Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح امروز سه شنبه پرسنل بیمارستان امام خمینی (ره) کرج مقابل سازمان همیاری های شهرداری کرج تجمع کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تیتریک، صبح امروز سه شنبه پرسنل بیمارستان امام خمینی (ره) کرج مقابل سازمان همیاری های شهرداری کرج تجمع کردند.

کادر درمانی این بیمارستان در بنرهایی اعلام کردند: ما نسل انقلاب هستیم و هرگز اجازه نخواهیم داد که عده ای در لباس مدیر و مسئول ارکان انقلابی ما را زیر سوال ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواهشا به فکر پرسنل این بیمارستان باشید.

مسئولین ارشد استان البرز: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سازمان اطلاعات و سازمان بازرسی خواهشا ورود کنید و این بیمارستان را احیا کنید.

اعتراض کنندگان با بیان اینکه مسئولین محترم البرز آیا وقت آن نرسیده است که وعده ها را کنار گذاشته و برای این مردم و پرسنل بیمارستان حرکتی مسئولانه در شان و منزلت آنها انجام دهند اعلام کردند: چرا مسئولینی که سو مدیریت دارد را کنار نمی گذارید و افرادی خلاق و لایق جایگزین آنها نمی کنید؟

همچنین آنها اعتراض خود را به عدم دریافت 10 ماه حقوق معوقه و مشخص شدن وضعیت فعلی بیمارستان اعلام کرده و در اقدامی بر سر سفره های خالی نشستند.

پیش از این نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی درباره حواشی پیرامون بیمارستان امام خمینی (ره) کرج گفت: سهامداران بیمارستان امام خمینی (ره) آن را به مزایده گذاشته اند.

عزیز اکبریان با حضور در رادیو البرز افزود: ما مکلف کرده ایم شخصی که بیمارستان را خریداری خواهد کرد با عنوان همین مرکز درمانی آن را تصاحب کند.

 

وی اظهار داشت: بیمارستان امام خمینی (ره) زمینی دارد که عده ای برای آن دندان تیز کرده اند تا آن را تجاری – اداری کنند.

اکبریان تصریح کرد: تاکید ما خریداری بیمارستان با همین عنوان و بدون تغییر کاربری بود، البته در حال حاضر تعرفه بیمارستان دولتی شده است.

وی گفت: دو بیمارستان ما در آینده تعطیل می شوند که نامی از آنها نخواهم آورد، ما تعرفه را کاهش داده ایم اما دولت کمک نمی کند و بیمه پول بیمارستان ها را نمی دهد و موجب تعطیلی بیمارستان می شود.

اکبریان افزود: اگر بیمه ها پول بیمارستان امام خمینی (ره) را پرداخت کنند از بحران کنونی نجات پیدا خواهد کرد.

نماینده مردم کرج در مجلس در خاتمه اظهار داشت: بیمارستان بدهی زیادی دارد و دیگر پزشکان خوب به این مرکز مراجعه نمی کنند و بیمارستانی با این مجموعه پرسنل 70 درصد تخت های آن خالی است و این به سیاست غلط تصمیم گیری در بهداشت باز می گردد.

همچنین دیگر نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی درباره جزئیات مزایده بیمارستان امام خمینی (ره) کرج به خبرنگار تیتریک گفت: آخرین وضعیت این بیمارستان به گونه ای است که مزایده آن در حال برگزاری بوده و 28 مرداد روز پایان مزایده خواهد بود.

 

 

محمد جواد کولیوند افزود: اگر مالکیت این بیمارستان توسط شخصی خریداری شود، بیمارستان باید زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی ادامه حیات دهد.

وی با اشاره به اینکه روند مذکور در کار پرسنل مشکلی ایجاد نخواهد کرد اظهار داشت: اگر کسی برای خریداری بیمارستان اعلام آمادگی نکند، بار دوم در روزنامه منتشر شده و 12 شهریور مزایده ادامه دارد.

کولیوند تصریح کرد: در صورت عدم خریداری بیمارستان در مزایده دوم، هیات امنا در بیمارستان تشکیل خواهد شد و بیمارستان زیر نظر این هیات اداره می شود تا بدهی دانشگاه، پرسنل و پزشکان را با سیاست گذاری صحیحی توسط امنا پرداخت کند.      

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۲۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یا اضافه کاری یا اخراج، پاسخ بیمارستان به اعتراض پرستاران

به گزارش خبرآنلاین، آنان خواستار اختیاری شدن اضافه‌کار و افزایش عادلانه‌ حق‌الزحمه آن هستند؛ در حال حاضر برای هر ساعت اضافه کار پرستاران، رقم ناچیز ۱۲ تا ۲۰ هزار تومان بعد از تاخیر بسیار به آن‌ها پرداخت می‌شود.

شماری از پرستاران بیمارستانی در گرگان با بیان اینکه نسبت به اضافه‌کار اجباری اعتراض داریم، اظهار داشتند: «مدتی‌ست که به اضافه کار اجباری و شیفت‌های طولانی اعتراض داریم؛ برخی از همکاران‌مان تصمیم گرفته‌اند تن به اضافه‌کار اجباری ندهند، اما در مقابل واکنش مسئولان و مقامات مثبت نبوده است.»

به گزارش ایلنا، یکی از این پرستاران گفت: به یکی از همکاران مرد ما گفته شده اگر تن به اضافه‌کار اجباری ندهی، باید بخش‌ات را عوض کنی یا از کارت استعفا بدهی!

به گفته این پرستار، اجبار در اضافه‌کار یا ایستادن در شیفت‌های طولانی، خلاف قانون است، اما پرستاران برای اینکه شغل خود را از دست ندهند، به این اجبار تن می‌دهند.

پرستاران گرگان، خواستار اختیاری شدن اضافه‌کار و افزایش عادلانه‌ی حق الزحمه آن هستند؛ در حال حاضر برای هر ساعت اضافه کار پرستاران، رقم ناچیز ۱۲ تا ۲۰ هزار تومان بعد از تاخیر بسیار به آن‌ها پرداخت می‌شود.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901037

دیگر خبرها

  • شهرداری توان پرداخت حقوق به کارگران را ندارد؛ مسئولان کمک کنند
  • خریداری سونوگرافی پیشرفته بیمارستان شهدای هندیجان 
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • یا اضافه کاری یا اخراج، پاسخ بیمارستان به اعتراض پرستاران
  • حمایت دانشجویان دانشگاه‌های استان از جنبش دانشگاهیان اروپا و آمریکا