Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@06:30:13 GMT

آموزش مبانی فروش به فروشندگان از سوی اتاق اصناف

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۵۱۴۴۹

آموزش مبانی فروش به فروشندگان از سوی اتاق اصناف

به گزارش خبرنگار مهر، جواد محمدی فشارکی شامگاه دوشنبه در جمع  کاسبان و بازاریان اصفهان در خصوص مبانی آموزش فروشندگی حرفه‌ای اظهار داشت: تاکنون شکایتی بر رعایت نکردن اخلاق از سوی فروشندگان به ما گزارش نشده است اما در این خصوص که کالایی خریداری شده است و پس گرفته نشده است شکایات زیادی به ما محول شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروزه اخلاق مداری در بین کسبه، بازار و فروشندگان امری بسیار حیاتی است و باید این اصل مهم فروش در نظر گرفته شود، ادامه داد: امروز با ورود جوان‌ترها به بازار فروش با تغییر دیدگاه های سنتی و قدیمی مواجه ایم و این اصل احساس شده است که امروز باید با اخلاق مداری و روی خوش و تکیه بر اصول جذب مشتری میزان فروش خود را بالا ببرد.

مدیر بازرسی اتاق اصناف استان اصفهان با اعلام اینکه زمانی وقتی پای سمینار آموزشی برای ارتقا مهارت های فروش به میان می آمد حتی خود رئوسای اتحادیه ها نیز تمایل به شرکت نداشتند و امروز می بینیم که خود اتحادیه ها مثل اتحادیه صنایع غذایی اقدام به برگزاری چنین سمینار آموزشی می کنند و با استقبال گسترده بازاریان مواجه می شود، اضافه کرد: حتی در دوره های گذشته برگزاری سمینارهای آموزشی در جهت مشتری مداری و استفاده از روش های مدرن برای فروش برای خود اتاق اصناف و کمیسیون آموزشی هم احساس نمی شد و امروز با تغییر نگاه اساسی هم در اتاق هم در بین اتحادیه و در گام بعدی در بین کاسبان مواجه ایم.

وی ادامه داد: شرکت در این دوره آموزشی و بالا بردن دانش، علم فروش و مشتری مداری در حدی در اصفهان جا افتاده است که متصدیان می دانند اگر چه باید هزینه های سنگینی را بپردازند اما این دوره های آموزشی را برگزار و کاسبان حتی با پرداخت هزینه های بین ۲۰ تا ۱۰۰ هزار تومان حاضر به شرکت در این نوع همایش ها می شوند.

رئیس اتاق اصناف اصفهان نیز در این جلسه با اعلام اینکه فضای کسب و کار امروز در اصفهان رو به تحول است و اگر فروشندگان ما نتوانند خود را با این تحولات هماهنگ کنند به طور قطع از بازار فروش عقب می مانند، افزود: فروشندگان ما باید بدانند که با خلق روش های متفاوت با ایده های جدید با جدی گرفتن فروش مجازی و تلفیق آن با دنیای حقیقی می توانند تمام سلایق مشتری را در نظر بگیرند.

رسول جهانگیری تصریح کرد: مردم امروز شرایط سختی را می گذرانند و امروز با توافقی که بین اتاق اصناف، تعزیرات و سازمان صمت صورت گرفت نظارت بر سطح بازار و عرضه کنندگان بسیار جدی تر شده است و از اداره بازرسی اتاق اصناف می خواهیم که در مرحله اول ارشادی و بعد اخطاری برخورد کنند.

کد خبر 4380915

منبع: مهر

کلیدواژه: اتاق اصناف مشتری مداری مردم علیه احتکار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان احتکار شهرکرد روز خبرنگار مشهد بیرجند شیراز خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی یاسوج هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۱۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری ،مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با تاکید بر ادامه روند نظارت دقیق بر بازار گفت: در راستای مشارکت هرچه بیشتر دستگاه‌های اجرایی براساس دستور رییس‌جمهور، تفاهمنامه‌ای بین معاونت بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی، سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولید کنندگان با اتاق اصناف ایران منعقد شده است.

فضل‌الله رحمتی افزود: براساس این تفاهم‌نامه، نظارت بر سطوح تولید و عمده‌فروشی با مجموعه جهادکشاورزی، انبارها و شرکت‌های پخش با مجموعه اداره کل صمت وعرضه و خرده‌فروشی‌ها با اتاق اصناف است.

وی اضافه کرد: همچنین برای دریافت هرچه بهتر گزارش‌های مردمی و تقویت روند رسیدگی‌ها نیز طرح ناظران افتخاری در دستورکار سازمان حمایت از مصرف‌کننده قراردارد.

به گفته رحمتی، در این ارتباط افراد داوطلب می‌توانند به سامانه سازمان از مصرف‌کنندگان وارد و اقدام به ثبت‌نام کنند و هر جایی که گران‌فروشی و تخلفی مشاهده کردند می‌توانند مختصات جغرافیایی واحد صنفی متخلف را ثبت کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898971

دیگر خبرها

  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
  • برگزاری دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان
  • تقدیر از مقام شامخ معلم و استاد به مناسبت دهه سرآمدی آموزش
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود
  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است