Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@06:39:28 GMT

اجرای «خیمه شب بازی بارگاه سلیم خان» در خیابان سی تیر

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۵۳۹۱۰

‍‍‍‍‍‍

دریافت 4 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، «خانه فرهنگ و هنر مانا» با همکاری شهرداری منطقه ۱۲ و به مناسبت هفدهمین جشنواره تائتر عروسکی، «خیمه شب بازی بارگاه سلیم خان» را از تاریخ ۳۰ مرداد تا ۱۶ شهریور، هر شب ساعت ۲۱ و ۲۲:۳۰ در خیابان سی تیر روبروی موزه ایران باستان برگزار می کند.

«خیمه شب بازی بارگاه سلیم خان» که توسط گروه نمایش عروسکی ساینا تولید شده، نوشته شهرزاد مبرهن است و سیاوش ستاری کارگردانی آن را به عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایر عوامل این خیمه شب بازی عبارتند از: طراحی و ساخت عروسک: سیاوش ستاری و شهرزاد مبرهن، بازی‌دهندگان عروسک: شهرزاد مبرهن و ساینا ستاری، بازیگر: سیاوش ستاری، موسیقی: محمد انشایی، علیرضا خوش اخلاق، تکنیک نمایش: نخی.

در خلاصه این نمایش آمده است: در بارگاه سلیم خان به مناسبت عروسی پسرش فرخ خان جشنی برپاست.

ستاره اسکندری «خانه فرهنگ و هنر مانا» را با هدف نگاهی دوباره به تئاترهای قدیمی و ملی ایرانیان راه‌اندازی کرده و دغدغه‌اش این است که خیمه‌شب‌بازی‌ها، پرده‌خوانی‌ها و نقالی‌ها و... که در فرهنگ اصیل ایرانی ریشه دارند جان تازه‌ای بگیرند.

کد خبر 4381106 فریبرز دارایی

منبع: مهر

کلیدواژه: تئاتر عروسکی جشنواره تئاتر عروسکی دانشجویان ستاره اسکندری مردم علیه احتکار تئاتر ایران موسیقی ایرانی فیلم سینمایی برنامه تلویزیونی فیلم کوتاه سینمای مستند سریال ایرانی کنسرت موسیقی انیمیشن عزت الله انتظامی درگذشت چهره ها موسیقی کلاسیک موسیقی پاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۳۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکانس‌هایی از فیلم های پاور

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 بازدید 4 فیلم های پاور به کارگردانی هادی محمدپور و امیر شایان مهر و هادی محمدپور محصول سال 1402 است. شهید ستاری و شهید بابایی حماسه‌ای بزرگ را رقم می‌زنند... . اتابک نادری (شهید ستاری)، سپیده خداوردی، الناز اسماعیلی، مهرداد ضیایی، علیرام نورایی (شهید بابایی)، مجید پتکی، رضوان خدامی، آرمان جوکار و هادی محمدپور در این فیلم مقابل دوربین عارف نامور بازی کردند. بهزاد عبدی موسیقی متن این فیلم را ساخت و احسان شیبانی این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را در تابناک می‌بینید.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح هویتی در خیابان معلم
  • سکانس‌هایی از فیلم های پاور
  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • یک هشدار دیگر درباره «سنگلج» و شروع «جادوی شهرزاد»
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد
  • بارش رحمت الهی در صحن و سرای پربرکت رضوی
  • واکنش عجیب سیاوش یزدانی به حذف الهلال!
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳