Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مراسم تجلیل از تیم‌های ملی تنیس روی میز بانوان و آقایان با حضور مسئولان فدراسیون و مسئولان بانک دی به عنوان حامی مالی تیم‌های ملی برگزار شد.

محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌های ملی پوشان تنیس روی میز کشورمان در کسب عنوان نائب قهرمانی دسته دوم مسابقات ۲۰۱۸ جهانی سوئد گفت: بانک دی در سال‌های گذشته صاحب تیمی قدرتمند در لیگ برتر تنیس روی میز ایران بوده است و حمایت‌های این مجموعه از تنیس روی میز از سال ۱۳۹۱ ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در پایان این مراسم، مهرداد علی قارداشی، رئیس فدراسیون تنیس روی میز به صورت نمادین، لباس تیم ملی تنیس روی میز در مسابقات جهانی سوئد را به مدیرعامل بانک دی اهدا کرد و از اعضاء و مربیان تیم ملی تنیس روی میز با اهدای لوح تقدیر شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تجليل تنيس روي ميز نوجوانان جوانان ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۳۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در کمیسیون داوران، سامان حسنی به عنوان رییس این کمیسیون و برای یک سال انتخاب شد. همچنین وی با رای اعضای این کمیسیون به عنوان نماینده داوران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد. ندا کاظمی نیز به عنوان نماینده داوران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد.

در کمیسیون مربیان، سیدامیر برقعی به عنوان رئیس این کمیسیون به مدت یک سال انتخاب شد، همچنین وی به عنوان نماینده مربیان عضو مجمع فدراسیون تنیس انتخاب و معرفی شد. فرشید زیدی به عنوان نماینده مربیان، پونه طوافی و مونا نوریان به عنوان نماینده مربیان زن عضو مجمع فدراسیون تنیس انتخاب با رای اعضا انتخاب شدند.

در کمیسیون ورزشکاران، حمیدرضا نداف به عنوان رئیس این کمیسیون به مدت یک سال انتخاب شد. در این کمیسیون با رای اعضا، وی به عنوان نماینده ورزشکاران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد.

همچنین فرساد شاهی و حسام یزدی نماینده مربیان مرد، آیلین صدیق‌زاده، مشکات الزهرا صفی و الهه ربیعی به عنوان نماینده ورزشکاران زن عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شدند.

کد خبر 6092102

دیگر خبرها

  • (عکس) مراسم رونمایی از کتب نقض حقوق بشر در کانادا و سوئد
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • آخرین اخبار حج تمتع ۱۴۰۳ / سهمیه ارز زائران اعلام شد + جزئیات
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد | ویدئو
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • بلینکن هنگام ترک چین تنها توسط سفیر کشورش بدرقه شد
  • پس از انتقادات فراوان: وی‌اِی‌آر در سوئد اجرا نمی‌شود!