Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-03@03:24:19 GMT

عکس/گریم متفاوت علی مصفا دریک فیلم

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۵۲۷۴۷

عکس/گریم متفاوت علی مصفا دریک فیلم

فیلمبرداری «مردی بدون سایه» تازه‌ترین ساخته‌ی علیرضا رئیسیان در تهران به پایان رسید. ناطقان: طبق گزارش رسیده، ‎«مردی بدون سایه» که همکاری مشترکی با اسپانیا بود، در بیش از ۱۰ لوکیشن در این کشور مقابل دوربین رفت و شهرهایی همچون مالاگا، ماربیا و الخزیرا از جمله شهرهایی بودند که صحنه‌های آخرین فیلم از سه‌گانه عاشقانه رئیسیان در آنها تصویربرداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از پایان سکانس‌های اسپانیا فیلمبرداری در ایران و در ۲۵ لوکیشن مختلف در تهران و حومه پیگیری شد.

در این میان بیماری ناگهانی علیرضا رئیسیان و عمل و بستری شدن او، تاخیر کوتاهی در روند تولید ایجاد کرد که بلافاصله پس از مرخص شدن این فیلمساز از بیمارستان از سر گرفته شد. رئیسیان بر این باور است که بدون حضور عوامل حرفه‌ای و سختکوش تولید این اثر که مشکل‌ترین تجربه کارگردانی او بوده ممکن نمی‌شد.‌
تم «مردی بدون سایه» در مورد بحران عاطفی ادمها و روابط عاشقانه و زناشوئی و نقش فضاهای مجازی در زندگی امروز است.
طبق پیگیری ایسنا،"علی مصفا" در این فیلم با گریم متفاوت حضور دارد. 
‎بر اساس این گزارش فهرست بازیگران «مردی بدون سایه» بدین شرح است: لیلا حاتمی ، علی مصفا ، فرهاد اصلانی،  امیر آقایی ، گوهر خیر اندیش ، نادر فلاح ، به‌آفرید غفاریان ، سیامک اطلسی، نسیم ادبی، سیمون سیمونیان، پانته‌آ سیروس، آزاده اسماعیل خانی، شهرام جمشیدی، احسان شیخی، عاطفه للهی و با معرفی حسام نورانی و هنرمند خردسال آویسا سجادی؛ با حضور بازیگران اسپانیایی : النا مارتینز و رافائل چاوز مادرا.
‎همچنین عوامل «مردی بدون سایه» عبارتند از:  کارگردان و تهیه کننده علیرضا رئیسیان، مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی، مدیر صدابرداری: امیر نوبخت، طراح صحنه و لباس: کامیاب امین عشایری، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: ایمان توکلی، دستیار دوم کارگردان: مهیار اسلامی، مدیر صحنه: فرامرز کرامتی، مدیرتولید: محمد یمینی، مدیر تدارکات: مهرداد مهرپویان، طراح چهره‌پردازی: ایمان امیدواری، منشی صحنه: سعیده دلیریان، عکس: امیرحسین شجاعی، دستیار اول فیلمبردار: امید رخ‌افروز،  نور: حامد اوتادی، دستیاران گروه فیلمبرداری: فرانک کیان، سینا علیپور و علیرضا مجیری، دستیار صدا: نیما عزت، اجرای چهره‌پردازی: مرتضی کهزادی، محبوبه تاتلاری و سروش عباسی، دستیار صحنه: وهاب یحیی زاده،  دستیار لباس: نسرین لطیفی، مترجم و هماهنگی اسپانیا : نهال فتحی و ارش شعله کار؛ فیلمبردار پشت صحنه: هلیا کریمی، مدیر روابط عمومی: امید عشیری.
منبع: ایسنا برچسب ها: علی مصفا ، گریم ، علیرضا رئیسیان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: علی مصفا گریم علیرضا رئیسیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۲۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شب نغمه‌های اذان ایرانی» روی صحنه می‌رود

«شب نغمه‌های اذان ایرانی» در تاریخ ۲۲ اردیبهشت‌ماه در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، در این برنامه نمونه‌هایی از تولیدات تازه اجرای اذان در دستگاه‌های موسیقی اصیل ایرانی معرفی خواهد شد و در قسمت دوم برنامه ارکستر نیایش به سرپرستی علیرضا امینی مجموعه‌ای از آثار مناجاتی را اجرا می‌کند.

آثار اجرا شده توسط ارکستر نیایش در این اجرا، سروده و با آهنگسازی علیرضا امینی بوده که تنظیم قطعات را ایمان ملکی انجام داده است. اساتید برجسته هاشم احمدوند، سید ابوالفضل عدل، مهدی محمدی، حامد کاظمی و جواد کاپریمی خوانندگان آثار اذان‌ها و در ادامه ارکستر نیایش هستند. مراسم تجلیل از اجرای استاد رحیم موذن‌زاده و استاد احمد مراتب و اهدای لوح های یادبود نیز یکی از چند قسمت این برنامه است. همچنین رونمایی از لوح ثبتی پرونده ثبت اذان گویی با موسیقی اصیل دستگاهی آواز ایرانی از دیگر بخش‌های این برنامه خواهد بود.

علیرضا امینی در خصوص «شب نغمه‌های اذان ایرانی» گفت: من برای اولین بار در پرتو معرفی اجرای نغمه‌های اذان ایرانی به روش پیشینیان که اسناد مضبوط آن از حدود ۱۱۰ سال پیش موجود است اجرایی را روی صحنه خواهم برد. نماز جایگاه معنوی بسیار بالایی در میان ایرانیان داشته است و در هر کوچه و خیابانی هر ایرانی با بیان خود اذان می‌گفته و مردم را برای نماز و عبادت آگاه می نموده است. همان طور که در حال حاضر اذان بیات ترک رحیم موذن‌زاده اردبیلی و شور محمد آقاتی در بهترین روایت ارزش این گونه مهم هنر معنوی را در جامعه ما نشان می‌دهد، ما می‌توانیم با رونق روایت دوباره اذان ایرانی بین هنرمندان آواز اصیل ایرانی، تمام ایرانی‌ها را با حفظ و روایت اذان آشتی دهیم. اذان می‌تواند به عنوان یک نغمه و مناجات در تمامی لحظات زندگی مردم حضور داشته باشد؛ چراکه تمام جملاتش گفت و گو از صفا و صمیمیت و اصول دینی ما است. اگر بتوانیم این باورها را تقویت کنیم تاثیر مثبتی روی تربیت اخلاقی جامعه خواهد داشت.

در اولین اجرای «شب نغمه‌های اذان ایرانی» در تالار اندیشه ورود برای عموم آزاد و رایگان خواهد بود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • «شب نغمه‌های اذان ایرانی» روی صحنه می‌رود
  • عکس | چهره متفاوت بهنوش بختیاری و امین حیایی در اتاق گریم
  • تصاویـر متفاوت‌ترین بازسازی صحنه قتل؛ جنایت پیرمرد در وسط طبیعت بکر!
  • آغاز «ماه پنهان» با لیندا کیانی و آرمین رحیمیان
  • «ماه پنهان» در تهران کلید خورد
  • دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی
  • رضا شیخی درگذشت
  • اتفاقی که «تانیا» از پشت صحنه «نون خ» فاش کرد
  • فیلمبردار سینمای ایران درگذشت