Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری درخصوص هتک حرمت به زنان مسلمان ایرانی در فرودگاه تفلیس اظهار بی‌اطلاعی می‌کند که وزارت امور خارجه کشورمان نسبت به این واقعه موضع گیری کرده است.

به گزارش مشرق، معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری درخصوص هتک حرمت به زن مسلمان ایرانی در فرودگاه تفلیس گفت: من نمی‌دانم ماجرا چه بوده  و واقعیت چیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری  وزارت امور خارجه را مسئول پیگیری و پاسخگوئی به این مساله دانست و گفت: آنطور که شنیده‌ام وزارت امور خارجه سفیر گرجستان را فراخوانده است، بیشتر از این چیزی نمی‌دانم.

بیشتر بخوانید:

سکوت نمایندگان در مقابل برهنه کردن بانوی ایرانی در تفلیس

وی در چند روز گذشته تنها یک پست درخصوص هتک حرمت به زن ایرانی در فرودگاه تفلیس داشته است که آنهم بازنشر خبر واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه است.

در مطلب منتشر شده  آمده است، در خصوص اخبار منتشره از هتک حجاب چند مسافر ایرانی هنگام چک امنیتی مسافران پرواز تفلیس به اصفهان، باگزارش دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان و پس از حصول اطمینان از صحت مطلب که از طریق تماس تلفنی سفیر جمهوری اسلامی ایران در گرجستان با تعدادی از مسافران این پرواز انجام شد، سفارت جمهوری اسلامی ایران در تفلیس مراتب اعتراض شدید خود را به وزارت امور خارجه گرجستان و پلیس امنیت فرودگاه تفلیس اعلام کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه بر واقعیت این خبر صحه گذاشته است، در حالیکه معاون امور زنان و خانواده هنوز بر وجود این هتک حرمت شک دارد.

۲۵ مردادماه پیش از پرواز شماره ۷۲۲۴ ساعت ۷:۴۵ صبح تفلیس به اصفهان، مأموران این فرودگاه اقدام به هتک حرمت زنان مسافر ایرانی که با این پرواز عازم ایران بودند، کردند.

مأموران فرودگاه تفلیس پیش از سوار شدن مسافران به هواپیما از مسافران زن ایرانی را مجبور کردند تا روسری، شال و مانتوی خود را بیرون آورده و با این حالت و در جلوی دید دیگران از داخل گیت رد شده و بعد سوار هواپیما شوند.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی گفته است: این اقدام مأموران تفلیس در قبال زنان ایرانی در حالی است که مسافران زن دیگر کشورها بدون اینکه مورد مزاحمت آنها برای بیرون آوردن لباس قرار گیرند، بدون هیچ مسئله‌ای سوار به هواپیما شدند.

معصومه ابتکار یکی از فعال‌ترین اعضای دولت در شبکه‌های مجازی به شمار می‌آید اما در چند روز گذشته خبر فوت عزت الله انتظامی بازیگر پیشکسوت تا برگزاری یک نمایشگاه از سوی بانوان زرتشتی و ابراز خشنودی از انتخاب «روز جهانی زن در ریاضی» در پست‌های صفحه مجازی‌اش جای داشته اما وی کوچکترین عکس العملی درخصوص هتک حرمت به زن مسلمان در فرودگاه گرجستان نداشته است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: فرزندت کجاست حمایت از کالای ایرانی برجام بازی های آسیایی تفلیس فرودگاه معصومه ابتکار هتک حرمت بانوان ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۱۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم تازه ظریف از زمانیکه معاون وزارت خارجه بود: منو می‌پاییدن!

محمدجواد ظریف وزیر خارجه سابق کشورمان گفت: به اصرار آقای ولایتی سفیر و معاون وزیر شدم؛ من نمی خواستم از مادرم جدا شوم و سفیر شوم. به ایران که برگشتم منشی هایی که برای من گذاشته بودند همه از حراست بودند؛ می خواستند مرا زیر نظر داشته باشند! روزی یکی از منشی های من که بچه خوبی هم هست، گفت: «تشریف نمی برید نماز جماعت؟ به مصلحت است که بروید.» گفتم: اتفاقا چون به مصلحت است نمی روم و در اتاق خودم نماز می خوانم. این نگرش های من است و نمی گویم قطعا درست است چرا که ممکن است کاملا هم نادرست باشند./جماران

 

دیگر خبرها

  • احضار معاون سفیر آمریکا به وزارت خارجه هند
  • ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی
  • زهرا شجاعی؛ زنی که «زنان» و «بانوان»‌ را جانشین «خواهران» کرد
  • زهرا شجاعی؛ زنی با ادبیات زنان و بانوان نه خواهران یا متعلقه‌ها
  • دیدار سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • درگذشت معاون امور زنان در دولت اصلاحات
  • زهرا شجاعی درگذشت
  • زهرا شجاعی درگذشت + سوابق
  • فیلم تازه ظریف از زمانیکه معاون وزارت خارجه بود: منو می‌پاییدن!
  • استقبال امیرعبداللهیان از هنیه در تهران