Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-05@17:02:52 GMT

تلاش آمریکا برای ایجاد فرودگاه نظامی در سوریه

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۵۴۲۷۹

تلاش آمریکا برای ایجاد فرودگاه نظامی در سوریه

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، ارتش آمریکا در منطقه «الشدادی» در استان حسکه واقع در شمال شرق سوریه، در حال احداث یک فرودگاه نظامی بزرگ است.

یک منبع امنیتی دولت سوریه اعلام کرد: چندین هیات نظامی و سیاسی آمریکایی ها طی یک ماه گذشته با دیدار از استان الحسکه که تحت کنترل نیروهای سوریه دموکراتیک قرار دارد، زمینه احداث این پروژه را بررسی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز جمعه 17 ماه اوت، یک کاروان بزرگ تجهیزات نظامی و ساختمان سازی ارتش آمریکا از مرزهای شمال عراق برای ساخت این پروژه وارد سوریه شده اند.

تاکنون نه آمریکایی و نه دولت مرکزی سوریه نسبت به این خبر به طور رسمی واکنشی نشان نداده اند.

انتهای پیام /

183 / 159 آمریکا سوریه فرودگاه نظامی ساخت

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آمریکا سوریه فرودگاه نظامی ساخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۴۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در سوریه

یک خودروی بمب گذاری شده در شهر الحسکه سوریه منفجر شد.

به گزارش تسنیم، رسانه‌های محلی در شمال شرق سوریه از منفجر شدن خودروی یخچال‌دار در شهر الحسکه واقع در شمال شرق این کشور خبر دادند که در اثر آن، گفته می‌شود تعدادی زخمی شده‌اند.

هنوز آمار دقیقی از تعداد مصدومان این حادثه منتشر نشده است.

دیگر خبرها

  • سردار رشید: در عملیات وعده صادق، 240 جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند/ اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد/ آمریکا و اروپا رایگان هر امکانی را که رژیم صهیونیستی نیاز داشته باشد، در اختیارش قرار می‌دهند حتی بمب اتم!
  • ناگفته هایی از عملیات حماس و عملیات وعده صادق: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در سوریه
  • سردار رشید: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه منهدم شد
  • انهدام ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه
  • زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • حمله هوایی دشمن صهیونیستی به حومه دمشق