Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-16@15:17:57 GMT

فروش ۶ میلیارد تومانی پرسپولیس!

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۵۳۴۱۹



علی علی‌پور به احتمال فراوان در نیم‌فصل از پرسپولیس جدا می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، علی علیپور دو بازی است که برای قرمزها گل نزده و البته در بازی قبلی حتی یک شوت به چارچوب هم نداشته. چه بر سر شاه ماهی سال قبل این تیم آمده؟ خودش که می گوید خیلی زود آماده می شود و مشکلی ندارد. می گوید موفقیت تیم مهم است ، نه گل زدن خودش ولی این گل نزدنش روی موفقیت تیم هم اثر گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته اما این است که حالا خبرورزشی نوشته او را در لیست فروش قرار داده اند. علیپور پیشنهادهای خوبی از کشورهای همسایه دارد و پول های زیادی را برایش می پردازند.

این روزنامه پرتیراژ ورزشی نوشته کف درآمد پرسپولیس از انتقال علیپور در نیم فصل 6 میلیارد تومان است که در این بحران های مالی برای شان یک اتفاق خوشایند خواهد بود.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۳۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروین: پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است، می‌ماند

علی پروین پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس  در حاشیه تمرین پیشکسوتان  اظهار کرد: پرسپولیس با این بازی‌هایی که می‌کند به نظرم قهرمان می‌شود. به فصل‌های دیگر کاری نداشته باشید و درباره این فصل حرف بزنید.

او  درباره بیانیه نویسی و مصاحبه‌های جنجالی تیم‌ها گفت: ۱۰ دفعه گفته‌ام اشتباه می‌کنند. فوتبال برد و باخت دارد. اگر قرار باشد ما ببازیم اطلاعیه دهیم آنها ببازند اطلاعیه دهند که نمی‌شود. ۷ هفته مانده تا لیگ تمام شود و سوالات در این زمینه باشد. گذشته و آینده را رها کنید. فصل که تمام می‌شود هر کسی دلش می‌خواهد و پیراهن پرسپولیس را دوست دارد، می‌آید  قرارداد امضا می‌کند. هر کسی دوست ندارد خدا نگهدار، زوری که نمی‌توان کسی را نگه داشت.

پیشکسوت تیم پرسپولیس درباره پول‌های زیادی که در فوتبال است، گفت: هزاری هم که پول بدهند اگر کسی دلش با پرسپولیس باشد هیچ وقت پیراهن این تیم را نمی‌فروشد و به تیم دیگری نمی‌رود. اگر دلش نباشد من جای درویش باشم به بازیکن می‌گویم خوش آمدید. اکنون باید صحبت درباره ۷ بازی پایانی فصل باشد. من روز اول به درویش گفتم وقتی بازیکنان می‌گویند اوسمار خوب است همین را سرمربی تیم بگذارید. خدا را شکر خوب بازی می‌کنند و خوب هم نتیجه می‌گیرند. ان‌شاالله پرسپولیس با این بازی‌هایی که می‌کند قهرمان می‌شود.

پروین درباره اینکه صحبت‌هایش  یادآور زمانی است که مهدی هاشمی‌نسب به استقلال رفت، تصریح کرد: بروید آقا، مثل اینکه سرتان باد دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • پروین: پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است، می‌ماند
  • پروین: پرسپولیس با این بازی‌هایی که می‌کند قهرمان می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است می‌ماند+فیلم
  • پرسپولیس فقط برای برد می‌آید
  • سنگ تمام ستاره پرسپولیس در کنسرت لُری + ویدئو
  • سنگ تمام ستاره پرسپولیس در کنسرت لُرها + ویدئو | «قهرمان لُرستان امشب در کنسرت تال است»
  • جریمه ۲۳۸ میلیون تومانی ماهی فروش متخلف در زنجان
  • جام جهانی سنگ نوردی/ علیپور یازدهم شد
  • رضا علیپور در جام جهانی سنگ‌نوردی یازدهم شد
  • رضا علیپور در جام جهانی سنگنوردی یازدهم شد
  • یازدهمی رضا علیپور در جام جهانی سنگ‌نوردی چین