Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر سیاسی جنبش اسلامی "حماس" گفت: با وجود اینکه قضیه فلسطین با توطئه ها  و درد و رنج زیادی روبه رو است، اما اعیاد ما خبرهای خوش زیادی را برای ملت فلسطین در دل خود جا داده است. ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷ بین الملل آسیای غربی نظرات

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از فلسطین الیوم، "اسماعیل هنیه" رئیس دفتر سیاسی جنبش اسلامی حماس در خطبه عید قربان در غزه گفت: با وجود اینکه قضیه فلسطین با توطئه ها  و درد و رنج زیادی روبه رو است اما اعیاد ما خبرهای خوش زیادی را برای ملت فلسطین در دل خود جا داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: خیر و خوبی در راه است و چیزی به بستن صفحه این تحریم ظالمانه علیه مردم غزه باقی نمانده است و نشانه این خبرهای خوش سقوط طرح موسوم به "معامله قرن" و مرگ مغزی آن به برکت ایستادگی ملت فلسطین و ملت های عرب و مسلمان است.

هنیه ادامه داد: تحریم غزه بدون اینکه به امتیازدهی های سیاسی و یا قبول معامله قرن مرتبط باشد، پایان خواهد یافت و هرگونه حل و فصل اوضاع انسانی در غزه در درجه نخست بدون بهای سیاسی خواهد بود، هیچ بهای سیاسی را برای برطرف کردن تحریم نخواهیم پرداخت و این راه حل مبتنی بر توافق ملی و با استفاده از شبکه امنیت عربی به منظور دریافت تضمین های لازم برای اجرای موارد مورد توافق خواهد بود.

وی در مورد دیدارهایی که در قاهره صورت گرفت، اظهار داشت: هیئت های ما در قاهره بر دو موضوع متمرکز شدند، اول بررسی پرونده داخلی به منظور رسیدن به یک دیدگاه جامع در مورد آشتی و حمایت از اصول و حقوق فلسطین و پایان تحریم و دوم گفتگو بین گروهها و برادران مصری برای توافق بر سر راهبردهای مرحله آینده.

رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد: ما به لزوم تحقق آشتی ملی پایبند هستیم و معتقدیم برای تحقق آن باید تحریم ها علیه غزه برداشته شده و توافق 2011 به اجرا در آید و سپس به موضوع تشکیل دولت وحدت ملی بپردازیم.

وی همچنین پایان کشمکش داخلی و یکپارچه کردن تلاش ها برای قضیه فلسطین و قدس را خواستار شد.

انتهای پیام/

R7891/P36442/S8,90/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۱۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصارالله یمن سرکوب معترضان در دانشگاه‌های آمریکا را محکوم کرد

دفتر سیاسی انصارالله یمن امروز -جمعه- سرکوب معترضان مسالمت‌جو در دانشگاه‌ها از سوی مقامات آمریکایی را که خواستار پایان دادن به جنایات نسل کشی در غزه بودند، محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، دفتر سیاسی انصارالله در بیانیه‌ای تاکید کرد که سرکوب غیرموجه معترضان نادرست بودن ادعاهای دولت آمریکا مبنی بر دفاع از آزادی، حمایت از حقوق بشر و گسترش دموکراسی را آشکار می‌کند.

براساس گزارش شبکه المسیره، انصارالله بر حق شهروندان آمریکایی برای راهپیمایی مسالمت آمیز تاکید کرده و از موضع اخلاقی آنها که بیانگر افزایش آگاهی جامعه در مورد مساله فلسطین و رد اقدامات وحشیانه اسرائیل در غزه است، قدردانی می‌کند.

دفتر سیاسی انصارالله یمن از سازمان‌های بین‌المللی حقوق بشر خواست تا این اقدامات سرکوبگرانه علیه معترضان مسالمت‌جو در ایالات متحده را محکوم کنند و دولت آمریکا را برای توقف نقض حقوق بشر تحت فشار قرار دهند.

این بیانیه حاکی از آن است که جنایات نسل کشی اشغالگران در غزه مستلزم یک موضع قاطع بین‌المللی برای توقف آن است و اعتراضات مسالمت‌آمیز در ایالات متحده نشان دهنده رد این جنایات و همبستگی مردم آمریکا با مردم فلسطین است.

دفتر سیاسی انصارالله در پایان تاکید کرد که مساله فلسطین یک مساله محوری برای ملت عربی و اسلامی باقی خواهد ماند و انصارالله به حمایت همه جانبه از مردم فلسطین تا رسیدن به حقوق مشروع خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • کره شمالی: آمریکا از حقوق بشر به‌عنوان ابزار سیاسی علیه پیونگ یانگ استفاده می‌کند
  • کره شمالی : آمریکا از حقوق بشر بعنوان ابزار سیاسی خصمانه علیه پیونگ یانگ استفاده می کند
  • خبرهای خوش مهمان خاص جنوب تهران
  • کره شمالی: آمریکا از حقوق بشر بعنوان ابزار سیاسی خصمانه علیه پیونگ یانگ استفاده می‌کند
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • انصارالله یمن سرکوب معترضان در دانشگاه‌های آمریکا را محکوم کرد
  • طرح پیشنهادی آمریکا و ۱۷ کشور دیگر به حماس | قطر و مصر هم ضمانت کردند؛ پایان جنگ نزدیک است؟
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها