Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین جشنواره ی گلدهی لاله های تالابی با شعار «تالاب زندگیست، حفظ زندگی زیباست» از ۳۰ مرداد تا ۸ شهریور در شهرستان انزلی برگزار می شود.

این جشنواره با محوریت برنامه های فرهنگی، ورزشی، هنری، گردشگری و زیست محیطی در راستای جذب گردشگر در این شهرستان برگزار می شود.

در چهارمین دوره جشنواره گلدهی «لاله های تالابی» برنامه ها به صورت شبانه رأس ساعت ۲۱ در محدوده طرح دریای خیابان پاسداران شهر انزلی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برپایی نمایشگاه صنایع دستی، سوغات و اجرای برنامه های ورزشی، هنری، فرهنگی، گردشگری و زیست محیطی از دیگر برنامه های جانبی این جشنواره است.

مراسم افتتاحیه این جشنواره روز سه شنبه ۳۰ مرداد ماه راس ساعت ۲۰:۳۰ شب برگزار می شود.

کد خبر 4380568

منبع: مهر

کلیدواژه: برنامه های فرهنگی جشنواره لاله های تالابی شهرستان انزلی مردم علیه احتکار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان احتکار شهرکرد روز خبرنگار مشهد بیرجند شیراز خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی یاسوج هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۰۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جشنواره غذاهای سنتی (آش نغوزه) در چناران برگزار می‌شود

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، محمد طاهریان‌مقدم اظهار کرد: در این جشنواره تاکید بر غذاهای بومی محلی شهرستان و آش کمای انغوزه است.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چناران ادامه داد: غذاهای سنتی از نظر داشتن مواد مغذی، ویتامین‌ها و املاح ارزش غذایی بالایی دارد، شهرستان چناران غذاهای سنتی زیادی دارد که برخی از آن‌ها به فراموشی سپرده شده‌اند؛ هدف از برگزاری این جشن‌ها احیا سنن و آداب رسوم گذشتگان است که با شناسایی و حفظ آن‌ها می‌توان به سلامت خانواده کمک کرد.

وی با بیان این که برپایی جشنواره عاملی برای افزایش شور و نشاط در خانواده‌ها است، تصریح کرد: جشنواره غذاهای سنتی، موسیقی محلی و همچنین بازدید از مزارع گیاهان دارویی با مشارکت اقامتگاه بوم‌گردی منیژگان در روستای آبگاهی در مورخ ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

طاهریان‌مقدم افزود: برنامه‌های این جشن شامل اجرای موسیقی سنتی، اجرای سرود و جشنواره غذاهای سنتی، نمایشگاه گیاهان دارویی و محصولات خانگی، دست بافته‌های زنان و دختران روستایی است.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چناران یادآور شد: آش انغوزه یکی از غذاهای سنتی این شهرستان است که بیشتر در دامنه کوه‌های هزار مسجد در بهار رشد می‌کند.

دیگر خبرها

  • چهارمین همایش بین‌المللی معماری دست‌کند در خرم‌آباد برگزار می شود
  • برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان و فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • پاکسازی منطقه نمونه گردشگری بوذرجمهر قاین
  • پوشش ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در چهارمین جشنواره امامت و مهدویت
  • برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • (تصاویر) جشنواره گل‌های لاله آسارا
  • فرهاد قائمیان تکلیف ساخت فیلم درباره امام رضا(ع) را روشن کرد
  • دومین جشنواره غذاهای سنتی (آش نغوزه) در چناران برگزار می‌شود