Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@20:22:07 GMT

کلینیک تخصصی تغذیه در هیات پزشکی ورزشی فارس افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۵۴۴۱۹

کلینیک تخصصی تغذیه در هیات پزشکی ورزشی فارس افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان فارس، رئیس هیات پزشکی ورزشی استان فارس در مراسم افتتاح کلینیک تخصصی تغذیه‌ در شیراز گفت: شعار این هیئت پشتیبانی از ورزش قهرمانی و حمایت از سلامت همگانی است.

دکتر کاوه باشتی تاکید کرد که در راستای تحقق این شعار، هیئت پزشکی ورزشی فارس تلاش می‌کند بهترین خدمات در ابعاد آموزشی،‌ درمانی، روانشناسی، تغذیه‌ای و ورزشی را مطابق با استانداردهای روز جهانی به ورزشکاران ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سلامت در ورزش را از مهمترین مسائل دانست و افزود: ورزش فعالیت مثبتی است اما همه‌ی شهروندان و ورزشکاران باید صحیح ورزش کردن را فرا بگیرند تا سلامت جسمی و روحی آنان تامین شود.

باشتی گفت: بررسی‌ها نیاز به ایجاد یک کلینک تخصصی تغذیه در هیئت پزشکی ورزشی را نشان می‌داد لذا زیرساخت‌ها را برای ایجاد چنین مکانی فراهم کرده و با تخصیص ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار و به‌کارگیری تجهیزات روز جهانی این مرکز را راه‌اندازی کردیم.

مسئول کمیته تغذیه‌ی هیئت پزشکی ورزشی فارس هم گفت: تغذیه در ورزش از نکات حائز اهمیت است که باید به خوبی به آن پرداخته شود؛‌ امروز و با راه‌اندازی این کلینیک پرداختن به موضوع تغذیه در ورزش عملیاتی می‌شود.

دکتر اسکندر رحیمی راه‌اندازی این کلینیک را برای ارائه خدمات تخصصی درخصوص تغذیه ورزشی برای ورزشکاران عنوان و خاطرنشان کرد: خدمات این کلینیک به عموم شهروندان قابل ارائه است اما به شکل تخصصی موضوع تغذیه‌ی ورزشکاران مورد توجه قرار دارد؛ خصوصا ورزشکاران عضو کمیته‌ی خدمات درمانی فدارسیون پزشکی ورزشی.

رحیمی گفت: تجهیزات این کلینیک مطابق با استانداردهای روز جهانی بوده و با استفاده از آن امکان آنالیز قسمت‌های مختلف بدن و مشخص شدن میزان چربی، استخوان، آب و عضله وجود دارد.

کد خبر 4381148

منبع: مهر

کلیدواژه: تغذیه شیراز هیئت پزشکی ورزشی فارس مردم علیه احتکار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان احتکار شهرکرد روز خبرنگار مشهد بیرجند شیراز خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی هفته دولت یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۴۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ورزشکاران باستانی با آیت الله نورمفیدی

نماینده ولی فقیه در گلستان در دیدار جمعی از ورزشکاران و پیشکسوتان و نونهالان ورزش باستانی پهلوانی و زورخانه‌ای گفت:ورزش پهلوانی با فضائل اخلاقی همراه است که ورزش سنتی، باستانی و اسلامی ما ایرانی‌ها به شمار می‌رود.

آیت الله نور مفیدی افزود: باید قدر خودتان را بدانید و با گسترش این رشته در راه جهانی شدن آن قدم بردارید، زیرا در زورخانه‌ها اخلاق و احترام به بزرگتر حرف اول را می‌زند.

در این دیدار از نونهالان ورزش باستانی پهلوانی قدر دانی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • دیدار ورزشکاران باستانی با آیت الله نورمفیدی
  • تقویت زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا
  • زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا تقویت می‌شوند
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • ناتوانی وشکست استکبارجهانی در برابر اراده ملت ایران بسیار مهم است
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • پنه لوپه کروز بازیگر مشهور ۵۰ ساله راز جوانی‌اش را فاش کرد
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور