Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-19@10:01:53 GMT

وقتی حامله شدم به عقد موقت جوان راننده در آمدم

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۵۱۱۷۲

وقتی حامله شدم به عقد موقت جوان راننده در آمدم

همه هستی و زندگی ام را در یک قمار رابطه خیابانی باختم. آن روز‌ها آن قدر وابسته این عشق خیابانی شده بودم که حتی نمی‌خواستم به چیز دیگری غیر از ازدواج با «اردوان» فکر کنم، اما حالا با قلبی شکسته در حالی آرزوی پایان بخشیدن به این رابطه شوم را دارم که فهمیدم باردارم و اگر پدر ومادرم از ماجرا اطلاع یابند به یقین آن‌ها را نیز از دست خواهم داد و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

رکنا: همه هستی و زندگی ام را در یک قمار رابطه خیابانی باختم. آن روز‌ها آن قدر وابسته این عشق خیابانی شده بودم که حتی نمی‌خواستم به چیز دیگری غیر از ازدواج با «اردوان» فکر کنم، اما حالا با قلبی شکسته در حالی آرزوی پایان بخشیدن به این رابطه شوم را دارم که فهمیدم باردارم و اگر پدر ومادرم از ماجرا اطلاع یابند به یقین آن‌ها را نیز از دست خواهم داد و...

زن ۳۱ ساله‌ای که فریب چرب زبانی و حیله گری‌های مرد خواستگار نما را خورده و زندگی اش را به تباهی کشانده بود در حالی که بیان می‌کرد کاش فقط یک لحظه به حرف‌های پدرم گوش می‌کردم، دفتر خاطرات سوخته اش را مقابل کارشناس اجتماعی کلانتری میرزا کوچک خان مشهد گشود و با افشای راز زندگی اش گفت: از حدود دو سال قبل به همراه یکی از دوستانم تصمیم گرفتیم تا با شرکت در کلاس‌های آموزش خیاطی، هنری بیاموزیم.

پشت این میزها، با اشتهای بیشتری غذا بخورید!

اقامت شبی ۲۱هزارتومان در بلگراد اروپا بدون نیاز به ویزا

پسر خاله ام خودش را در دلم جا کرده بود و مرا از شوهرم دور می‌کرد!
حمله هولناک به گُنده لات مخوف آبادان! + عکس
این مرد بعد از مرگ زنده می‌شود! + تصاویر
وقتی فهمیدم زنم از من حامله نشده است دنیا روی سرم خراب شد!

مهتاب از دوستان صمیمی ام بود و ما از دوران دبیرستان با یکدیگر رفت و آمد داشتیم. اما این ماجرای شوم از آن جا آغاز شد که روزی به همراه مهتاب پس از پایان کلاس خیاطی در کنار خیابان منتظر تاکسی بودیم که پراید سفید رنگی مقابلمان توقف کرد.

ابتدا تمایلی به سوار شدن نداشتیم چرا که هر روز با تاکسی به منزلمان می‌رفتیم، اما در یک لحظه وقتی قیافه راننده را موجه دیدیم با اشاره از مهتاب خواستم سوار شویم. ابتدا مهتاب که مسیرش نزدیک‌تر بود پیاده شد و من از راننده خواستم مرا نیز به مقصد برساند، در این فاصله طولانی راننده سکوت را شکست و از کار و زندگی اش تعریف کرد. او می‌گفت، تنها زندگی می‌کند و به دنبال دختر مورد اعتمادی می‌گردد تا ازدواج کند. نمی‌دانم چرا خام حرف‌ها و ظاهرش شدم و شماره تلفنش را گرفتم. او از من خواست اگر منتظر تاکسی بودم با او تماس بگیرم به همین دلیل رابطه ام را با مهتاب کم کردم تا به رابطه خیابانی من مشکوک نشود، اگر چه او به خاطر رفت و آمد‌های گاه و بی گاه من متوجه ماجرا شده بود، اما به روی خودش نمی‌آورد و تنها مرا نصیحت می‌کرد که مراقب خودم باشم و فریب چشم‌های هوسران را نخورم.

ارتباط من و اردوان هر روز بیشتر می‌شد تا این که روزی به تنهایی به خواستگاری ام آمد، اما پدرم وقتی دید او هیچ نشانی از خانواده اش ندارد و حتی آدرس خانه اش را به طور کلی می‌گوید با این ازدواج مخالفت کرد، ولی من که دل باخته اردوان شده بودم نمی‌توانستم او را فراموش کنم. در این شرایط به پیشنهاد اردوان دو نفری به محضر رفتیم تا ازدواج کنیم، اما آن جا مخالفت کردند و گفتند که رضایت پدر شرط اول است.

این گونه بود که من به وعده‌های دروغین اردوان دلخوش کردم و رابطه پنهانی ام با او ادامه یافت از سوی دیگر هم می‌ترسیدم خانواده ام از این ماجرا بویی ببرند تا این که شبی اردوان مرا با خودش به یک مهمانی Party برد و آن جا با وجود مخالفت‌های من به هدف شومش رسید و...

این گونه بود که مجبور شدم به عقد موقت او در آیم، اما تازه فهمیدم که اردوان همسر و فرزند دارد و در این مدت به من دروغ گفته است. او خیلی راحت گفت: من خودم پیشنهاد او را قبول کرده ام و دخترانی مانند من در این شهر زیادند، بااین حرف‌ها خواستم به این رابطه پنهانی پایان بدهم که کارم به بیمارستان کشید که تازه فهمیدم باردار شده ام. اکنون در حالی اردوان حاضر نیست تکلیف مرا مشخص کند که اگر پدر و مادرم ازاین موضوع بویی ببرند حادثه Incident‌ای تلخ‌تر رخ خواهد داد و...

شایان ذکر است به دستور سرهنگ حمیدرضا علایی (رئیس کلانتری میرزاکوچک خان) پرونده این دختر جوان برای طی مراحل قانونی در اختیار مشاوران پلیس Police قرار گرفت تا اقدامات قانونی و مشاوره‌ای در این باره صورت گیرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: عقد موقت جوان راننده عشق خیابانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۱۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی موقت بیمارستان توتونکاران رشت

به گزارش قدس آنلاین،  دکتر زهره تیموری روز دوشنبه اظهار کرد: بیمارستان توتونکاران رشت به دلیل عدم کسب استانداردهای لازم و مجوزهای قانونی پروانه بهره‌برداری، پروانه مسئول فنی و اعتبار بخشی به طور موقت تعطیل شد.

وی افزود: پیرو مصوبه امروز نشست قرارگاه استانی نظارت بر سلامت، بیمارستان توتونکاران رشت به دلیل تمدید نکردن پروانه بهره‌برداری و مسئول فنی از سال ۱۴۰۰ و اصلاح نکردن نواقص ابلاغی از سوی دانشگاه علوم پزشکی به طور موقت تعطیل شده‌است.

دکتر تیموری با اشاره به موضوع اصلاح نکردن نواقص ابلاغی از سوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان شامل استانداردهای درمانی، بهداشتی، فنی و سایر موارد در سنوات گذشته از سوی مسئولان بیمارستان توتونکاران رشت اظهار کرد: مسئولان این بیمارستان به تذکرات پی در پی دانشگاه علوم پزشکی استان بی‌توجه بودند.

وی بیان کرد: بنابراین بیمارستان توتونکاران رشت پس از طی مراحل قانونی و با حضور کارشناسان نظارت بر درمان، پلیس اماکن، تعزیرات حکومتی به‌ طور موقت تعطیل شده‌است.

بیمارستان توتونکاران رشت در سال ۱۳۴۶ تاسیس شد و به صورت خصوصی فعالیت داشت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • جان لاک و تجربه
  • تعطیلی موقت بیمارستان توتونکاران رشت
  • مقایسه همسر با دیگران چه مشکلاتی برای رابطه ایجاد می‌کند؟
  • جوان مرگ مغزی در مشهد به ۳ بیمار زندگی دوباره بخشید
  • جان باختن زوج جوان در حادثه رانندگی محور بردسکن به خلیل آباد
  • زندگی دوباره به ۳ بیماربا اهدای اعضای جوان مرگ مغزی در مشهد
  • فیگور هادی چوپان وقتی خیلی جوان تر بود! (عکس)
  • سرلشکر سلامی: نیمی از کارکنان جوان سپاه دور از خانواده زندگی می‌کنند / آماده هر اقدامی هستیم
  • سرلشکر سلامی: نیمی از کارکنان جوان سپاه دور از خانواده زندگی می‌کنند
  • از رؤیا تا واقعیت! /نگاهی روان‌شناختی به سودای بازیگرشدن در دختران جوان