثر رونمایی شد، یک جنگنده مافوق صوت است که با هواپیمای آموزشی کوثر88 تفاوت دارد.

به گزارش مشرق، صبح امروز رئیس جمهور از یک فروند جنگنده مافوق صوت مجهز به سامانه های اویونیک و کنترل آتش بومی نسل 4 با نام کوثر رونمایی کرد.

این درحالیست که در سال های گذشته از یک فروند جنگنده آموزشی دیگر با نام همین نام رونمایی شده بود که همین موضوع موجب ایجاد سوال برای برخی خبرنگاران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنگنده کوثر که امروز رونمایی شد

امیر بنی طرفی رئیس سازمان صنایع هوایی که سازمان تحت امر وی متولی این موضوع است، در حاشیه مراسم امروز در توضیح بیشتر پیرامون این دستاوردها گفت: آنچه امروز رونمایی شد جنگنده آموزشی/رزمی مافوق صوت با نام کوثر است که تمام سیستم های آن پیشرفته و بومی است و با دستور رئیس جمهور نیز پرواز کرد.

آنچه قبلا نمایش داده شده بود، جنگنده کوثر88 است که کاربرد صرفا آموزشی داشته و سرعت آن نیز زیر صوت است.

کوثر 88

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: فرزندت کجاست حمایت از کالای ایرانی برجام بازی های آسیایی جنگنده کوثر 88 وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۹۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس ایرانداک: پلتفرم نشر دانشگاهی رونمایی شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد حسن‌زاده، رئیس ایرانداک با حضور در جمع دورهمی انجمن ناشران کتاب دانشگاهی از رونمایی پلتفرم نشر دانشگاهی خبر داد.

رئیس ایرانداک درباره ویژگی‌های نشر دانشگاهی گفت: نشر دانشگاهی سهم بزرگی از انتشارات را به خود اختصاص می‌دهد، حاشیه سود بیشتری نسبت به سایر انتشارات دارد و مانایی آثار در حوزه دانشگاهی بیشتر است.

وی همچنین وضعیت نشر در کشور را قابل تعریف ندانست و ادامه داد: در دنیای پیشرفته یک عرف است که اگر شخصی کتابی منتشر کند از حق‌التالیف آن برای ادامه زندگیش اطمینان دارد ولی در کشور ما نمی‌توان به آن عایدی متکی بود.

حسن‌زاده با نگاهی گذرا به تغییرات حوزه نشر، توضیح داد: حوزه نشر به لحاظ صورت نشر، تکنولوژی نشر، و رفتار آیندگان دچار تغییر و تحول شده است. ما باید فرهنگ دانشگاهی را حمایت کنیم. زکات علم نشر آن است. توسعه علم در نشر آن است. ارزش دانشمند در انتشارات اوست. فکر تنها چیزی است که در سکون می‌میرد و اگر جاری باشد زندگی می‌کند و زندگی می‌بخشد. ناشران دانشگاهی میراث‌داران و به حرکت درآورندگان فرهنگ دانشگاهی هستند.

رئیس ایرانداک در ادامه ضعف در نظام مالکیت معنوی، نظام توزیع و تکنولوژی را از معایب نشر دانشگاهی کشور برشمرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم/ توضیحات رئیس قوه قضاییه درباره انتصاب معاون اول دستگاه قضا
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳+ جدول
  • فرمانده کل ارتش: در آمادگی کامل هستیم
  • سرلشکر موسوی: هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان‌کننده روبه‌رو خواهد شد
  • امیر واحدی: جنگنده‌ بمب‌افکن‌های ارتش برای هرگونه عملیات آماده‌اند
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳+ جدول
  • رئیس ایرانداک: پلتفرم نشر دانشگاهی رونمایی شد
  • طرح کالابرگ الکترونیکی ادامه دار شد؟ | توضیحات مهم رئیس سازمان برنامه و بودجه
  • ۱۰ هواپیمای جنگنده که افراد عادی نیز می‌توانند بخرند(+عکس)
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳+ جدول