Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-24@17:22:34 GMT

احتمال تغییر مدیر همراه اول: بذرپاش از گزینه‌ها

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۵۱۷۱۹

احتمال تغییر مدیر همراه اول: بذرپاش از گزینه‌ها

ایتنا - در حال حاضر سهامداران عمده همراه اول تصمیم به تغییر مدیر عامل دارند و مهرداد بذرپاش از گزینه‌هاست. این روزها شایعات مختلفی درباره تغییر مدیریت اپراتور همراه اول مطرح شده است؛ پیگیری‌ها از وزارت ارتباطات به این مسئله ختم شد که سهامداران عمده این شرکت تصمیم به تغییر مدیر عامل دارند و بذرپاش از گزینه‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات روز سه‌شنبه درباره این شایعات به ایرنا گفت: انتخاب مدیر عامل همراه اول از وظایف هیئت مدیره این شرکت است که در آن سهامداران عمده اکثریت را دارند.

برای دومین بار در یکسال اخیر هیات مدیره به صلاحدید سهامداران عمده تصمیم به تغییر مدیرعامل دارند و نام آقای بذرپاش نیز مطرح شده است.

«سیدجمال هادیان» درباره علت تغییر زودهنگام نظر سهامداران عمده در مورد «حمید فرهنگ» مدیرعامل کنونی همواه اول نیز توضیح داد: «شاخص‌های متفاوتی از نظر مدیریتی مطرح است و بنده مشخصا ارزیابی همه جانبه ندارم، اما از نظر شاخص‌های اقتصادی، کیفی و فنی که توسط رگولاتوری پایش می‌شود، همراه اول در دوره مدیریت آقای فرهنگ رشد خوبی را تجربه کرده است.»

وی درباره نظر دولت در روند این انتصاب‌ها نیز گفت: «باید بپذیریم که بنا بر سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی، مخابرات خصوصی سازی شده و بیشتر تصمیم‌گیری‌ها بر عهده دولت نیست و مطابق قواعد تجارت باید به نظر سهامداران عمده احترام گذاشت.»

«هر چند ممکن است عدم هماهنگی و اختلاف نظر باعث کاهش سطح تعاملات شود که امیدواریم در شرایط جدید فضا به گونه ای رقم بخورد که فضای همدلی کنونی ادامه یابد.»

گفتنی است دی ماه سال گذشته بود که مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران(همراه اول) بعد از 12 سال تغییر کرد و «حمید فرهنگ» جایگزین «وحید صدوقی» شد.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: همراه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۱۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی است/ احتمال کاهش محدوده طرح

شهریار افندی‌زاده مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره تغییر در اجرای طرح ترافیک در تهران اظهارداشت: در حال دریافت پیشنهادات و اطلاعات از سوی جامعه دانشگاهی درباره بازنگری در طرح ترافیک هستیم و پس از بررسی این مرحله، موضوع در کمیته‌ای ویژه بررسی نهایی خواهد شد.

وی افزود: حذف حلقه دوم طرح ترافیک یا محدوده زوج و فرد یکی از این مسائل است که بررسی خواهد شد.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران با اشاره به اینکه بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی خواهد بود و امسال تغییر می‌کند، گفت: تغییر در نرخ طرح ترافیک جدای این موضوع است و تصمیم در این زمینه بر عهده شورای شهر تهران است.

افندی‌زاده گفت: بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک شامل زمان اجرا و مکان اجرا است که محدوده طرح ترافیک هم احتمال کاهش دارد.

گفتنی است؛ محسن هرمزی معاون حمل و نقل شهرداری تهران نیز در این زمینه گفت: در طرح ترافیک جدید مسأله‌ای به نام طرح «زوج و فرد» نخواهیم داشت طرح جدید ترافیکی را به نحوی مدیریت خواهیم کرد که از شب مردگی خیابان‌ها کم کنیم

کد خبر 6087345 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی است/ احتمال کاهش محدوده طرح
  • حاتم بخشی بیات از جیب کارکنان نفت؟
  • گزینه اول عجیب بایرن: مربی اخراجی یونایتد!
  • تصمیم کادرفنی برای یزدانی و قاسمپور
  • باران بهاری در راه مازندران
  • ژاوی در یک قدمی تغییر نظر و ماندن در بارسلونا
  • ساعت تمرین تراکتور تغییر کرد
  • پاکستان نام یکی از خیابان‌ها را به «ایران» تغییر داد
  • نام یکی از خیابان‌های اسلام‌آباد به «ایران» تغییر یافت
  • پاکستان نام یکی از خیابان‌های اسلام‌آباد را به «ایران» تغییر داد