Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-06@16:19:38 GMT

بیشتر تصادفات در جاده های فرعی است

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۵۰۴۸۶

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز همدان ، سرهنگ اسماعیلی در شورای ترافیک شهرستان رزن افزود : بر اساس آمار ۵۷ درصد از تصادفهای برون شهری استان در این مسیرها اتفاق می افتد که قابل توجه و قابل تامل است.
او ادامه داد : در محورهای اصلی به علت وجود دوربین های کنترل سرعت و استاندارد بودن مسیرهای تردد، تصادفهای کمتری روی می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته جانشین رئیس پلیس راه استان با اشاره به اینکه بیشترین تعداد فوتی ها در محورهای فرعی،افراد بومی همان منطقه هستندخاطرنشان کرد : توجه نکردن رانندگان به جلو ، علت ۳۷ درصد حوادث رانندگی در راههای برون شهری استان است .
این مقام مسئول گفت:۸۰ درصد تصادفها در فاصله زمانی ساعت دوازده تا ۲۴ است .
معاون فرماندار رزن هم با بیان اینکه ۲۶ نقطه حادثه خیز در شهرستان رزن شناسایی شده است گفت : سال گذشته در شهرستان رزن ، بیش از ۱۸۶ تصادف فوتی و جرحی گزارش شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: همدان پلیس راه حوادث تصادفات جاده فرعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۰۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، داود مهرگان افزود: ساعت ۱۸:۲۸ شامگاه گذشته برخورد ۲ دستگاه خودروی سمند در جاده زنجان _تهم - چورزق توسط مردم به ندای امداد اطلاع داده شد. وی یادآوری کرد: یک تیم عملیاتی از پایگاه کوهستان همراه با آمبولانس برای امدادرسانی به کیلومتر ۱۰ این مسیر ارتباطی اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: نجاتگران اقدام به رهاسازی مصدوم با ست نجات سبک کردند و عملیات در ساعت ۱۹:۳۰ پایان یافت. مهرگان از وقوع تصادف دیگری ساعت ۲۳:۵ در کیلومتر پنج قیدار به کرسف خبر داد و اظهارداشت: در این سانحه پژوه ۴۰۵ با ستون پل برخورد کرده و ۲ سرنشین در دم جان باختند.

وی ادامه داد: نجاتگران اقدام به رهاسازی ۲ جوان فوت شده ۲۵ ساله کردند. معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: گزارش این سانحه توسط اورژانس به ندای امداد اطلاع داده شد و یک تیم عملیاتی چهار نفره همراه با ست نجات برای امدادرسانی اعزام شدند.

مهرگان، پایان عملیات را ۴۰ دقیقه بامداد شنبه بیان کرد. معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، از هموطنان خواست در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد بدون محدودیت زمانی تماس برقرار کنند.

کد خبر 6096242

دیگر خبرها

  • ۱۳۱۷ مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • تصادف در جاده های زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت
  • تورم در دولت رئیسی چند؟ ۳۰، ۴۰، ۵۰، ۶۰ یا بیشتر؟
  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی داشت
  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی گذاشت