Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات کونگ‌فو توآی قهرمانی بزرگسالان کشور "انتخابی تیم‌ملی" جهت حضور در رقابت‌های جهانی از روز یکم شهریورماه در شهر سنندج آغاز می‌شود. ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱ استانها کردستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، مسابقات کونگ‌فو توآی قهرمانی بزرگسالان کشور "انتخابی تیم‌ملی" با حضور ورزشکاران 31 استان کشور جهت اعزام به رقابت‌های جهانی از روز یکم شهریورماه به مدت دو روز در مجموعه ورزشی آزادی این شهر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، ورزشکاران شرکت‌کننده در اوزان 54، 58، 63، 68، 73، 78، 83، 88، 93، 103 و 103+ کیلوگرم با هم به رقابت می‌پردازند.

تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها عصر روز چهارشنبه 31 مردادماه از سوی مسئولان فدراسیون و هیأت استان کردستان در سنندج پذیرش خواهند شد و مسابقات از روز یکم شهریورماه آغاز می‌شود.

گفتنی است، مسابقات مسابقات کونگ‌فو توآی قهرمانی جهان آبان‌ماه امسال در کشور اسپانیا برگزار می‌شود.

کاراته‌کاهای کردستانی در رقابت‌های بین‌المللی دو مدال طلا و نقره کسب کردند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، چهاردهمین دوره رقابت‌های بین‌المللی جام وحدت و دوستی در ارومیه با قهرمانی کاراته‌کاهای ایران به پایان رسید؛ این مسابقات با حضور 289 کاراته‌کا از 13 کشور در رده‌های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد.

کاراته کاران کشورهای ایران، برزیل، فرانسه، هلند، اکوادور، قزاقستان، عراق، مالزی، قزاقستان، اکوادور، آذربایجان، ترکیه و آمریکا به مدت سه روز در بخش کاتای تیمی، کاتا و کومیته انفرادی به رقابت پرداختند.

کردستان با 6 نماینده در این رقابت‌ها شرکت کرد و توانست دو نشان طلا و نقره را در ره سنی نوجوانان و بزرگسالان کسب کند؛ "هیوا عزیزنجات" کاراته‌کای بانه‌ای وزن 52- کیلوگرم نوجوانان به نشان رزین طلا دست یافت و "کیوان بابان" نیز در 84- کیلوگرم بزرگسالان مدال نقره را از آن خود کرد.

در مجموع رقابت‌ها تیم ایران با کسب 10 مدال طلا، 15 نقره و 23 برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد، ترکیه با 4 طلا، یک نقره و 1 برنز دوم شد.،آذربایجان با 2 طلا، 1 نقره و 3 برنز در مکان سوم قرار گرفت.

انتهای پیام/م

R7848/P1486/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۱۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، در این دوره از رقابت‌ها که با حضور ۷کشور ازبکستان، قرقیزستان، ترکمنستان، تاجیکستان ایران و افغانستان برگزار شد  خانم فاطمه عروجی توانست در رشته کاتا با غلبه بر حریفان قدرتمند خود نائب قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند.

در این مسابقات  سه ورزشکار از شهرستان خوشاب  حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • کسب سه مدال نقره رقابت‌های پاراشنا کشور توسط ورزشکار سندروم داون مهابادی
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی
  • دو نشان طلا، حاصل تلاش تیراندازان همدان در مسابقات آزاد کشور
  • کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور