Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، بهرام رشیدی نیا در سخنانی اظهار داشت: ساعات کار ادارات، بانک ها، دستگاههای دولتی، شهرداری ها و سایر موسسات عمومی غیر دولتی لرستان از تاریخ ۱۳۹۷.۰۶.۰۱ به روال گذشته بر می گردد.

وی با بیان اینکه تغییر ساعات کاری ادارات از مورخ ۱۳۹۷.۰۴.۱۶ آغاز شده بود، گفت: پیرو نامه ای از شرکت توزیع برق استان به مورخ ۱۳۹۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۰۵.۲۳ و در پی کاهش میزان گرمای هوا، استاندار لرستان تغییر ساعات کاری اعلام شده طی ۴۵ روز گذشته را لغو و دستور بازگشت ساعات کاری به روال سابق را اعلام کرد.

دبیر شورای اطلاع رسانی لرستان با بیان اینکه در نامه استاندار لرستان از همکاری دستگاههای اجرایی برای صرفه جویی مصرف حامل های انرژی قدردانی شده است، گفت: بر اساس دستور استاندار لرستان از روز پنج شنبه اول شهریور ماه، آغاز به کار همه دستگاههای دولتی، ادارات، بانک ها، شهرداری ها و سایر موسسات عمومی غیر دولتی از ساعت ۷:۱۵ صبح خواهد بود و ساعت پایان کار از روز شنبه الی چهارشنبه ۱۴:۴۵ و روز پنج شنبه ۱۳:۴۵ اعلام شده است.

کد خبر 4380972

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری لرستان تغییر ساعت کاری مردم علیه احتکار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان احتکار شهرکرد روز خبرنگار مشهد بیرجند شیراز خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی یاسوج هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۲۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مسائل عمومی اولویت کاری دستگاه قضا است

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا اسمعیلی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست با شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر اهرم و جمع از مدیران شهرستان اظهار داشت؛ یکی از اولویت‌های دستگاه قضا پیگیری مسائل عمومی است و در این راستا تلاش همگانی می‌طلبد.

دادستان تنگستان ادامه داد: نیاز است مردم تنگستان در خصوص بهداشت عمومی رعایت حداکثری داشته باشند و با مسئولان شهرستان همکاری کنند.

وی اضافه کرد: در مدیریت پسماند نیاز است اقدامات اساسی صورت پذیرد و برای همیشه در سطح شهرستان این موضوع مرتفع شود.

اسمعیلی یاد آور شد: در صورت عدم انجام امورات توسط ادارات مربوطه اقدامات قانونی نسبت به خاطیان صورت خواهد پذیرفت.

کد خبر 6094476

دیگر خبرها

  • عقب‌ماندگی‌های لرستان را با کار جهادی جبران کنیم
  • خبر مهم برای معلمان غیردولتی؛‌ کاهش محسوس ساعات کاری در هفته با بیمه کامل
  • بارندگی‌ها در استان بوشهر تا شنبه تداوم دارد/ احتمال بارش تگرگ
  • پیگیری مسائل عمومی اولویت کاری دستگاه قضا است
  • داستان پیچیده بازگشت یحیی گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • تردد در خط ۵ مترو به روال عادی بازگشت
  • ظرفیت نیروگاه‌ها پاسخگوی نیاز کشور در فصل تابستان نیست
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • از پیچ و خم تصویب تا حل چالش‌ها
  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند