Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@13:36:07 GMT

کشف انبار کالاهای برقی و لوازم خانگی احتکار شده

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۵۱۷۱۸

کشف انبار کالاهای برقی و لوازم خانگی احتکار شده

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز ، به نقل از روابط عمومی سپاه سلمان سیستان وبلوچستان، در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری و برگرداندن آرامش روانی به جامعه، تیم های تخصصی پایش و رصد بازار توسط سازمان اطلاعات سپاه استان سیستان وبلوچستان تشکیل و فعالیت خود را آغاز کردند.

این تیم‌ها در رصد شبانه روزی خود و اشراف اطلاعاتی مناسب با بهره گیری از اخبار مردمی که از طریق تماس با سامانه ۱۱۴ ستادخبری اطلاعات گرفته شده بود موفق شدند یک ‌انبار مملو از لوازم خانگی و برقی احتکار شده در زاهدان را کشف‌ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاسداران‌گمنام امام زمان سازمان اطلاعات سپاه استان پس از هماهنگی با مقام قضایی، با حضور نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل تعزیزات حکومتی عصر روز گذشته با ورود به این انبار مقدار زیادی کالاهای احتکار شده را کشف کردند.

این اقلام شامل حجم زیادی اسپیلت، جارو برقی، لباسشویی، اجاق گاز، تلویزیون و... بود که با توجه به حجم کالا و موجودی انبار، مراحل تخمین قیمت کالاها زمان بر است.

سازمان اطلاعات سپاه سلمان سیستان وبلوچستان در پایان ضمن قدردانی از همکاری مردم با این سازمان اعلام کرد که شماره‌تلفن ۱۱۴ به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارشات شهروندان می باشد.

انتهای پیام/

288 / 161 احتکار لوازم خانگی کالای برقی سپاه زاهدان تعزیرات

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: احتکار لوازم خانگی سپاه زاهدان تعزیرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۱۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشیار دوم وحید شادی در تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۲:۴۴ دقیقه بامداد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه، حریق در یک انبار لوازم استوک خودرو به مرکز فرماندهی اعلام شد و بلافاصله ۱۶ آتش نشان به همراه ۶ خودروی اطفاء حریق از ایستگاه‌های ۱۴، ۳۵ و ۵۳  به محل حادثه واقع در توس ۷۵ اعزام شدند. 

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد افزود: همکاران پس از حضور در محل بلافاصله عملیات اطفا را آغاز و حریق را کنترل کردند. 

وی با بیان اینکه این حادثه خوشبختانه مصدومی نداشته است، ساعت پایان این عملیات را ۳:۱۹ دقیقه بامداد اعلام کرد و اظهار نظر در خصوص علت دقیق حادثه را منوط به بررسی‌های کارشناسی دانست. 

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی
  • قیمت لوازم خانگی ایرانی در بازار چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر