Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو فراکسیون امید گفت که عده‌ای محدود و کم جمعیت که موافق وحدت و انسجام داخلی نیستند دست به اقداماتی همچون تجمع روزجمعه طلاب حوزه علمیه قم با آن پلاکارد و شعارها زدند که باید دستگاههای امنیتی وزارت کشور و دستگاههای اطلاعاتی آنها را شناسایی کرده و فعالیت‌هایشان را محدود کنند.

پراوانه مافی در گفت‌وگو با ایسنا در واکنش به تجمع اخیر طلاب حوزه علمیه قم و برخی از پلاکاردها و شعارهای حاشیه ساز آنها گفت: علی رغم بیانات مکرر رهبری در نشست‌ها و ملاقات‌های متعدد که با طبقات مختلف مردم داشته و بر لزوم حفظ انسجام و وحدت داخلی و حمایت از دولت و مجلس و همکاری مردم با دولت برای از بین بردن مشکلات تاکید  داشتند شاهد صحنه‌هایی هستیم که بر طبل نفاق و تفرقه و انشقاق کوبیده می‌شود و هیچ نشانه‌ای از عمل به قانون در آن دیده نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس خاطرنشان کرد: بر این اساس کمیسیون شوراها تصمیم به نوشتن نامه‌ای به وزیر کشور کرد تا درباره‌ی گروههای خود خواسته تحقیق شده و توضیح دهد چه کسانی بوده و چرا بر خلاف نظر رهبری عمل می‌کنند. آنها باید شناسایی شده و برایشان مجازات تعیین شود. ما منتظر اقدام وزیر کشور هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۱۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین، اتهامات دخالت در امور انتخاباتی کانادا را بی‌اساس خواند

سفارت چین در اتاوا در بیانیه‌ای نوشته است: «اظهارات جاستین ترودو نخست‌وزیر کانادا تهمت‌های بی‌اساس است، ما این اظهارات را محکوم و قاطعانه با آن مخالفیم.»

این اظهارات زمانی مطرح شد که شبکه بی. بی. سی و خبرگزاری رویترز انگلیسی به نقل از نخست‌وزیر کانادا، پکن را عامل اصلی در دخالت در ۲ انتخابات اخیر فدرال این کشور می‌داند.

این بیانیه افزود: ما هرگز در امور داخلی اتاوا مداخله نکرده‌ایم و قصدی هم برای انجام آن نداریم.

سفارت چین خاطرنشان کرد که ما از طرف کانادایی می‌خواهیم به حقایق احترام بگذارد، تعصب ایدئولوژیک را کنار بگذارد و از حمله بی اساس به پکن دست بردارد.

پیشتر سخنگوی وزارت امور خارجه چین، درباره ادعای وزیر امور خارجه آمریکا درباره دخالت پکن در امور داخلی دیگر کشور‌ها و انتخابات آمریکا، گفته بود: این موضوع برخلاف اصول اصلی دیپلماسی ما است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌‌ریزی استان تهران نیازها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی
  • فرونشاندن التهابات اجتماعی و تنش‌های داخلی، ضرورتی امنیتی است
  • چین، اتهامات دخالت در امور انتخاباتی کانادا را بی‌اساس خواند
  • عملیات دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی بابل برای دستگیری این ۴ نفر
  • دستگاه قضا ابتدا سراغ مفسدین گردن کلفت می‌رود
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود