Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،سروان حسن خاکساری فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید مسلمی بخش توکهور گفت: طرح هجرت بسیج سازندگی در بخش توکهور و هشتبندی آغاز شد.
وی افزود:با اجرای این طرح، مدارس بخش توکهور طی مدت ده روز بازسازی، زیبا سازی و مرمت می‌شوند.
فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید مسلمی بخش توکهور گفت: تقویت روحیه خودباوری، ایجاد شور ونشاط، کشف استعداد‌های نهفته و پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان از اهداف برگزاری این طرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سروان حسن خاکساری افزود: از ابتدای سال تاکنون ۹۵ اردوی جهادی برای ساخت خانه‌های عالم، مدارس، حسینیه‌ها و منازل محرومان، با همکاری ۲۵۰ گروه فعال بسیجی در شهرستان میناب برگزار شده است.
سروان احمد رنجبر زاده فرمانده بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرستان میناب هم گفت:: تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی برای کمک به سازندگی، محرومیت زدایی واجرای اقتصاد مقاومتی از اهداف فعالیت این گروه‌های جهادی است.
انتهای پیام/ر


مرمت مدارس در طرح هجرت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۴۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، بارش'باران و وقوع سیل در شرق استان کرمان بویژه شهرستان بم خسارت زیادی به مردم منطقه وارد کرده است جهاد گران بسیجی در حال امداد رسانی و کمک به سیل زدگان هستند .
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم‌گفت : بارش باران و سیل در شرق استان شهرستان بم باعث آب گرفتگی منازل و خسارت به مردم شده است و تعداد ۳۰ گروه جهادی با بیش از ۳۰۰نفر از بسیجیان ۳ روز  است که در حال امداد رسانی و کمک به مردم منطقه سیل زده شهرستان بم هستند .
سرهنگ دهقانیان گفت سیل در بم به کشاورزان و منازل مسکونی قنوات باغات کشاورزی راهای روستایی خسارت زیادی وارد کرده است دستگاه‌های اجرایی در حال برآورد خسارت در منطقه هستند .

فرمانده ناحیه بسیج سپاه بم گفت : گروه‌های جهادی در حال لایه روبی سیل از منازل و شستشوی لوازم مردم و تخلیه گل  آب از منازل هستند کار امداد رسانی بسیجیان کمک‌به مردم ادامه دارد .

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • همکاری گروه بین المللی ایسکارسا در مرمت بنا‌های تاریخی نطنز با میراث فرهنگی
  • همکاری گروه بین المللی ایسکارسا با میراث فرهنگی در مرمت بنا‌های تاریخی نطنز
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • اجرای طرح دادرس در مدارس تویسرکان
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده