Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- رئيس کميته استيناف گفت:پرونده سوپر جام در فرايند دادرسي کميته استيناف قرار گرفته که با رسيدگي به آن حکم پرونده صادر و به اطلاع خواهد رسيد.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، عليرضا صالحي در اين باره گفت: حکم کميته انضباطي درخصوص راي سوپرجام 22 مردادماه به باشگاه استقلال ابلاغ شده است يک هفته زمان براي تجديدنظرخواهي وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه استقلال در تاريخ 24 مردادماه ضمن اعتراض به حکم کميته انضباطي اعلام کرد که لايحه اعتراضيه خود را متعاقبا اعلام خواهد کرد.
او افزود: پرونده در تاريخ 27 مرداد ماه به کميته استيناف ارسال و باشگاه استقلال نيز مفاد اعتراضيه خود را به شرح لايحه اي اعلام کرد. برهمين اساس پرونده در فرايند دادرسي کميته استيناف قرار گرفته که با رسيدگي به آن حکم پرونده صادر و به اطلاع خواهد رسيد.
در تازه ترين تغيير و تحول در خصوص اين پرونده متوجه شده ايم شکايت باشگاه استقلال به دست کميته استيناف رسيده و اين بدين معني است که قهرماني تيم پرسپوليس در سوپر جام منتفي است و تا زمان صدور نهايي در مورد اين پرونده نه پرسپوليس مي تواند داعيه قهرماني داشته باشد و نه استقلال مي تواند مدعي برگزاري بازي باشد.
اين در حالي است که پيش تر گفته مي شد استقلال در زمان مقرر و تعيين شده به راي صادره از سوي کميته انضباطي اعتراض نکرده است و قهرماني تيم پرسپوليس در سوپر جام مسجل است.
عليرضا صالحي، رئيس کميته استيناف در اين باره مي گويد: راي کميته انضباطي در تاريخ 22 مرداد ماه به باشگاه استقلال ابلاغ شده است و باشگاه هم دو روز بعد به پرونده اعتراض زده است و در زمان اعتراض اعلام کرده به زودي لايحه دفاعي خود را تقديم خواهد کرد. هم اکنون که اين پرونده به دست ما رسيده است لايحه دفاعي باشگاه هم همراهش است. ما به زودي اين پرونده را بررسي و راي نهايي را اعلام مي کنيم.
عليرضا صالحي در پاسخ به اين سوال که در اين صورت آيا قهرماني تيم پرسپوليس در سوپرجام منتفي است؟ گفت: اعلام نتيجه 3-0 از سوي کميته مسابقات در خصوص بازي اي که برگزار نشد بر اساس آئين نامه صورت گرفته است. هم چنين کميته انضباطي هم اين پرونده را بررسي کرده و راي داده است. اما از آنجايي که باشگاه استقلال به راي صادره از سوي کميته انضباطي اعتراض زده و پرونده در اختيار ما قرار گرفته مي توان گفت فعلا هيچ چيز قطعي نيست. به استناد به صحبت هاي عليرضا صالحي مي توان گفت قهرماني تيم پرسپوليس در سوپر جام منتفي است و سازمان ليگ برتر فعلا نمي تواند جامي را به اين تيم اهداء کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پرونده سوپرجام کميته استيناف هيچ چيز قطعي نيست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۳۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان استقلال محروم شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بار دیگر دروازه‌بان و کاپیتان تیم فوتبال استقلال را جریمه کرد.

به گزارش مشرق، کمیته انضباطی رأی خود را درباره سیدحسین حسینی دروازه‌بان تیم استقلال تهران صادر کرد. در این رأی آمده است:

«درباره گزارش واصله علیه سیدحسین حسینی بازیکن باشگاه استقلال تهران مبنی بر نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مصاحبه ایشان پس از بازی با تیم شمس آذر قزوین در تاریخ ۳۱ فروردین ماه بیان مطالبی در ارتباط با رأی صادره از سوی این کمیته در پرونده که در مورد تخلفات بازیکن موصوف بعد از مسابقه تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال تهران از جمله بدرفتاری نسبت به مقامات رسمی مسابقه (افسران امنیتی مسابقه) صادر شده است، هر چند در ظاهر این مطالب حکایت از تمکین از رأی صادره دارد، ولی چگونگی و نحوه بیان و عبارات به کار رفته در این مصاحبه موید قصد مشارالیه در خفیف و سبک جلوه دادن تصمیمات و اقدامات صورت گرفته از سوی رکن قضایی فدراسیون فوتبال پیرامون تخلفات رخ داده در مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک و استقلال تهران است، در نتیجه، فعل سیدحسین حسینی از مصادیق رفتار توهین‌آمیز تشخیص و بر همین اساس مستند به مواد ۷۱ و ۱۱۳ مقررات انضباطی ضمن قطعی و قابل اجرا شدن یک جلسه محرومیت تعلیقی ایشان، موضوع دادنامه شماره ۳۰۹۶ مورخ ۲۹ فروردین ماه نامبرده به پرداخت مبلغ سیصد میلیون ریال جریمه نقدی و نیز الزام به عذرخواهی در رسانه‌های رسمی بابت تخلفات ارتکابی خود با لحاظ ماده ۸۹ مقررات موصوف و همچنین باشگاه استقلال تهران نیز به لحاظ تحقق مسئولیت تضامنی در مورد این تخلف و عدم نظارت بر مصاحبه صورت گرفته وفق ماده ۵۰ مقررات انضباطی به پرداخت مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌شود.

رأی صادره ظرف مهلت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف خواهد بود».

کمیته انضباطی درحالی این رأی را صادر کرد که دروازه‌بان استقلال روز گذشته از این کمیته و همینطور نیروی انتظامی دلجویی کرده بود.

دیگر خبرها

  • احکام کمیته انضباطی برای استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • حسینی محروم شد
  • کاپیتان استقلال محروم شد
  • محرومیت سنگین یک پرسپولیسی تعلیق شد
  • کاپیتان استقلال به کمیته انضباطی فراخوانده شد
  • کمیته استیناف محکومیت شجاعی را تایید کرد
  • کاهش جریمه مسعود شجاعی با رأی کمیته استیناف
  • کمیته انضباطی حسینی را احضار کرد
  • احضار گُلر استقلال به کمیته انضباطی
  • ارسال دفاعیه مربی تیم استقلال به کمیته انضباطی