Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مرتضی عزیزی رئیس اداره محیط زیست شهرستان اردکان گفت: مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان اردکان مستقر در پناهگاه حیات وحش دره انجیر، در حین گشت و کنترل در محدوده پناهگاه حیات وحش دره انجیر دو قلاده یوزپلنگ  را به صورت مستقیم مشاهده کردند.

عزیزی افزود:  یوز‌های مشاهده شده دو قلاده یوزپلنگ نری هستند که در طول سال‌های گذشته محدوده زیستی آن‌ها پناهگاه حیات وحش دره انجیر بوده و مجددا مشاهده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ی

دو قلاده یوزپلنگ در پناهگاه حیات وحش اردکان مشاهده شد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست حیات وحش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۲۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک قلاده « توله شیر» از خانه باغی در ساری کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مأموران یگان حفاظت محیط زیست ساری درپی انتشار تصاویری از یک توله شیر درفضای مجازی، اقدام به شناسایی متخلف کردند و با همکاری مأموران نیروی انتظامی و با داشتن حکم قضائی یک قلاده «توله شیر» را که به صورت غیر مجاز در خانه باغ (مخفیگاه) متخلف نگهداری می‌شد، کشف و ضبط کردند.

این متخلف به جرم نگهداری غیر قانونی حیوانات وحشی به مراجع قضائی معرفی و حیوان نیز به صورت موقت به پناهگاه حیات وحش سمسکنده انتقال داده شد تا به یکی از مراکز مجاز باغ وحش تحویل داده شود. شایان ذکر است، وی در حوزه شکار و صید سابقه دار بوده که در سنوات گذشته از باب خرید و فروش و نگهداری حیوانات وحشی، محکومیت کیفری داشته است. کد خبر 6085595

دیگر خبرها

  • فرار ۲۰۰ هزار صهیونیست به پناهگاه‌ها در شمال اراضی اشغالی
  • حمله پهپادی گسترده حزب الله/ ۲۰۰ هزار صهیونیست به پناهگاه رفتند
  • (ویدیو) مشاهده یک قلاده پلنگ در دماوند
  • یک قلاده شیر وحشی از یک ویلا کشف و ظبط شد / دستگیری فرد متخلف
  • کشف یک قلاده «توله شیر» از خانه باغی در ساری
  • حضور یک قلاده پلنگ در دماوند + ویدئو
  • کشف یک قلاده شیر از خانه یک متخلف در ساری
  • زمان صاعقه چگونه رفتار کنیم؟
  • یک قلاده « توله شیر» از خانه باغی در ساری کشف شد
  • تخریب آغل گوسفندان در زیستگاه یوزپلنگ ایرانی