Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای جذب ایوان راکیتیچ ستاره کروات بارسلونا اقدام خواهد کرد، این در حالی است که بارسا هم رابیو را می‌خواهد.

به گزارش شریان نیوز،در حالی که بارسلونا آدرین رابیو هافبک پاری‌سن‌ژرمن را می‌خواهد باشگاه فرانسوی هم به دنبال جذب ایوان راکیتیچ است.

روزنامه «اسپورت» خبر داد، با وجود اینکه ایوان راکیتیچ تا سال ۲۰۲۱ با بارسلونا قرارداد دارد احتمال می‌رود زودتر از موعد باشگاه را ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

والورده اصرار زیادی به جذب آدرین رابیو دارد و باشگاه پاری‌سن‌ژرمن هم اگر راکیتیچ را جذب کند راضی به فروش ستاره خط میانی‌اش خواهد شد.

پیشنهاد پاری‌سن‌ژرمن برای راکیتیچ ۱۰۰ میلیون یورو است که ۲۵ میلیون یورو با مبلغ ۱۲۵ میلیون یورو فسخ قرارداد این بازیکن فاصله دارد.

ارسلونا هم برای جذب رابیو ۵۰ میلیون یورو پیشنهاد داده که البته نظر پاریسی‌ها روی مبلغ بیشتری است.

اگر در روزهای آتی نقل‌و‌انتقالات جابه‌جایی بین این دو باشگاه رخ داد نباید تعجب کرد.

  منبع: خبرورزشی

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۴۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره اتریش یورو را از دست داد

پس از داوید آلابا، یکی دیگر از ستاره‌های تیم ملی اتریش برای مسابقات قهرمانی اروپا به میزبانی آلمان در دسترس نخواهد بود.

زاور شلاگر از لایپزیش در بازی مقابل هوفنهایم بدون هیچ برخوردی به شدت آسیب دید و معاینه پزشکان نشان داد که رباط صلیبی او پاره شده و یورو را از دست می‌دهد.

به گزارش باشگاه لایپزیش، شلاگر امروز در هوکرووم تحت عمل جراحی قرار گرفت و برای چند ماه از میادین دور خواهد بود.

شلاگر به عنوان یک هافبک وسط تاثیر زیادی در خط میانی اتریش داشت و مطمئنا عدم حضور او در مسابقات یورو به ضرر این تیم می‌شود.

این اولین بار نیست که این بازیکن چنین مصدومیتی داشته و برای دومین بار با پارگی رباط صلیبی مواجه شده است. رالف رانگنیک، سرمربی اتریش، علاوه بر نیکلاس سیوالد، از مارسل سابیتزر، کنراد لایمر و فلوریان گریلیش نیز می‌تواند در پست او استفاده کند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • ترزیچ: رویای دورتموند تکرار قهرمانی سال 1997 است
  • ناصر الخلیفی: دیدار با دورتموند مهم‌ترین بازی پاری سن ژرمن در دوران من است
  • مارکینیوش: می‌خواهیم فرهنگ پاری سن ژرمن را به همه نشان دهیم
  • ستاره اتریش یورو را از دست داد
  • مأموریت سخت ژاوی به دکو: ژاوی سیمونز را به بارسلونا برگردان!
  • اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد
  • دنیله اورساتو داور جدال برگشت پاری سن ژرمن و دورتموند
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • با نماد برج ایفل؛ طرح لو رفته از پیراهن دوم پاری سن ژرمن برای فصل 25-2024 / عکس
  • چلسی رقابت برای خرید مسی کوچک را برد