Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@09:27:09 GMT

برد ارزشمند مردانی مقابل نفر سوم جهان

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۵۲۸۸۲

برد ارزشمند مردانی مقابل نفر سوم جهان

در آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ در اندونزی،مهرداد مردانی در وزن ۶۰ و محمدرضا گرایی در وزن ۶۷ کیلوگرم ایران در گام نخست صاحب برتری شدند. به گزارش ایران آنلاین به نقل از ایسنا، در آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی که در جاکارتا پایتخت اندونزی در جریان است،محمدرضا گرایی دارنده مدال نقره جوانان آسیا در وزن ۶۷ کیلوگرم در دور اول مقابل حسن عبدالکریم از سوریه قاطعانه و در مدت زمان ۲دقیقه با نتیجه ۱۱ بر ۲ به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرایی در دور دوم به مصاف المرات تسمرادوف دارنده مدال برنز المپیک و جهان از ازبکستان می‌رود. آلمات کبیسبایف دارنده مدال نقره و برنز جهان از قزاقستان و شیمویامادا دارنده مدال نقره آسیا از ژاپن در گروه گرایی حضور دارند. مهرداد مردانی دارنده مدال طلای جوانان آسیا در وزن ۶۰ کیلوگرم،دیگر نماینده ایران در روز نخست این رقابت‌ها بود که در دور اول به مصاف کیم سئونگ هاک دارنده مدال برنز جهان از کره جنوبی رفت و در پایان با نتیجه ۷ بر ۳ به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد. مردانی پیش از این ۲ مرتبه در جریان رقابت های جهانی ۲۰۱۷ در پاریس و تورنمنت گرجستان با این حریف کره‌ای کشتی گرفته که حاصل آن یک برد و یک شکست بود.مردانی در رقابت‌های جهانی پاریس که مرداد ماه سال گذشته برگزار شد مقابل حریف کره‌ای تن به شکست ۱۲ بر ۶ داد اما کمتر از ۲ ماه پیش در تورنمنت گرجستان موفق شد ۴ بر صفر وی را شکست دهد. شینیبو اوتا دارنده مدال نقره المپیک از ژاپن که ۲ مرتبه در جریان رقابت‌های گزینشی المپیک ریو و رقابت‌های المپیک ۲۰۱۶ موفق به شکست حمید سوریان شده است، حریف بعدی مردانی در مرحله یک چهارم نهایی خواهد بود. محمدعلی گرایی در وزن ۷۷، حسین نوری در ۸۷، علی‌اکبر حیدری در ۹۷ و بهنام‌مهدی زاده در ۱۳۰ کیلوگرم ۴ فرنگی کار دیگر ایران در این رقابت‌ها هستند که فردا(چهارشنبه) به مصاف رقبایشان می‌روند. علی اشکانی سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی ایران را بر عهده دارد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۲۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامی: ایران در المپیاد مخترعین مقام اول را کسب کرد

رئیس انرژی سازمان اتمی گفت: در المپیاد مخترعین جهان از مدارس انرژی اتمی، ۵ دانش آموز ما مدال گرفتند و در بخش دانش آموزی، ایران مقام اول را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی امروز_چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: المپیاد مخترین جهان این هفته در سوئیس برگزارشد و مدارس انرژی اتمی هم درآن ثبت نام کردند و ۵ دانش آموز ما مفتخر به دریافت مدال شدند. یک مدال طلا، یک مداال نقره و سه برنز و در این بخش، دانش آموزان ما مقام اول را کسب کردند که این افتخار را به مردم عزیز و خانواده های آنها تبریک می‌گویم.

تکمیل می‌شود..

کد خبر 749673

دیگر خبرها

  • يزدانى - اسنايدر، كشتى جهان چشم انتظار شماست!
  • اسلامی: ایران در المپیاد مخترعین مقام اول را کسب کرد
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند