Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از اندونزی، حمید استیلی در مورد اتفاقات روز گذشته مقابل میانمار و انتقاداتی که از سوی منتقدان و مربیان مطرح شده است، عنوان کرد: من و کادر فنی انتقادات را به جان می‌خریم اما فراموش نکنید در دوره قبل تیم امید ما قبل از شروع رسمی مسابقات و برگزاری افتتاحیه در همین مرحله حذف شده بود اما ما امسال به عنوان صدرنشین به مرحله بعد صعود کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بازی با میانمار دوست داشتیم مسیر ما تا صعود به مرحله نیمه نهایی آسان‌تر شود. من با توجه به سالها حضورم در فوتبال و اینکه مدت زیادی در تیم ملی و پرسپولیس بودم به خوبی می‌دانم مردم ما به فوتبال هجومی علاقه‌مند هستند اما یک سوال از مربیانی که انتقاد می‌کنند می‌پرسم، اگر آنها جای ما بودند و در این وضعیت قرار داشتند آیا ترجیح می‌دادند با کره جنوبی بازی کنند یا اینکه مسیر ساده‌تری داشته باشند و خیلی راحت تر به جمع ۴ تیم برسند؟ 

مدیر تیم امید یادآور شد: کره جنوبی برای بالا بردن آمار مدال‌هایش روی فوتبال هم حساب کرده به همین خاطر از بازیکنان زیر ۲۳ سال و ۳ سهمیه بالای ۲۳ سال خود استفاده می‌کند که ستاره تاتنهام هم جزء این نفرات است. آنها به دنبال کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی هستند و آیا در این شرایط هم مربیان ترجیح می‌دادند به جای بنگلادش و مالزی با کره جنوبی روبرو شوند؟ 

وی افزود: از افرادی که انتقاد می کنند درخواست می‌کنم فراموش نکنند که ما برای اولین بار از تیم زیر ۲۱ سالمان در این مسابقات استفاده کردیم و تنها تیمی هستیم که واقعاً بازیکنانمان در این رده سنی هستند. بازیکنان ما در رده سنی ۱۸- ۱۹ و ۲۱ سال هستند و حداقل تا روز پنجشنبه و بازی حساس با کره جنوبی از تیم حمایت کنند و روحیه این جوانان که آینده فوتبال ما متعلق به آنها است را تضعیف نکنند. مطمئن باشید این بازیکنان ستاره فوتبال ما خواهند شد.

مدیر تیم امید خاطرنشان کرد:  در زمان کوتاهی که کارمان را آغاز کردیم این تیم بهترین نظم را داشته و بدون حاشیه به کار خود ادامه داده است حتی سعی کردیم با انتخاب نفرات زیر ۲۱ سال کمترین فشار را به تیم‌های لیگ برتری بیاوریم و از بروز اختلافات بکاهیم. قبول دارم شأن فوتبال ما شکست مقابل میانمار نیست اما این بازیکنان ما پتانسیل بسیار زیادی دارند و همانطور که توانستند مقابل تیم عراق که از بازیکنان بزرگسال استفاده می‌کرد عملکرد خوبی داشته باشد  در مقابل کره جنوبی هم که از ستاره‌های خود استفاده می‌کند بهترین نمایش را داشته باشند.

استیلی در پایان صحبت‌های خود تأکید کرد: دوستان، همکاران و منتقدان عزیز؛ به وضعیت این جوانان نگاه کنید. ما توانستیم به عنوان تیم صدرنشین به مرحله بعد صعود کنیم و تنها تیمی هستیم که با نفرات زیر ۲۱ سال آمدیم. مگر همین تیم مقابل کره شمالی بد کار کرد؟ باز هم می‌گویم به همه مردم ایران که عاشقانه تیم خود را دوست دارد و همیشه برای موفقیت جوانانشان دعا کردند می‌گویم با همه وجود به مصاف کره جنوبی می‌رویم و در این مسابقه از جان مایه می‌گذاریم.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۳۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرلورکوزن تا آستانه اولین شکست فصل رفت و باز هم نباخت

قهرمان زودهنگام بوندس‌لیگا، در اولین بازی خود پس از فتح این رقابت‌ها در حالی که تا یکقدمی شکست رفته بود، در نهایت یک امتیاز دیگر به امتیازاتش اضافه کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بایرلورکوزن قهرمان زودهنگام فصل جاری بوندس‌لیگا یک قدم دیگر به شکست‌ناپذیر ماندن در این رقابت‌ها نزدیک شد.

شاگردان ژابی آلونسو که هفته پیش برای اولین بار در تاریخ لورکوزن به مقام قهرمانی بوندس‌لیگا رسیدند، در اولین بازی‌شان پس از این اتفاق در سی‌‌امین هفته از لیگ دسته اول فوتبال آلمان، امروز (یکشنبه) از ساعت 19 میهمان دورتموند بودند و این بازی را که تا دقیقه هشتم وقت‌های تلف شده‌اش باخته بودند با تساوی یک - یک به پایان رساندند.

در این مسابقه نیکلاس فولکروگ در دقیقه 81 گل نخست را برای دورتموند به ثمر رساند، اما با وجود فرصت کم باقیمانده برای جبران گل خورده، لورکوزن تن به شکست نداد و در دقیقه 8+90 توسط جوزپ استانیشیچ دروازه زردپوشان وستفالن را باز کرد تا روند شکست‌ناپذیری شاگردان ژابی آلونسو در تمامی رقابت‌های این فصل همچنان ادامه داشته باشد. در سمت مقابل اما دورتموند با از دست دادن دو امتیاز این بازی، از آخرین سهمیه آلمان در لیگ قهرمانان فصل آینده دو امتیاز فاصله گرفت.

بایرلورکوزن برای نخستین بار قهرمان بوندس‌لیگا شد

 

با این نتیجه لورکوزن 80 امتیازی شد و فاصله خود را با بایرن مونیخ به 14 امتیاز افزایش داد. این در حالی است که اشتوتگارت با 63 امتیاز در رده سوم، لایپزیگ با 59 امتیاز در رده چهارم و دورتموند با 57 امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارند.

در آخرین بازی هفته سی‌ام بوندس‌لیگا از ساعت 21 امشب فرایبورگ به مصاف ماینتس رفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • شوک به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • بایرلورکوزن تا آستانه اولین شکست فصل رفت و باز هم نباخت
  • پس از شکست ۳-۰ خانگی مقابل لچه؛ ساسولو در آستانه سقوط به سری بی
  • ویتنام در آستانه صعود/ کار سخت عربستان برابر ازبکستان
  • گزارش: استقلال و این رکورد ابدی!
  • حمله گواردیولا به سران فوتبال انگلیس: به خاطر حق پخش، تیم من را نابود کردید!
  • برناردو سیلوا: فوتبال همینه، سه روزه اوضاع درست میشه!