Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی انباردار تهیه کننده سینما درباره آخرین وضعیت ساخت «ماهی و برکه»گفت : فیلمبرداری بخش اقلید به پایان رسید و در بخش شیراز آغاز می شود.

وی درباره فیلمبرداری بخش فرانسه این فیلم بیان کرد : اگر بتوانیم ارز رقابتی فراهم کنیم فیلمبرداری بخش فرانسه را انجام می دهیم در غیراین صورت باید جایی کار کنیم که حال و هوای فرانسه را داشته باشد و هزینه ها را پایین بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«ماهی و برکه» به کارگردانی علی براتی و تهیه کنندگی هادی انباردار است.

در خلاصه داستان «ماهی و برکه» آمده است:

فیلم به زندگی مخترعی (علی یزدانی) در سه دوره کودکی، نوجوانی و جوانی او می پردازد. این مخترع در مسیر ساخت اختراعش دچار چالش هایی می شود که برای خانواده و اطرافیانش دردسرهایی را ایجاد می کند.

سعید آقاخانی، بهناز جعفری، علیرضا استادی، میرطاهر مظلومی، مهسا هاشمی، عبدالباسط رضایی، مهرناز احدیان، ساغر کیان راستی و امیررضا فرامرزی در این فیلم نقش آفرینی می کنند.

دیگر عوامل فیلم سینمایی «ماهی و برکه» عبارتند از مدیر فیلمبرداری: مهدی ایل‌بیگی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: مسعود میمی، تدوین: حسن حسن‌دوست، نویسندگان: مهدی نامجو، محمد صادق باقری و علی براتی، صدابردار: آرش برومندی، طراح صحنه و لباس: سهیل میرسپاسی، مشاور کارگردان: سید حسین آزادی، طراح چهره پردازی: علی بهرامی‌فر، گروه تولید:صادق ایزدخو و ایمان قیدی، استوری بورد: علی امامزاده و حسین آزادی، فیلمبردار پشت صحنه: اصغر براتی، عکاس: امین حق‌بر

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فرانسه ارز خانواده فیلم سینمایی فیلم سینمایی بهناز جعفری سعید آقاخانی ماهی و برکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۱۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو

تیم فوتبال پورتو شب گذشته (شنبه) در هفته سی‌و دوم لیگ برتر پرتغال میزبانش چاوز را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد. مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو که در ترکیب اصلی قرار داشت آخرین گل بازی را در دقیقه ۷۳ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. او علاوه بر این، در دقیقه ۱+۴۵ پاس گل دوم تیمش را هم به اوانیلسون داد. گل نخست پورتو نیز در دقیقه ۲۷ توسی چیکو کنسیسائو به ثمر رسید. پیروزی پورتو در شرایطی رقم خورد که حریفش از دقیقه ۲۸ با اخراج جونیور پیوس در سمت چپ خط دفاعی، ۱۰ نفره به بازی ادامه داد. طارمی تا دقیقه ۸۳ در میدان حضور داشت و جای خود را به گونسالو بورگس داد.

پورتو با این نتیجه ۷۶ امتیازی شد تا جایگاهش در رده سوم جدول لیگ برتر پرتغال را تثبیت کند. طارمی و یارانش هیچ شانسی برای به پایان رساندن لیگ در جایگاهی بالاتر از این ندارند و سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را هم از دست داده‌اند. ماندن در رده سوم جدول، اما پورتو را به مرحله گروهی فصل آینده لیگ اروپا خواهد برد.

دیگر خبرها

  • مروری بر سانسورهای عجیب در صدا و سیما/ از دست زدن تک انگشتی تا حذف کلمه «جان» بعد از نام همسر (فیلم)
  • گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو
  • شب سیاه در لیگ دو فرانسه: مرسی سیتی! (عکس)
  • وقتی مسی را تعویض کردم، خبر از عواقبش نداشتم!
  • مقابله با ساخت و سازهای غیراصولی و ناایمن در کرمانشاه
  • احمدرضا درویش امسال «کندو» را کلید می‌زند؟/ توافقات اولیه سریال
  • ایران تحت اشغال به روایت تصاویر متفقین / شتاب فوق العاده مرسدس بنز‌ای ام جی ۲۰۲۴ / چگونه روانشناس در مغز ما تغییر ایجاد می‌کند؟ / ترفند فیلمبرداری مخفی با آیفون
  • خانه های امامزاده ابراهیم شفت ایمن سازی می شود
  • ضربه بزرگ به فرانسه! مصدومیت احتمالی لوکاس هرناندز برای یورو
  • به‌خاطر آقای نابغه به دورتموند باختیم