Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@15:41:49 GMT

پیامک‌های دریافتی 97/05/30

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۵۲۴۲۳

پیامک‌های دریافتی 97/05/30

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915 (مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ سی ام مرداد ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

3139...0991: چرا از طرف بهزيستى کمک غذایی به معلولا ن نمی شود؟

 

2465...0918: لطفا پیگیری کنید وضعیت کنکور97 را خیلی ناحق در حق دانش آموزان شده است. برای سال بعد اگر اینطوری باشد دیگر دانش آموزها درس نخوانند بهتر است. خواهشا پیگیری کنید.

 

2126...0915: چرا هر نوزادی که به دنیا می آید حداقل سه یا چهار ماه یارانه تعلق نمی گیرد. آیا یارانه نوزاد حق دولت می باشد؟ با تشکر.

 

2250...0917: از قطره چشمی اشک مصنوعی یونی فرش که با چشمم سازگار است استفاده می کنم 2ماه است به داروخانه های شیراز مراجعه می کنم می گویند نداریم. عاجزانه خواهش می کنم پیگیری کنید. با تشکر از شما.

 

1698...0939: آقای روحانی یک دستگاه موتور سیکلت الان شده 6 میلیون تومان!!! یعنی باید پول یک پراید را برای خرید یک موتور سیکلت بپردازیم. عجیب نیست؟؟

 

7177...0936: لطفا گوشه ای از زندگی مردم استان سیستان و بلوچستان شهرستان زابل را نشان دهید تا اشک مردم ایران در بیاد مردم زابل در بدترین شرایط دنیا  به سختی زندگی می کنند. ممنون می شوم اگر پیگیری کنید.

 

8819...0913: لطفا برای وام ازدواج پگیری کنید بازنشسته کسری اقساط نمی دهند یک روستایی از کجا کارمند آن هم کارمند.

 

3547...913: خواهشمندم به اطلاع وزیر آموزش و پرورش برسانید که بچه های عزیز ما چرا باید در کلاس ۳۷نفر درس بخوانند.

 

9518...0939:: تو را به خدا خودم و دخترم تحت پوشش بهزیستی هستیم حدود دو الی سه ساله است که   چیزی به ماتعلق نگرفته. خودم هم بیکارم. توراخدا پیگیری کنید

 

7104...0915:  من درسیستان و بلوچستان شهرستان زابل طوفان 100کیلومتر در ساعت غلظت 61 درصد هیچ نهادی به ما روستائیان رسیدگی نمی کند. آب آشامیدنی بو گندیده می دهند و شن های روان پدران و مادران ما با تنگی نفس دچار شدند.نه ماسک می دهند و نه آب معدنی.
نارویی هستم زابل

 

3547...0913: در روستای کرسگان توابع شهرستان فلاورجان! کلاس اول دخترم ۳۴ نفربودند و امسال۳۷نفر! هیچ معلمی توانایی رسیدگی به چنین جمعیتی ندارد! به مدیر مدرسه گفتیم دو تا کلاسش کنید اما اهمیت ندادند.

 

8591...0917:  حالا گیرم احتکار گران هم مجازات شدن قیمت ها را چگونه می خواهند برگردانند. قیمت ها که سر به فلک کشیده آيا 200هزار تومانی که به حقوق بازنشستگان اضافه شده کفاف گرانی را می‌دهید.

 

0594...0938: چرا نزاجا مدارک تحصیلی درجه داران را قبول نمی کند و به جالی استفاده از این درجه داران افسر با هزینه زیاد استخدام می کند پیگیری کنید.

 

3075...0919: در قبض تلفن موردی هست بنام چند رسانه ای! شما میدونید چیه؟ چون 25 هزار تومان برای من هزینه چند رسانه ای اومده!

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید    انتهای پیام/  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشکلات مردم صدای مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۲۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) هشدار درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی

پلیس فتا تهران بزرگ اعلام کرد: هر پیام دریافتی حاوی لینک از شماره‌های شخصی یا پیام‌رسان‌های موبایلی با موضوع دریافت یارانه معیشتی به قصد کلاهبرداری و سرقت از حساب شماست.

در صورت دریافت چنین پیامکی، از باز کردن لینک خودداری کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای ضوابط مناسب سازی مستلزم همکاری همه دستگاه ها
  • روش‌های تشخیص پیامک جعلی
  • کشف اموال مسروقه میلیاردی در شیروان
  • رمزگشایی از ۲۵ فقره سرقت از فروشگاه‌های معروف در زابل
  • دستگیری عاملان تیراندازی و شرارت در زابل
  • نبود زیر ساخت‌ ها باعث جمع شدن باران در خیابان های شهر زابل
  • نبود زیرساخت‌ها باعث جمع شدن باران در شهر زابل
  • پیگیری مصوبات سفر مقام عالی استان در بخشداری نازلو
  • (ویدیو) هشدار درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی
  • اشتغالی مولد و سودآور با پرورش ماهی در زابل