Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - موسيقي ما – برگزيده جشنواره موسيقي فجر در تهران روي صحنه مي‌رود.
به گزارش «موسيقي‌ما»، کنسرت «شبي با کُر صَمات» به رهبري آزاده عظيمي در تاريخ 30 مرداد در تالار رودکي در حالي به اجراي برنامه مي‌پردازد که رپرتوار کُر صَمات شامل قطعاتي از موسيقي ملل مختلف با آوازهاي شش، هشت و گاها ده صدايي با تنظيم و کُر گرافي آزاده عظيمي خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«کُر صَمات» در تابستان هجده سال پيش با هدف ترويج و بالا بردن فرهنگ شنيداري جامعه، همچنين خلق عشق و لذت از اجراي موسيقي با به اشتراک گذاشتن آن با مخاطبين خود به همت آزاده عظيمي رهبر و سرپرست صمات متولد شد و همواره با وجود موانع و سختي‌هاي زياد در طي اين سالها سعي داشته با بالا بردن دانش موسيقايي و تلاش بي وقفه، خود را به عنوان يک گروه پيشرو و خلاق با سبک هاي مختلف موسيقي اثبات کند.
در اين راه دستاوردهايي همچون برگزاري کنسرت هاي مختلف با حضور هنرمندان مطرح آلماني و همچنين شرکت در جشنواره آسيا پاسيفيک، هفته فرهنگ ايران - آلمان- فرانسه ، شرکت در جشنواره بين المللي موسيقي فجر و همچنين برگزاري کنسرت در تالار فيلارموني برلين و کاخ راينزبرگ با دعوت رسمي کشور آلمان داشته است.
کنسرت پيش رو صمات در تالار رودکي تهران با خاطره کسب مقام نخست و دوم در دو دوره شرکت در بيست و هفتمين و بيست و نهمين جشنواره بين المللي موسيقي فجر همراه است.
بليت فروشي اين کنسرت در سايت «تيوال» آغاز شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۱۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مایکروسافت تیم‌های ویندوز و سرفیس خود را تحت یک رهبری ادغام می‌کند

ایتنا - مایکروسافت تجربیات خود در ویندوز و تیم‌های دستگاه‌های ویندوزی را برای تشکیل یک بخش واحد، تحت رهبری پاوان داولوری (Pavan Davuluri)  گرد هم می‌آورد.
مایکروسافت تجربیات خود در ویندوز و تیم‌های دستگاه‌های ویندوزی را برای تشکیل یک بخش واحد، تحت رهبری پاوان داولوری (Pavan Davuluri)  گرد هم می‌آورد.

داولوری از سال گذشته، پس از اینکه مایکروسافت، دستگاه‌های ویندوز را پس از خروج پانوس پانای تقسیم کرد، به عنوان سرپرست تیم سرفیس مشغول کار بوده است. مایکروسافت، این بار با استفاده از تجربیات گذشته ویندوز، میخائیل پاراخین را که مسئول موتور جستجوی بینگ و تجارت تبلیغاتی آن بود را نیز دوباره به کار میگیرد.

رئیس فناوری این شرکت بیان کرد که پاراخین تصمیم گرفته است نقش‌های جدیدی را کشف کند. به طور دقیق مشخص نیست که آیا او به طور کلی مایکروسافت را ترک می‌کند یا هنوز در حال جستجو برای فرصت‌های جدید در این شرکت است. در حال حاضر، پاراخین هنوز در مایکروسافت مشغول به کار است و در طول دوره انتقال به مدیر ارشد فناوری شرکت کوین اسکات پاسخ خواهد داد.

ادغام این دو تیم به شرکت این امکان را می‌دهد که رویکردی جامع را برای ساختن سیلیکون، سیستم‌ها، تجربیات و دستگاه‌هایی اتخاذ کند که شامل کلاینت ویندوز و سرویس ابری برای این دوره هوش مصنوعی است. در حالی که داولوری اکنون سرپرستی تیم تجارب وب و دستگاه‌ها را بر عهده دارد، اولی هنوز باید به سلیمان، که مسئول تلاش های هوش مصنوعی مایکروسافت است، پاسخ دهد.
 

دیگر خبرها

  • ۵هزار نوبت کنسرت برای ۱۴۰۲/ شبی چند اجرای موسیقی در سراسر کشور
  • ایده «محفل امام حسنی ها» برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری است
  • مایکروسافت تیم‌های ویندوز و سرفیس خود را تحت یک رهبری ادغام می‌کند
  • کنسرت زنده محسن چاوشی ! | بدل چاوشی با آهنگ سنگ صبور همه را شوکه کرد
  • با هدف ترویج فرهنگ کار خیر و تکریم خیرین جشنواره ی ملی رسانه ای مهرآفرین برگزار می شود.
  • کسب مدال برنز «دلبسته» در «گلوبال موزیک اِواردز»
  • «دلبسته» مدال برنز در مسابقات بین‌المللی موسیقی «گلوبال موزیک اِواردز» را کسب کرد
  • کدام خواننده رکورددار اجرای کنسرت در سال ۱۴۰۲ بود؟
  • تتلو، معین، رونالدو، علیرضا قربانی و سندی که برای موسیقی ملی امضا شد
  • تتلو، معین، رونالدو ،علیرضا قربانی و سندی که برای موسیقی ملی امضا شد