Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@20:08:02 GMT

دومین جشنواره مالک‌اشتر در کرمانشاه برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۵۴۱۱۱

دومین جشنواره مالک‌اشتر در کرمانشاه برگزار شد

دومین جشنواره استانی مالک‌اشتر در سی مرداد ماه امسال با حضور رده‌های سازمانی، معاونت‌ها و بسیجیان نخبه پایگاه‌های مقاومت بسیج دانشجویی استان برگزار شد. ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ استانها کرمانشاه نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، جشنواره مالک‌اشتر با هدف معرفی الگوهای برتر سازمانی برای حرکت جهادی و انقلابی سایر رده‌ها، ترغیب در رفع معایب و نواقص سازمانی و مأموریتی، ارتقای سطح خودآگاهی و خود ارزیابی در سنجش عملکرد سازمانی و توسعه شایستگی‌های سازمانی همراه با ارتقای فرهنگ بسیجی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره مالک‌‌اشتر در راستای کمک به تعالی سازمانی، ارج نهادن به نتایج پایش عملکرد، بهره‌گیری از خلاقیت‌ها و نورآوری‌ها برای ارتقای توانایی‌ها و آمادگی‌های همه‌جانبه و هموار کردن بستر رشد و تعالی سازمانی برگزار شد.

در این جشنوار از 20 رده فعال سطح استان کرمانشاه در شاخه‌های حوزه‌های مقاومت بسیج شامل فرمانده حوزه، معاونت‌های حوزه، فرمانده‌ها پایگاه‌ها، حلقات صالحین برتر، گردان فعال و معاونت ها سطح ناحیه دانشجویی کرمانشاه تجلیل و نام 20 رده برتر در سطح استان قرائت شد.

این جشنواره فرصت خوبی برای جوانان و دانشجویان ولایی است که با نشان دادن شایستگی‌ها و ارتقای سطح خودآگاهی، حرکت به سوی تعالی، نوآوری شکوفایی، بهبود عملکرد سازمان و معرفی الگوی سازمانی موفق و همچنین ارج نهادن به تلاش‌های خالصانه افرادی است که زمینه رشد بیش از پیش مجموعه را فراهم آورده‌اند.

انتهای پیام / ع

R41380/P1494/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۴۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودرو‌های رسوبی

حمیدرضا کریمی، دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی موجود در پارکینگ‌های انتظامی استان کرمانشاه، گفت : پلیس راهور باید از طریق وسایل ارتباط جمعی به فاصله یک ماه دو مرتبه به مالکان خودرو‌های رسوبی و وسایل نقلیه فرسوده جهت ترخیص این خودرو‌ها اطلاع‌رسانی کند.

وی افزود: در صورتی که مالک ظرف مدت سه ماه از تاریخ انتشار آگهی وسایل نقلیه از مراجعه خودداری کند، وسیله نقلیه در حکم رها شده تلقی می‌شود و طبق مقررات تعیین تکلیف خواهد شد. 

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: برای وسایل نقلیه‌ای که دارای شماره تلفن و نشانی مالک هستند، علاوه بر فراخوان پلیس راهور، باید از طریق پلیس‌های تخصصی مربوطه ابلاغ‌هایی به مالک صورت گیرد و یا با آنها تماس گرفته شود.

وی تاکید کرد: پلیس راهور باید لیست تمام خودرو‌های فرسوده غیرقابل استفاده و اسقاطی را احصاء و تفکیک کند و به قید فوریت اقدامات لازم را جهت ترخیص آنها به صورت جداگانه اجرایی کند. 

کریمی خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از انباشت مجدد خودرو‌های رسوبی در پارکینگ‌ها، در زمان توقیف هر خودرویی باید اطلاعات و مشخصات کاملی از مالک و متصرف آن همچون پلیس راهور، پلیس راه، پلیس‌های تخصصی انتظامی، کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها و ... ثبت شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  •  ارتقای سواد سلامت مردم/ محور کار شورای سلامت، سند جامع سلامت باشد
  • برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودرو‌های رسوبی
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود
  • تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • انتصاب فرمانده جدید مرکز علمی و تخخصی مالک اشتر اراک
  • انتصاب دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود