Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-23@12:24:09 GMT

جشنواره ملی «مالک اشتر» در یاسوج برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۵۰۲۸۵

جشنواره ملی «مالک اشتر» در یاسوج برگزار شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، داریوش مثنوی، دبیر برگزاری جشنواره ملی مالک اشتر امروز، 29 مردادماه با اشاره به اینکه در این جشنواره از 80 نفر فرماندهان حوزه‌های مقاومت، بسیج و اقشار که برای سپاه فتح استان در عرصه‌های مختلف افتخار‌آفرینی کردند تجلیل شد، گفت: سپاه فتح استان همواره در همه عرصه‌ها از جمله بسیج سازندگی، امنیت، اقتصاد مقاومتی و آبادانی و دفاعی کشور همواره نقش‌آفرینی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین، سردار شاهوارپور، فرمانده سپاه ولی عصر(عج) استان خوزستان نیز که به عنوان میهمان ویژه این مراسم حامل پیام فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای تقویت عملکرد فرماندهان حوزه‌های مقاومت سپاه بود، افزود: کهگیلویه و بویراحمد جزو پادگان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است ومردم این خطه همواره ولایت مدار و انقلابی بوده و هستند.
وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی شبانه روز در تلاش هستند تا به اهداف پلید خود دست پیدا کنند، اضافه کرد: از جمله فعالیت‌های آنها تضعیف نقاط قوت و تقویت نقاط ضعف ایران است.
فرمانده سپاه ولی عصر(عج) استان خوزستان با اشاره به وضعیت اقتصادی ایران، بیان کرد: مشکلات اقتصادی امروز به دلیل سوء مدیریت برخی مدیران به وجود آمده است .
شاهوارپور ابراز کرد: ولایت فقیه همواره با هدایت گری‌های خود ثمرات بزرگی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورد که همین امر سبب ناراحتی دشمنان شده است.
وی با اشاره به اینکه بعد از جنگ تحمیلی تاکنون حداقل 5جنگ مهم در منطقه اتفاق افتاده و دشمنان درصدد این بودند تا کشور ایران را درگیر کنند، گفت: روشنگری‌های به موقع رهبر معظم انقلاب از انحراف ایران اسلامی از مسیر خود جلوگیری کرد و همواره شان جمهوری اسلامی حفظ شده است.
فرمانده سپاه ولی عصر(عج) استان خوزستان عنوان کرد: سپاه پاسداران باید به عنوان نیروی پا به کار در کنار سایر نیروهای مسلح کشور در همه حوزه‌ها علی رغم همه فشارها در دفاع وحمایت از دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش کند .
شاهوارپور با بیان اینکه مردم ما همواره در میدان بوده و هستند، افزود: نخست وزیر رژیم کودک کش و اشغالگر صهیونیستی کودک کش خود را دلسوز مردم نشان می دهد ودر مساله آب خوزستان اعلام امادگی کرد غافل از اینکه قرار گاه خاتم النبیاء سپاه پاسداران پای کار آمد و مشکل رابه خوبی حل کرد.
وی با تأکید بر اینکه مسئولان نباید بگذارند مطالبه به حق مردم دستاویز شیطنت‌های دشمنان ایران شود، اضافه کرد: نباید لحظه‌ای غفلت کنیم وباید با به روزرسانی تجهیزات و آموزش نیروها توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کنیم.
همچنین، یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فتح استان نیز گفت: در این جشنواره روند انتخاب فرماندهان براساس آیین نامه ستاد کل بوده وافراد منتخب براساس نمره‌های عملکرد و موفقیت‌ها انتخاب شدند.
وی اضافه کرد: ایجاد وحدت رویه وهدفمند کردن کارکنان از جمله اهداف این جشنواره است.
در کنار این جشنواره همچنین نمایشگاهی در 12 غرفه با موضوع اقتصاد مقاومتی، اختراعات و عملکرد و موفقیت‌های سپاه فتح استان تا فردا در حسینیه ثارالله یاسوج درحال برگزاری است.
بنابراین گزارش، همچنین، سیاوش کیش، مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان نیز گفت: بیش از 80 طرح عمرانی محرومیت زدایی از جمله آبرسانی با ارزش 30 میلیارد تومان در استان در حال اجراست.
وی تصریح کرد: در زمینه طرح‌های اقتصلاد مقاومتی نیز بیش از 300 طرح با اشتغالزایی 530 نفر دراستان اجرا شده است.
یادآور می‌شود، درپایان این جشنواره از 80 فرمانده حوزه های مقاومت سپاه فتح استان تجلیل شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد اجتماعی جشنواره ملی مالک اشتر قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۰۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش‌آفرینی حماسی سپاه منشا قدرت برای مقابله با تهدیدات نظام سلطه است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی نوشت: نقش‌آفرینی‌های حماسی و مجاهدانه پاسداران در حوزه‌های نظامی، دفاعی، امنیتی، سازندگی، محرومیت زدایی و مردم‌یاری همواره برای ملت ایران آرامش‌بخش و امیدآفرین و برای علاقه‌مندان به انقلاب منشا تولید ظرفیت و قدرت برای مقابله با تهدیدات نظام سلطه است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران نوشت: دوم اردیبهشت ماه؛ سالروز تصویب اساسنامه "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" در شورای انقلاب و ثبت آن به عنوان روز تاسیس این نهاد انقلاب و مردمی در تاریخ کشور را به جنابعالی، فرماندهان، مسئولان، مدیران، کارکنان و خانواده‌های مکرم آنان تبریک و تهنیت می گویم.

در ادامه این پیام آمده است: خدای بزرگ را خاضعانه حمد و سپاس می‌گوییم از سپیده دم پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز و با گذشت بیش از ۴۵ سال از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حافظه تاریخی ایران و ایرانی گواهی می‌دهد، سپاه مقتدر و قهرمان در خیمه ولایت و تبعیت از مقام معظم ولایت فقیه و فرمانده کل قوا در اوج شکوه، عظمت، بصیرت و هوشمندی؛ حماسه‌ساز عرصه‌های انقلاب و میهن اسلامی بوده است و در این مسیر مبارک با اهدای هزاران شهید تاریخ‌ساز همچون "سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا زاهدی و سرلشکر پاسدار شهید محمدهادی حاجی رحیمی" بر تارک آن می‌درخشد، افتخارات ماندگار و غرورانگیزی برای این سرزمین ثبت کرده است.

سرلشکر باقری در پیام خود آورده است: نقش آفرینی‌های حماسی و مجاهدانه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگامه تشکیل سپاه تا ۸ سال دفاع مقدس و پس از آن، در عرصه‌های مختلف به ویژه در حوزه‌های نظامی، دفاعی، امنیتی، سازندگی، محرومیت زدایی و مردم‌یاری همواره برای ملت ایران آرامش‌بخش، امیدآفرین و غرورانگیز و برای علاقه مندان به انقلاب و نظام اسلامی الهام‌بخش و منشا تولید ظرفیت و قدرت برای مقابله با تهدیدات و توطئه‌های نظام سلطه و صهیونیسم بوده است که جلوه‌های معنادار آن در سالیان اخیر در جبهه مقاومت اسلامی منطقه غرب آسیا و در طریق آزادی قدس شریف پدیدار شده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: بی شک عصبانیت و کینه‌توزی‌های مستمر دشمنان ملت ایران به ویژه آمریکا، رژیم صهیونیستی و هم پیمانان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آنان ناشی از اقتدار و تاثیرگذاری این نهاد انقلابی و با اراده در خنثی‌سازی نقشه‌های شوم آنان علیه این میهن اسلامی است که بر پیشانی آن درخشش عملیات "وعده صادق" در لبیک به رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی و مطالبه ملی در تنبیه رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی تبلور ویژه‌ای دارد.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: به ارواح طیبه و نورانی شهیدان عالیقدر و همیشه جاوید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درود می‌فرستم و دوام توفیق آن سازمان را تحت عنایات حضرت بقیه الله‌الاعظم (عج) و تدابیر، منویات، فرامین و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از خدای قادر متعال مسالت می‌جویم.

کد خبر 746366

دیگر خبرها

  • دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری
  • وقتی نبود سرعت گیر در خیابان مالک اشتر شمالی کرمان جان دانش آموزان را نشانه گرفت + فیلم
  • اسرائیل سیلی سختی را از ایران تجربه کرد
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد
  • دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد همراه با تدبیر نیرو‌های مسلح در حوادث اخیر
  • پیام دریادار سیاری به فرمانده کل سپاه+ جزئیات
  • نقش‌آفرینی حماسی سپاه منشا قدرت برای مقابله با تهدیدات نظام سلطه است
  • سپاه به همراه ارتش سد محکمی در برابر دشمنان هستند
  • سرلشکر باقری: عصبانیت دشمن از سپاه بخاطر اقتدار آن است