Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - هفته‌ی پنجم رقابت‌های لیگ برتر با بازی استقلال تهران و فولاد خوزستان آغاز می‌شود.

به گزارش وب‌سایت نود، استقلال تهران بعد از شکست خارج از خانه مقابل پارس جنوبی جم، چهارشنبه‌شب در ورزشگاه آزادی پذیرای فولاد خوزستان است. فولادی‌ها در حالی به این بازی می‌آیند که از 4 بازی گذشته‌ی خود 7 امتیاز بدست آورده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها هفته‌ی دوم رقابت‌ها هم در ورزشگاه آزادی به میدان رفتند که در تقابل با پرسپولیس دیگر تیم تهرانی، با 3 گل مغلوب شده‌اند. در لیگ برتر استقلال تهران با 15 برد مقابل فولاد خوزستان از هر تیم دیگری این تیم خوزستانی را بیشتر برده است. به بهانه‌ی بازی دو تیم استقلال و فولاد خوزستان، چند برش از بازی‌های یه یادماندنی این دود تیم را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

اولین بازی "شفر"

اولین تیمی که "وینفرد شفر" آلمانی بعد از پیوستن به استقلال تهران در بازی با آن‌ها روی نیمکت این تیم نشست، فولاد خوزستان بود. استقلال با هدایت "شفر" در آن بازی با نتیجه بدون گل مقابل میهمان خود متوقف شد. "شفر" در دو تقابل فصل گذشته‌ی خود در لیگ برتر با فولاد خوزستان یک برد و یک تساوی بدست آورد و بازی چهارشنبه شب سومین باری است که این سرمربی مقابل فولاد خوزستان قرار می‌گیرد. در 6 تقابل آخر دو تیم در لیگ برتر فولاد خوزستان در بدست آوردن پیروزی ناکام بوده و استقلالی‌ها 4 برد بدست آورده‌اند. آخرین برد فولاد خوزستان مقابل استقلال به لیگ چهاردهم برمی‌گردد که فولادی‌ها با هدایت "دراگان اسکوچیچ" سرمربی کروات آن روزهای خود، هر دو بازی رفت و برگشت را از استقلال بردند.

روز آتش بازی "تیام"

در سیزده تقابل آخر دو تیم در لیگ برتر بهترین برد استقلالی‌ها در روز درخشش "تیام" مهاجم گلزن این تیم بدست آمد. در بازی برگشت فصل گذشته در اهواز شاگردان "وینفرد شفر" آلمانی که در بازی رفت با نتیجه‌ بدون گل مقابل فولاد خوزستان متوقف شده بودند، توانستند در روز درخشش "تیام" با نتیجه‌ی 4 بر یک با دو گلی که این مهاجم سنگالی برای آن‌ها زد به پیروزی برسند.

آخرین برد "مجید جلالی" سرمربی این فصل پیکان که در هفته‌ی اول رقابت‌ها استقلال تهران را در ورزشگاه آزادی متوقف کرد مقابل این تیم، به هفته‌ی نوزدهم لیگ دهم برمی‌گردد که در آن بازی شاگردان "جلالی" در تیم فولاد خوزستان موفق شدند با نتیجه‌ی 4 بر یک از سد شاگردان "پرویز مظلومی" در تیم استقلال تهران بگذرند.

استقلالی‌ها علاوه بر برد پر گلی که فصل گذشته بدست آوردند، یک برد 4 بر یک خوب هم در فصلی که اولین قهرمانی خودشان با "امیر قلعه‌نویی" در لیگ برتر را جشن گرفتند مقابل فولاد خوزستان داشتند. آن‌ها در لیگ پنجم و هفته‌ی بیست و هشتم رقابت‌ها موفق شدند با هدایت "امیر قلعه‌نویی" 4 بر یک از سد میهمان خود بگذرند و یک قدم خود را به قهرمانی در لیگ برتر با پیروزی مقابل فولاد نزدیک‌تر ببینند.

روز تلخ پرسپولیسی‌ها و پیروزی شیرین استقلال در اهواز

آخرین قهرمانی استقلال در لیگ برتر با پیروزی مقابل فولاد خوزستان در اهواز بدست آمد. از هفته‌ی سی و سوم لیگ دوازدهم استقلال تهران با هدایت "امیر قلعه‌نویی" در اهواز به مصاف فولاد خوزستان رفت و موفق شد میزبان خود را با تک گل "جواد نکونام" کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان در آن روزها که از روی نقطه‌ی پنالتی به ثمر رسید، شکست دهد. با آن پیروزی استقلالی‌ها قهرمان لیگ برتر شدند. همان شبی که استقلالی‌ها در اهواز قهرمانی لیگ برتر خود را جشن گرفتند، رقیب سنتی آن‌ها پرسپولیس شب تلخی را در ورزشگاه آزادی گذراند. آن‌ها در بازی فینال جام حذفی با هدایت "یحیی گل‌محمدی" به مصاف سپاهان اصفهان رفتند که بعد از تساوی 2 بر 2 بازی، سپاهانی‌ها موفق شدند در ضربات پنالتی از سد پرسپولیس بگذرند و قهرمانی جام حذفی را در تهران مقابل دید هوادارن پرشور پرسپولیس بدست آوردند.

استقلالی‌ها در آخرین فصلی که فولاد قهرمان لیگ برتر شد هم آن‌ها را اذیت کردند. فولادی‌ها یک هفته مانده به پایان رقابت‌ها در اهواز به مصاف استقلال تهران رفتند و در آن بازی شاگردان "امیر قلعه‌نویی" در تیم استقلال با تک گل "آرش برهانی" موفق شدند از سد فولاد خوزستان بگذرند تا خودشان هم شانس قهرمانی در لیگ برتر را داشته باشند. در نهایت فولادی‌ها در هفته‌ی آخر رقابت‌ها با یک گل در تبریز از سد گسترش فولاد گذشتند و دومین قهرمانی خود در لیگ برتر را بدست آوردند. استقلالی‌ها هم با شکست 3 بر یک مقابل تراکتورسازی تبریز در هفته‌ی پایانی به مقام پنجم لیگ سیزدهم رسیدند.

از 2 برد با استقلال خوزستان تا شکست سنگین در آخرین تقابل

"سیروس پور موسوی" سرمربی فولادی‌ها در بازی چهارشنبه شب مقابل استقلال تهران، با تیم‌های استقلال خوزستان و فولاد چهار بار مقابل استقلال تهران در لیگ برتر قرار گرفته که در این 4 بازی، 2 پیروزی بدست آورده، یکبار مقابل استقلالی‌ها متوقف شده و یکبار هم استقلالی‌ها توانسته‌اند او را شکست دهند. "پورموسوی" با فولاد هنوز نتوانسته از سد استقلال تهران در لیگ برتر بگذرد و آخرین بازی دو تیم را هم با نتیجه 4 بر یک شاگردان او واگذار کرده‌اند.

استقلال تهران و فولاد خوزستان 32 بار در لیگ برتر به مصاف هم رفته‌اند که در این 32 تقابل، استقلالی‌ها 15 برد بدست آورده‌اند، 8 بازی را فولاد برده است و در 9 بازی دو تیم به تساوی رسیده‌اند. استقلالی‌ها در این 32 بازی 44 گل زده‌اند که به طور میانگین 1.375 گل زده در هر بازی می‌شود. فولادی‌ها هم 28 گل در این 32 بازی زده‌اند که به طور میانگین 0.875 گل زده در هر بازی می‌شود. باید دید در بازی چهارشنبه شب استقلالی‌ها می‌توانند دومین برد خانگی خود در لیگ هجدهم را بدست آورند یا فولادی‌ها موفق می‌شوند از استقلال "شفر" در ورزشگاه آزادی امتیاز بگیرند و یا حتی اولین برد خارج از خانه‌ی خودر در این فصل را مقابل استقلال تهران بدست آورند.


1870

 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: استقلال داخلی اختصاصی لیگ برتر ایران فولاد مجید جلالی امیر قلعه نویی سیروس پورموسوی وینفرد شفر مامه تیام جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۰۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد

ایسنا/آذربایجان شرقی تراکتور برای امیدوار ماندن به کسب سهمیه آسیایی از طریق لیگ‌برتر، چاره‌ای جز امتیازگیری مقابل فولاد ندارد.

فولاد و تراکتور در جریان هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال، از ساعت ۱۹:۳۰ فردا (دوشنبه) به میزبانی ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف هم خواهند رفت.

 نه تراکتور اوضاع جالبی دارد و نه فولاد. تی‌تی‌ها هیچ یک از ۵ دیدار اخیرشان را نبرده‌اند و تنها ۳ امتیاز از ۱۵ امتیاز ممکن عایدشان شده است. در سمت مقابل از آخرین برد فولاد در حال سقوط، ۸ هفته می‌گذرد و سرخ‌پوشان اهواز هفته‌هاست برای بقا در لیگ‌برتر دست و پا می‌زنند.

۱۰ نکته درباره این دیدار را در ادامه می‌خوانید:

۱. فولاد با ۲۲ امتیاز تیم چهاردهم جدول است. این تیم در صورت از دست دادن امتیاز در این مسابقه ممکن است در رده پانزدهم جدول قرار گیرد و تنها برد جایگاه فعلی فولاد را تضمین می‌کند.

۲. تراکتور با ۴۱ امتیاز در رتبه چهارم جدول حضور دارد. باخت در این بازی ممکن است به قیمت سقوط تراکتور به رده پنجم تمام شود ولی قرمزپوشان با هر نتیجه‌ای از این رده بالاتر نخواهند رفت.

۳. فولاد در ۸ بازی اخیر لیگ‌برتری خود برنده نبوده است.

۴. تراکتور ۵ بازی آخر خود در چارچوب لیگ‌برتر را بدون برد پشت سر گذاشته است.

۵. آخرین برد تراکتور مقابل فولاد در اهواز به ۶ سال قبل برمی‌گردد. (یک بر صفر، لیگ هفدهم)

۶. تراکتور هیچ‌گاه در ورزشگاه شهدای فولاد موفق به بازگشایی دروازه فولاد خوزستان نشده است.

۷. فولاد از ۱۲ بازی خانگی خود در فصل جاری لیگ‌برتر، ۱۲ امتیاز به دست آورده است. تراکتور این فصل ۱۲ بار به خانه حریفان رفته‌ که حاصل آن ۱۷ امتیاز بوده است.

۸‌. لوسیانو پریرا با ۶ گل بهترین گلزن تقابل ۲ تیم است و پس از او ساسان انصاری با ۵ و لوسیانو ادینهو با ۴ گل قرار دارند.

۹. برد ۲ بر یک و تساوی یک بر یک هر کدام ۶ بار، پرتکرارترین نتیجه رویارویی‌های ۲ تیم بوده و پیروزی ۳ بر صفر فولاد و ۳ بر ۲ تراکتور بهترین بردهای ۲ تیم مقابل هم بوده‌اند.

۱۰. ساسان انصاری، حمید بوحمدان، علی شجاعی، احسان مرادیان، مهدی شیری، عارف آقاسی و احسان پهلوان بازیکنانی هستند که سابقه بازی برای هر ۲ تیم را در کارنامه دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیروزی نفت آبادان درلیگ برتر فوتبال
  • استقلال با حداکثر هیجان صدرنشین ماند/ حرکت فولاد به‌سوی سقوط
  • خوزستانی‌ها در انتهای جدول؛ اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر ایران افتاد
  • سرنوشت قهرمانی به هیچ عنوان دست استقلال نیست | پرسپولیس با استرس رقیب جام را می گیرد
  • کلهر: سرنوشت قهرمانی دست استقلال نیست
  • مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم
  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال
  • پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد
  • قربانی در بازی سرنوشت‌ساز در سقوط