Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی انتصاب امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» به سمت فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که با حکم فرماندهی معظم کل قوا صورت گرفت، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی این انتصاب را به وی تبریک گفت.  

متن پیام سرلشکر باقری به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده

با سلام و تحیات؛

حسن اعتماد فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) در انتصاب جنابعالی به سمت فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که نشانگر تعهد، شایستگی و قابلیت های آن برادر عزیز است را تبریک عرض می نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رجاء واثق دارم، تجارب ارزنده و توانمندی های مدیریتی و تخصصی شما طی سالیان خدمت و نقش آفرینی در نیروی هوایی آجا پشتوانه ارزشمند و مطمئنی در پیگیری و تحقق منویات و انتظارات معظم له در عرصه های مختلف ماموریتی با چابک سازی نیروی انسانی و تجهیزات، اهتمام به ‌نهضت قطعه سازی، روزآمد نگه داشتن آموزش، ارتقای توان و آمادگی رزم، تعالی معنوی و بصیرتی و توجه به نیازهای معیشتی کارکنان و ... ساخت نیروی هوایی تراز نظام و انقلاب اسلامی در تعامل اثر بخش و هم افزا با سایر اجزای آجا و نیروهای مسلح، محسوب می شود که به فضل الهی با هوشمندی و همت جهادی و انقلابی تبلور خواهد یافت.

موفقیت و سربلندی آن فرمانده خردمند و ولایی در این مسیر خطیر، تحت عنایات حضرت ولی عصر(عج) و تبعیت از نایب برحقش مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) را از ذات اقدس احدیت مسئلت دارم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستاد کل نیرهای مسلح»

کد خبر 4381096 حسام رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: رهبری ستاد کل نیروهای مسلح نیروی هوایی ارتش مردم علیه احتکار مجلس شورای اسلامی ایران حسن روحانی وزارت امور خارجه ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران رئیس جمهور اسلامی ایران محمد جواد ظریف علی لاریجانی دریای خزر سپاه پاسداران ایالات متحده آمریکا علی شمخانی بهرام قاسمی دولت دوازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۳۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر موسوی: ۵۴ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست ساخت و تحویل داریم

فرمانده کل ارتش گفت: هم‌اکنون ۵۴ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در حال اجرا از مرحله صدور پروانه تا مرحله نزدیک به تحویل داریم و ۲۳ هزار و ۵۰۰ واحد نیز در حال ساخت است. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در جلسه شورای عالی مسکن که امروز شنبه با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: هم‌اکنون 54 هزار و 500 واحد مسکونی در حال اجرا از مرحله صدور پروانه تا مرحله نزدیک به تحویل داریم.

سرلشکر باقری مطرح کرد: تفاهم ستادکل نیروهای مسلح با دولت برای ساخت 500 هزار واحد مسکونی

 

موسوی افزود: همچنین 23 هزار و 500 واحد نیز در حال ساخت است که جمع این‌ها 78 هزار واحد است که از این میزان اراضی 64 هزار و 400 واحد را خود ارتش تأمین کرده و 13 هزار و 600 واحد را وزارت راه و شهرسازی کمک کرده تا این مهم انجام شود.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: ما به دنبال آن هستیم تا با همکاری وزارت راه و شهرسازی بتوانیم 150 هزار واحد مسکونی مورد نیاز را تأمین کنیم.

وی منابع مالی را مهمترین چالش برای ساخت مسکن دانست و گفت: واقعیت این است که کارکنان نه آورده آن‌چنانی دارند و نه توان بازپرداخت اقساط را دارند؛ البته ما در ارتش هرچه از دستمان برآمده، انجام داده‌ایم و امیدواریم با همکاری دولت و بانک‌ها بتوانیم در پیشبرد کار موفق باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری رژه سراسری شناور‌های بسیج دریایی به‌مناسبت روز قدس
  • انتصاب جدید در باشگاه تراکتور
  • وزیر دفاع سوریه با سرلشکر باقری دیدار کرد
  • سرلشکر باقری: مقاومت مردم غزه زیر شدیدترین حملات صهیونیست‌ها بیانگر قدرت بالای مقاومت است | وزیر دفاع سوریه: بعد از عملیات طوفان الاقصی جهان تغییر کرد
  • دیدار وزیر دفاع سوریه با سرلشکر باقری
  • رژه سراسری شناورهای بسیج دریایی سپاه در روز قدس
  • لباس مقدس سربازی و خدمت به نظام نوعی جهاد است
  • بازدید امیر ایرانی از روند خدمت رسانی به مردم سیل زده دشتیاری
  • رمز موفقیت و ایمنی پروازهای نهاجا، صداقت و روحیه جهادی است
  • سرلشکر موسوی: ۵۴ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست ساخت و تحویل داریم