Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@04:14:32 GMT

تعطیلی یک واحد تولیدی در قزوین تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۵۱۱۹۵

تعطیلی یک واحد تولیدی در قزوین تکذیب شد

قزوین – ایرنا – تعطیلی دائمی واحد تولیدی تولی پرس با سابقه چندین ساله در زمینه تولید محصولات شوینده در قزوین تکذیب شد.

به گزارش ایرنا قزوین سه هزار و 600 واحد تولیدی و 15 شهرک و ناحیه صنعتی دارد و همواره با مشکلات جامعه کارگری و واحدهای صنعتی دست و پنجه نرم می کند.
از این تعداد حدود 50 واحد تولیدی استان با مشکلات حاد مدیریتی،قضایی، بانکی و کارگری مواجه هستند و باید با ورود جدی مسئولان استان برای حل مشکلات آنها اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یکی از همین واحدها شرکت تولیدی تولی پرس است که طی روزهای اخیر برخی از رسانه ها اخباری را در خصوص تعطیلی و اخراج کارگران آن منتشر کردند.

***تعطیلی تولی پرس موقتی است
معاون اقتصادی استاندار قزوین در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: بخشی از مواد اولیه این کارخانه از کشورهای دیگر وارد می شد که به دلیل تحریم های صورت گرفته ورود آنها به کشور ممنوع یا کم شده و این واحد تولیدی را با کمبود مواد اولیه مواجه ساخته است.
منوچهر حبیبی افزود: این واحد تولیدی به همین دلیل تعطیلات دو هفته ای داشت و در صورت تامین مواد اولیه از طریق بورس و... فعالیت خود را از سر خواهد گرفت.

***تعطیلی دائمی تولی پرس در قزوین تکذیب می شود
رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قزوین نیز ضمن تکذیب تعطیلی دائمی واحد تولیدی تولی پرس در قزوین به ایرنا گفت: طی آخرین گفت و گویی که با مسئولان این واحد تولیدی داشتیم آنها اذعان کردند در تعطیلات تابستانی به سر برده و بعد از سرویس ماشین آلات و دستگاه ها به چرخه تولید باز می گردند.
علی پرزحمت ادامه داد:این شرکت تولیدی برندی شناخته شده در زمینه محصولات شوینده است و باید با حمایت و توجه مسئولان به چرخه تولید بازگردد.

*** تامین مواد اولیه مهمترین مشکل تولی پرس است
مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی نیز در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت:این واحد تولیدی در شهر صنعتی البرز حدود 600 کارگر داشته و ظاهرا در تامین بخشی از مواد اولیه خود با مشکل مواجه شده است.
مسعود بابایی افزود: مسئولان کارخانه کمبود تامین مواد اولیه پودر و مایع و مصادره کارت های بازرگانی توسط اداره دارایی را مشکلات اصلی خود عنوان می کنند که امیدواریم با همت مسئولان واحدهای تولیدی و همکاری دستگاه ها برای رفع آنها اقدام شود.
6101

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد صنايع تعطيلي واحدهاي توليدي قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۱۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ استاندار همدان در دومین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان افزود: در سال ۱۴۰۲ با برگزاری ۹۶ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان و به همت دولت مردمی و انقلابی ایران قوی یک‌هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی در بخش‌های مختلف از مصوبات این ستاد برخوردار شدند.

علیرضا قاسمی فرزاد تأکید کرد: با پیگیری‌های انجام شده بیش از ۹۰ درصد مصوبات این ستاد نیز تاکنون به مرحله اجرا رسیده است.

او تصریح کرد: در دومین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سه پرونده مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

استاندار همدان گفت: ۲ پرونده درخواست امهال در پرداخت بدهی تسهیلات بانکی را داشتند که مقرر شد در فرصت مناسب بدهی بانکی را تسویه کنند.

قاسمی فرزاد افزود: یک پرونده مربوط به بازبینی فنی و تعمیرات اساسی واحد تولیدی اسید بود که برای این اقدام نیاز به سوخت جایگزین داشت و مصوب شد سوخت جایگزین تحویل این واحد تولیدی شود.

 

 

دیگر خبرها

  • وزارت صنعت بین تامین مواد اولیه با قیمت مناسب برای خودروساز تعادل برقرار کند
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • ارائه تسهیلات ۹۰ درصدی در گمرک قزوین
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم ‌+ تصویر
  • تکذیب ادعای یک نماینده مجلس درباره عدم تخصیص ارز به واردات مواد اولیه
  • فاصله بین قیمت واقعی فولاد با نرخ جهانی بسیار است
  • تلاش برای احیای هنر نمدمالی
  • نمایش توانمندی ایران در تولید مواد دارویی