Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتخاب ریاست شورای شهر در ساری نشان داد که آنچه که در حال حاضر در شهرداری و شورا کیمیاست، «صداقت» هست.به گزارش بلاغ، انتخاب رئیس شورای شهر ساری نشان داد که با خویشتن‌داری، اعضا شورا با یکدیگر برای توسعه شهر ساری متحد و هم نظر هستند.

وقتی پای ریاست و میز به میان بیاید، برخی حقایق پشت پرده افشا می‌شود و شکافی که در پس پرده وجود دارد به خوبی برای مردم آشکار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اظهارات شمشیربند و پس از آن مباحث مطرح شده توسط کوروش یوسفی از اعضای شورای شهر ساری نشان داد که مشکلات زیادی در شهرداری و شورای شهر ساری وجود دارد.

اگر بحث خرید و فروش آراء بین اعضا و دخالت معاونان شهردار در انتخابات اعضا توسط افراد خارج از شورا مطرح می‌شد، شاید تا حدودی قابل باور نبود، اما مطرح شدن این مباحث توسط اعضا شورا آنچه که در بین اعضا شورا کم رنگ است صداقت و شفافیت می‌باشد.

علیجان شمشیربند با اعلام اینکه از 48 ساعت قبل نتیجه این انتخابات را می‌دانستم، افزود: دخالت‌های شهرداری و بعضی از سازمان‌ها در این انتخابات کاملاً مشهود است.

نکته حائز اهمیت بحث خرید و فروش آراء در بین اعضای شورا که توسط شمشیربند مطرح شد و نشان می‌دهد که این صداقتی که اعضای شورا در رسانه‌ها مطرح می‌کنند در تصمیم‌گیری‌های مدیریتی وجود ندارد.

این اظهارات شمشیربند به اعتقاد برخی از ناظران نشان می‌دهد که شورا چندان نقش نظارتی بر عملکرد شهرداری نداشته و این شهرداری است که شورا را مدیریت می‌کند و حتی کار به جایی رسیده است که نه تنها خود شهردار بلکه معاونان وی به نقل از عضو شورا نقش اثرگذاری در مدیریت شورا داشته و حتی ترکیب هیئت رئیسه شورا را آنچنان که خودشان دوست داشته باشند می‌چینند و تسلط کافی روی همه اعضا شورا دارند.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۳۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ تخصیص اعتبارات لازم توسط شهرداری و شورا برای اجرای پروژه مترو

تین نیوز

نماینده مردم شهرستان های شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای اداری شهرستان شهریار گفت: برای اجرای پروژه مترو، شهرداری و اعضای شورا موظف هستند که اعتبارات لازم را تخصیص دهند تا امسال این پروژه را کلنگ زنی کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) ؛ حسین حق وردی اظهار کرد : متاسفانه در بحث قانون گذاری مقدمات حضور و مشارکت مردم را فراهم نکرده ایم. گره های زیادی در کار تولید کنندگان ایجاد شده است که باعث شده آن ها از حضور در ادارات ما بیزار شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ساخت کارخانه زباله‌سوز ساری مهم‌ترین دغدغه برای رفع معضل زباله است
  • واکنش شورا به توهین یک مدیر زاکانی /خط قرمز ما ادب است
  • تقسیم شورای شهر تهران به موافقین و منتقدین زاکانی
  • از تاکسی‌ها برقی تا ساخت تقاطع‌های غیر همسطح در نشت شورا
  • گزارش دهی معاون شهردار تهران به شورا در جلسه آتی
  • با کارمندان متخلف شهرداری برخورد قاطع صورت گیرد
  • تعیین تکلیف چهره‌ی دروازه کازرون عملیاتی شود
  • اعضای شورای شهر با اراده مردم بر کرسی نشسته‌اند
  • لایحه کاهش بهای خدمات شهرداری شیراز به تصویب رسید
  • ◄ تخصیص اعتبارات لازم توسط شهرداری و شورا برای اجرای پروژه مترو