Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@08:48:55 GMT

تصویر صورتجلسه پایان نامه عزت الله انتظامی منتشر شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۵۰۶۱۷

تصویر صورتجلسه پایان نامه عزت الله انتظامی منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، پایان‌نامه دوره کارشناسی عزت الله انتظامی با عنوان «هنریش فن کلیست-پیش‌پرده‌خوانی در ایران» با نمره بسیار خوب توسط بهرام بیضایی، حمید سمندریان و پرویز ممنون ارزیابی شده است.

عزت‌الله انتظامی ۲۶ مردادماه بر اثر عوارض بیماری دارفانی را وداع گفت.

یکی از فرازهای زندگی عزت‌الله انتظامی ورود وی به دانشکده هنرهای زیبا و تحصیل آکادمیک هنر نمایش در دانشگاه تهران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در اواخر دهه ۴۰ خورشیدی زمانی که بازیگری شناخته شده بود، وارد دانشگاه تهران شد و در سال ۱۳۵۱ دوره کارشناسی تئاتر (بازیگری) را در دانشکده هنرهای زیبا در سن ۴۸ سالگی به پایان رساند.

این بازیگر سینما این اتفاق را در کتاب زندگی‌نامه‌اش با عنوان «آقای بازیگر» این‌طور روایت می‌کند: «من تصمیم گرفتم به هر نحو ممکن بازیگری را به طور آکادمیک ادامه دهم. وقتی در اداره تئاتر این را مطرح کردم، تقریبا همه مخالف بودند.

در آن زمان اگر اشتباه نکنم، استاد ارجمند دکتر مهدی نامدار، رئیس گروه هنرهای نمایش دانشکده هنرهای زیبا را به عهده داشت. دکتر نامدار از هنرمندان بزرگ تئاتر زمان خود بود و مرا هم می‌شناخت. تقاضایم را مطرح کردم، اول خندید ولی پس از مدتی که پافشاری و اصرار مرا دید، راهنمایی‌ام کرد تا نامه‌ای برای هیات امنای دانشگاه بنویسم و تقاضایم را مطرح کنم. همان دم نامه را نوشتم و تقدیم کردم. پس از چند روز هیات امنای دانشگاه موافقت خود را با ورود من به دانشکده هنرهای زیبا اعلام کرد. این خبر بسیار خوش را دکتر نامدار به من داد و من همان روز که نزدیکی‌های امتحان ترم اول بود، سر کلاس رفتم.»

کد خبر 4380850 زهرا ساختمانیان

منبع: مهر

کلیدواژه: بازیگر سینما بهرام بیضایی پایان نامه حمید سمندریان دانشگاه تهران عزت الله انتظامی مردم علیه احتکار وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی سازمان سنجش دانشجویان کنکور 97 حسین توکلی پذیرش بدون آزمون انتخاب رشته دانشگاه های ایران دانشگاه های علوم پزشکی مرکز سنجش آموزش پزشکی فرهاد رهبر آموزش پزشکی دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۰۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دانشجویان دانشکده بهداشت از تصفیه خانه آب ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ارومیه دراین رابطه اظهار داشت: ۱۲ نفر از دانشجویان دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی به همراه اساتید دانشگاه از تصفیه خانه آب ارومیه بازدید کردند.   وی با اشاره به اینکه دانشجویان از قسمت‌های مختلف تصفیه خانه و روند تصفیه آب آشنا شدند، افزود: کارشناسان امور آب و فاضلاب در این بازدید توضیحات لازم در خصوص نوع تصفیه، کیفیت و مراحل و روند تصفیه آب را ارائه کردند.

دیگر خبرها

  • حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند
  • سرنوشت ما، کابوس شما؛ طرح موزاییکی هواداران اینتر در بازی مقابل میلان / عکس
  • انعقاد تفاهم نامه همکار بین اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی و دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه
  • بازدید دانشجویان دانشکده بهداشت از تصفیه خانه آب ارومیه
  • ۲ دانشکده جدید در استان کرمانشاه ایجاد می‌شود
  • اساتید هنر و رسانه در هم اندیشی با ریاست دانشگاه آزاد چه گفتند؟
  • طرح‌های گرافیکی سالروز شکست آمریکا در واقعه طبس منتشر شد
  • راه‌اندازی دانشکده داروسازی در قزوین پس از سال‌ها مطالبه‌گری
  • «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از پیروزی انقلاب» بررسی می‌شود
  • نشست تخصصی «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از انقلاب» برگزار می‌شود