Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته فرماندارایجرود، ۵۸ پژوه عمرانی با یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در این هفته افتتاح و کلنگ زنی می شودکه از این تعداد ۴۴ پروژه با ۴ میلیارد و ۱۵۴ میلیون تومان اعتبار قابل افتتاح و ۱۴ پروژه با اعتبار ۷ میلیارد و ۵۴۵ میلیون تومان کلنگ زنی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، توحید سلیمی، فرماندار ایجرود امروز 30 مرداد در نشست خبری با خبرنگاران استان زنجان با تشریح برنامه های هفته دولت اظهار کرد: رسانه ها رسالت والایی در عصر حاضر و پیشرفت های تکنولوژی برعهده دارند چرا که باید سرعت در نشر و دقت در اخبار درج شده در اولویت خبرنگاران قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با یادآوری اینکه در کشورهای دموکراسی همچون ایران، مطبوعات آزاد به عنوان رکن چهارم محسوب می شود، گفت: این موضوع نشان می دهد مردم، رسانه ها و مسوولان سه عنصر جدانشدنی هستند، به این صورت که رسانه ها خدمات مسوولان را به مردم اطلاع رسانی می کنند.

 

سلیمی خاطرنشان کرد: جمهوریت و رسانه با یکدیگر گره خورده اند و نمی توان این دو را از یکدیگر جدا کرد، در دنیای امروز که جوامع از قدرت نظامی سخن می گویند، قدرت رسانه ای را نباید نادیده گرفت.

 

فرماندار ایجرو یادآور شد: در شرایط فعلی به وجود آمده از سوی استکبار برعلیه ایران، به منظور سرعت دادن به تحریم های اقتصادی، تلاش دشمنان برای ایجاد فضای روانی و رواج بی اعتمادی در جامعه، رسانه ها می توانند با تزریق امید در بین مردم و افزایش اعتماد عمومی، این سرمایه اجتماعی را افزایش دهند.

 

این مقام مسوول به برنامه های هفته دولت در شهرستان ایجرود اشاره کرد و یادآور شد: 80 عنوان برنامه اجتماعی و فرهنگی در شهرها و روستاهای شهرستان ایجرود اجرا می شود.

 

وی با اشاره به اینکه 91 درصد از جمعیت شهرستان را روستائیان و تنها 8 درصد را شهری تشکیل داده است، خاطرنشان کرد: امسال مشارکت اجتماعی در اجرای برنامه های هفته دولت در اولویت است.

 

سلیمی با بیان اینکه دیدار با امام جمعه، حضور در مزار شهدا، سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه، دیدار اعضای شورای اداری ایجرود در مصلای نماز جمعه با مردم برنامه های نخستین روز این هفته است.

 

فرماندار ایجرود به تقارن هفته دولت و هفته ولایت و امامت اشاره و با بیان اینکه 6 برنامه در 6 روستا با موضوع ولایت و امامت اجرا می شود، گفت: سعی شده است برنامه های پرشور و پرنشاط در این هفته اجرا شود.

 

این مقام مسوول به دیدار با خانواده شهدا و آزادگان و جشن های علوی در این هفته اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقات قرآنی، فرهنگی و هنری با کارکنان دستگاه های اجرایی از دیگر برنامه های فرهنگی و اجتماعی هفته دولت است.

 

به گفته وی، 58 پژوه عمرانی با یک میلیارد و 700 میلیون تومان در این هفته افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد که از این تعداد 44 پروژه با 4 میلیارد و 154 میلیون تومان اعتبار قابل افتتاح و 14 پروژه با اعتبار 7 میلیارد و 545 میلیون تومان کلنگ زنی می شود.

 

فرماندار ایجرود ادامه داد: در این هفته 23 مدرسه به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز می شوند و احداث سرویس بهداشتی و تعمیر برخی از مدارس از محل منابع دولتی، خودیاری مردم و کمک های خیرین انجام می شود.

 

سلیمی خاطرنشان کرد: از پروژه های عمرانی 5 پروژه مربوط به بخش صنعت و معدن است که به صورت نمادین سه پروژه در این شهرستان افتتاح می شود.

 

وی به آسفالت ریزی راه های 10 روستای شهرستان در این هفته اشاره کرد و گفت: بهره برداری از کانال های روستایی، اصلاح ایمن سازی راه ها، پرورش ماهی های سردآب، گازرسانی روستایی و بهره  برداری از هفت خانه ورزش در هفت روستا و احداث پارک از دیگر برنامه های این هفته است.

 

فرماندار ایجرود با اشاره به اینکه شهرستان در تامین آب شرب روستایی مشکلی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: عدم مدیریت مصرف بهینه در برخی از روستاها از مشکلات حوزه آب روستاهای این شهرستان است.

 

سلیمی با یادآوری اینکه کیفیت آب شرب روستایی در این شهرستان به 64 درصد رسیده است، یادآور شد: تا پایان امسال کیفیت آب شرب تمام روستاهای شهرستان به 100 درصد خواهد رسید.

 

وی ادامه داد: با توجه به پتانسیل های موجود شهرستان، علیرغم بالا بودن ظرفیت کشاورزی شهرستان، در حوزه صنعت گام هایی برداشته شده است، به گونه ای که ناحیه صنعتی زرین آباد و ناحیه صنعتی حلب از ظرفیت های این شهرستان محسوب می شود.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس بازی های آسیایی ۲۰۱۸ بازار مسکن پاراگلایدینگ استیضاح اردبیل آیت الله مکارم شیرازی عزت الله انتظامی شیراز رییس جمهور پروژه های هفته دولت فرماندار ایجرود هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۰۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس

سید ابوالفضل هاشمی اصل ضمن گرامیداشت هفته سلامت با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه «جهاد تبیین»، این ایام را فرصتی مناسب در راستای معرفی دستاورد‌های حوزه سلامت دانست.

او با اعلام آمادگی افتتاح ۳۶ پروژه بهداشتی، درمانی، به متراژ ۱۱ هزار و ۱۳۰ متر مربع با اعتبار بالغ بر ۲۸۰ میلیارد تومان در هفته سلامت امسال گفت: رفع چالش‌های پروژه‌های عمرانی سلامت‌محور، از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان دانشگاه است که با هدف توسعه زمینه‌های دسترسی عمومی به خدمات این حوزه به صورت ویژه در حال پیگیری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به نقش تاثیرگذار توسعه، ارتقا و نوسازی زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان در ارائه هر چه بهتر خدمات بهداشتی درمانی به مراجعان گفت: امید است با بهره‌برداری از این پروژه‌ها در هفته سلامت، بتوانیم گام‌های موثری در پیشبرد اهداف حوزه سلامت فارس برداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود