Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@03:59:49 GMT

هیات داوری «جایزه ویژه زاون قوکاسیان» معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۵۳۳۹۴

هیات داوری «جایزه ویژه زاون قوکاسیان» معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، اعضای شورای سیاستگذاری «جایزه ویژه زاون قوکاسیان» که از سی و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به مقررات جشنواره اضافه شده است عبارتند از فرزان معظم، غلامرضا مهیمن، غلامرضا آب آب، محمد طباطبایی، مجید زهتاب، علی خدایی، امراله احمدجو، سیاوش گلشیری، محمدعلی نجفی، اکبر خامین، اکبر مشکلانی، محسن مزدبران، اکبر دباغیان، علی مفضلی و عطیه سلطانی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اعضا با برگزاری ۲ جلسه با دبیر جشنواره، مولفه‌های اصلی جایزه و هیات داوران خود را معرفی کردند که محمدعلی نجفی، فرزان معظم، غلامرضا مُهیمن، علی خدایی و امراله احمدجو اعضای هیات داوران این بخش هستند.

براساس مقررات سی و یکمین دوره جشنواره، این هیات داوری از ارزیابی فیلم‌های سینمایی ایرانی به یک فیلم «جایزه ویژه زاون قوکاسیان» را اهدا خواهند کرد.

بنا به تصویب شورای سیاستگذاری، این جایزه به فیلمی اهدا می‌شود که دارای ویژگی‌های زیر باشد:

۱-خلاقیت و نوآوری که در ساختار فیلم دیده شود.

۲-ذهن خلاق و جوان که در کل فیلم باید نمود پیدا کند.

۳-توجه به ارزش‌های انسانی که یادآور مرحوم زاون قوکاسیان باشد.

سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به دبیری علیرضا رضاداد ۸ الی ۱۴ شهریور ۹۷ در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 4381060 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان زاون قوکاسیان فیلم سینمایی مردم علیه احتکار تئاتر ایران موسیقی ایرانی فیلم سینمایی برنامه تلویزیونی فیلم کوتاه سینمای مستند سریال ایرانی کنسرت موسیقی انیمیشن عزت الله انتظامی درگذشت چهره ها موسیقی کلاسیک موسیقی پاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۳۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه انتخاب و معرفی اساتید نمونه کشوری

به گزارش خبرنگار مهر، سی و یکمین مراسم تجلیل از اعضای هیات علمی نمونه کشوری صبح امروز با حضور محمد علی علی زلفی گل، برخی از معاونان این وزارتخانه و تعدادی از روسای دانشگاه ها در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران برگزار شد.

دکتر علی رضا حیدری معاون هیات های امنا و هیات های ممیزه مرکزی در این مراسم گفت: دستورالعمل اساتید نمونه بازنگری و ابتدای سال تحصیلی گذشته به همه دانشگاه ها ابلاغ شد، ۴ یا ۵ ماه فرصت داده شد تا دانشگاه ها افراد واجد شرایط رو معرفی کنند.

وی ادامه داد: تا ۳۰ دیماه فرصت داده شد افراد معرفی شوند. این درحالی بود که برخی از دانشگاه ها تاخیر داشته و تا فرودین نیز پرونده هایی از دانشگاه ها به دبیرخانه ارسال می شد.

معاون هیات های امنا و هیات های ممیزه وزارت علوم گفت: در این دوره ۱۵۰ پرونده بعد از مرحله اول ارزیابی توسط دانشگاه ها ارسال شد برخی دانشگاه نیز اعلام‌کردند بعد از ارزیابی افراد معرفی شده شرایط نداشتند و معرفی نشدند.

وی ادامه داد: در مجموع ۸۷ پرونده ارزیابی نهایی شد که تمامی ۸۷ نفر شایسته بودند ولی با توجه به یک سری معیارها ۶۵ نفر عضو هیات علمی از ۳۱ دانشگاه انتخاب شدند که امیدواریم کمک بیشتر برای دانشگاه باشند.

کد خبر 6093045 زهرا سیفی

دیگر خبرها

  • درخشش رادیو خراسان جنوبی در سومین جشنواره پژواک
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • نحوه انتخاب و معرفی اساتید نمونه کشوری
  • جشنواره فیلم پکن برندگانش را شناخت/تجلیل از چن کایگه با حضور ییمو
  • مایک لی زنبور طلایی را می‌گیرد/ تجلیل برای یک عمر دستاورد هنری
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران جشنواره کن چه کسانی هستند؟
  • جایزه‌ای به نام اکبر زنجانپور اهدا شود/آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟