Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ نادر رحمانی، رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا محدودیتهای ترافیکی از ۳۰ مردادماه تا ۴ شهریور را به شرح زیر اعلام کرد:

۱-تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ظهر روز سه شنبه مورخ ۹۷/۰۵/۳۰ الی ساعت 6 صبح روز یکشنبه مورخ ۹۷/۰۶/۰۴ از محورهای کرج-چالوس ,هراز , فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تبصره – تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

۲-محور کرج-چالوس:

الف- تردد انواع تریلر,کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس ممنوع است.

ب-تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز سه شنبه مورخ ۹۷/۰۵/۳۰ الی ساعت ۰۲ بامداد روز چهارشنبه مورخ ۹۷/۰۵/۳۱ از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل, تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز سه شنبه مورخ ۹۷/۰۵/۳۰ الی ساعت ۰۲ بامداد روز چهارشنبه مورخ ۹۷/۰۵/۳۱ , از کرج به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.

پ-تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه مورخ ۹۷/۰۶/۰۲ الی ساعت ۰۲ بامداد روز شنبه مورخ ۹۷/۰۶/۰۳ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل, تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه مورخ ۹۷/۰۶/۰۲ الی ساعت ۰۲ بامداد روز شنبه مورخ ۹۷/۰۶/۰۳ از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

۳-محور هراز:

الف-تردد کلیه تریلرها از محور هراز همچنان ممنوع است.

ب- تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲۰۰ الی ۲۴۰۰ روز سه شنبه مورخ ۹۷/۰۵/۳۰ و از ساعت ۰۶ الی ۲۴ روزهای  چهارشنبه و پنجشنبه در تاریخ های ۹۷/۰۵/۳۱ و ۹۷/۰۶/۰۱ و همچنین از ساعت ۰۶۰۰ صبح روز جمعه مورخ ۹۷/۰۶/۰۲ الی ساعت ۱۲۰۰ ظهر روز شنبه مورخ ۹۷/۰۶/۰۳ از محور هراز ممنوع است.

پ- تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه مورخ ۹۷/۰۶/۰۲ الی ساعت ۰۲ بامداد روز شنبه مورخ ۹۷/۰۶/۰۳ از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۴ روز جمعه مورخ ۹۷/۰۶/۰۲ الی ساعت ۰۲ بامداد روز شنبه مورخ ۹۷/۰۶/۰۳ با اعلام مامورین پلیس راه در محل, از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) تردد انواع وسایل نقلیه بصورت یکطرفه خواهد بود.

۴-محور تهران-فیروزکوه-قائم شهر و بالعکس:  

تردد کلیه تریلی ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۸ الی ۲۴ روزهای چهارشنبه و جمعه تاریخ های ۹۷/۰۵/۳۱ و ۹۷/۰۶/۰۲ در محور تهران-فیروزکوه-قائم شهرو بالعکس ممنوع است.

۵-محور قدیم رشت-قزوین و بالعکس:  

تردد کلیه تریلی ها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز سه شنبه مورخ ۹۷/۰۵/۳۰ و همچنین از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز جمعه در تاریخ ۹۷/۰۶/۰۲ در محور فوق ممنوع است.

۶-محور آستارا-اردبیل و بالعکس:  

تردد کلیه تریلی ها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز سه شنبه مورخ ۹۷/۰۵/۳۰ و همچنین از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۷/۰۶/۰۲ در محور فوق ممنوع است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پلیس راهور موتورسیکلت ترافیک پلیس راه وسایل نقلیه سوختی و فاسد شدنی مواد سوختی و فاسد پلیس راهور جاده سوختی و فاسد شدنی محور کرج چالوس مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۹۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش

بنا بر اعلام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قم،  با توجه به اجرای عملیات عمرانی در محدوده تقاطع باغیک_تفرش و جاده قدیم سلفچگان _ساوه، تا پایان خردادماه امسال، در این تقاطع محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

 از رانندگان محترمی که از محل اجرای طرح تردد می‌نمایند، درخواست می‌شود ضمن رعایت کامل جوانب ایمنی، تعامل لازم با مجریان پروژه را لحاظ فرمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • محور چالوس یک طرفه شد
  • تداوم محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • جزییات محدودیت‌های جدید ترافیکی در جاده‌های شمال
  • محدودیت های ترافیکی ۱۲ تا ۱۶ اردیبهشت در محورهای مواصلاتی کشور
  • آغاز محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال
  • آغاز محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش