Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما از روابط عمومی گمرک ایران؛​­­ ماموران گمرک نوردوز در دو عملیات موفق شدند حدود­ نیم تن لوازم آرایشی را در دو اتوبوس مسافری ورودی از کشور ارمنستان کشف و ضبط کنند. بر اساس این گزارش ماموران ­گمرک در یک عملیات پس از بررسی اتوبوس و مشکوک شدن به آن به کمک مربیان سمگا به بازرسی اتوبوس اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها موفق شدند، در این عملیات 225 کیلو لوازم آرایشی کشف کنند، که بسیار ماهرانه در اتوبوس جاسازی شده بود. این ماموران همچنین درعملیات مشابه دیگری موفق شدند، محموله ­دیگری از لوازم آرایشی را ­به وزن 190 کیلوگرم که در یک اتوبوس ورودی از کشور ارمنستان جاسازی شده بود کشف کنند. طی این دو عملیات کشف قاچاق، مجموعا 415 کیلو گرم لوازم آرایشی کشف و ضبط شد.

تیم مربیان سمگا موفق شدند در سال 96 روزانه با تقریبا 5 عملیات کشف، تعداد 1485 عملیات کشف مواد مخدر و غیرمخدر به وزن 50000 کیلوگرم را به نام خود ثبت کنند.

این کشفیات در 190 هزار و 236­­فقره بازرسی از محموله های ورودی، خروجی و پست صورت گرفته است. این تیم که متشکل از مربیان حرفه ای و سگهای آموزش دیده هستند با استقرار در برخی گمرکات همچنین توانسته اند به تشریفات سرعت بخشیده و باعث تسهیل بازرسی شوند.­

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: گمرک لوازم آرایشی اتوبوس گمرک نوردوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۲۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عیسی روشن‌قلب با بیان اینکه قاچاق فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای اشتغال مولد و مؤثر در رشد تولید داخلی را از بین می‌برد، اظهار کرد: امروز تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در اجرای طرح برخورد با قاچاق و حمایت از کالای داخلی، مأموران ایست و بازرسی شهید فیض‌اللهی در محورهای مواصلاتی جنوب به شمال به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو، ۷۰۰ کیلوگرم گردو خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از معرفی متهم ۳۹ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش این کشفیات را ۳۵۰ میلیون تومان برآورد کردند.

این مقام انتظامی در پایان با بیان آثار سو و زیان‌بار قاچاق کالا بر تولید و اقتصاد داخلی کشور به برنامه‌ریزی پلیس برای مقابله قاطع با این موضوع تاکید کرد و از مردم خواست در صورت اطلاع از هرگونه قاچاق کالا و ارز، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6086832

دیگر خبرها

  • کشف گردو قاچاق در اتوبوس
  • ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس کشف شد
  • سيگار هاي قاچاق ميلياردي در بجنورد
  • کشف ۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق در بجنورد
  • ۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق در بجنورد کشف شد
  • ۱۰ دستگاه خودروی شوتی در اراک توقیف شد
  • کشف تعداد ۱۶۶ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در همدان
  • قتل مدیر عامل شرکت لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه | ۳۷ ضربه چاقو بر پیکر جوان ثروتمند
  • دخانیات و لوازم خانگی بیشترین کالای قاچاق در قم بود
  • قاچاقچی لوازم خانگی در دام پلیس کبودراهنگ