Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-30@11:58:29 GMT

واکنش علی علیپور به جدایی از پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۵۴۲۷۶

واکنش علی علیپور به جدایی از پرسپولیس

 به گزارش پارس نیوز، علی علیپور که در فصل گذشته موفق شد در نمایشی خیره کننده با 19 گل عنوان آقای گلی را به خود اختصاص دهد و در نهایت به عنوان برترین مهاجم فصل هفدهم فوتبال ایران معرفی شد، اکنون با شایعات عجیبی مواجه شده است.


شایعه جدایی او در نیم فصل از جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ به همراه اقدام او برای پاک کردن پست‌های اینستاگرامی‌اش این شایعه را قوت بخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مساله‌ای که با واکنش او همراه شده و به تکذیب آن پرداخت. 


علیپور در خصوص پاک شدن پست‌های اینستاگرامی‌اش گفت: می‌خواستم عکس‌هایم را آرشیو کنم که یک اشتباه باعث شد تا پاک شود و نتوانم آنها را برگردانم. از اینکه به راحتی شایعه درست می‌کنند واقعا متاسفم و نباید این فضا شکل بگیرد.


وی درباره جدایی‌اش از پرسپولیس نیز گفت: درباره این مساله و ادامه همکاری با پرسپولیس خیلی صحبت کرده‌ام و بیشتر از این بخواهم حرف بزنم ماجرا لوث می‌شود. من در خدمت پرسپولیس هستم و از حضورم در این تیم راضی هستم. توجهی به شایعات ندارم و اگر تصمیمی باشد باید خودم و باشگاه از آن اطلاع داشته باشند اما این حرف‌ها فقط در فضای مجازی است و تمام تمرکزم را روی بازی حساس آینده تیم و خصوصا بازی با الدحیل قرار داده‌ایم و امیدوارم به نتیجه لازم برای موفقیت تیم و خوشحالی هواداران دست پیدا کنیم.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فوتبال ایران نیم فصل پرسپولیس فضای مجازی بازی پرسپولیس واکنش جدایی پارس مهاجم پارس نیوز علی علیپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۴۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس فردا در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر به مصاف سپاهان خواهد رفت. امید نورافکن، هافبک سپاهان پیش از بازی با انتشار یک استوری برای پرسپولیس کری خواند.

اوسمار درباره اینکه ظاهراً جنگ روانی از سوی تیم سپاهان شروع شده است و بازیکنان این تیم خصوصاً امید نورافکن اقدام به انتشار استوری‌هایی در فضای مجازی کرده‌اند،‌ خاطر نشان کرد: من نمی‌دانم آنها چه گفتند و نمی‌توانم نظر بدهم، ولی به نظرم یک بازیکن باید خودش را در زمین نشان دهد؛ از زمانی که داور سوت شروع بازی را می‌زند تا پایان بازی کارش را به نحوی شایسته انجام دهد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901405

دیگر خبرها

  • واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • واکنش رضا جباری بابت شکایت باشگاه پرسپولیس
  • (عکس) واکنش معنادار دروازه‌بان آلومینیوم به شکست پرسپولیس