Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی هدف از برگزاری جلسه را ایجاد هماهنگی و بررسی راهکارهای اجرای بهتر رزمایش زیستی در سطح استان که شهرهای تبریز، مرند و سراب درگیر آن خواهند بود، عنوان کرد.

کریمی با اشاره به اهمیت برگزاری رزمایش برای مقابله با بحران های احتمالی پیش رو تاکید کرد و اذعان داشت: امروز با توجه به هزینه های سنگینی که جنگ های سخت از لحاظ مادی و تلفات انسانی در پی دارند، ماهیتشان به جنگ نرم تغییر یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از نمودهای جنگ نرم تهدیدات زیستی و بیولوژیکی می باشد و با توجه به هزینه کمتر آن از لحاظ تولید و تکثیر و قدرت اثرگذاری و گستره آثار سوء بیشتر، برای دشمنان گزینه مطلوبی می باشد.

کریمی خاطرنشان کرد: کسب آمادگی لازم برای مقابله با تهدیدات زیستی و بیولوژیک از اهمیت و اولویت خاصی برخوردار بوده و برگزاری رزمایش توان بازدارندگی ما را در مقابله با آن تهدیدات افزایش خواهد داد و این رزمایش ها باعث ایجاد هماهنگی بیشتر دستگاه ها در مقابله با بحران می شود.

کریمی افزود: مقدمات رزمایش از دو سال قبل فراهم شده و مقرر بود که سال گذشته اجرایی گردد لکن بنا به دلایلی علی رغم کسب آمادگی لازم عملیاتی نگردید. ولی خوشبختانه امسال بحث اجرای رزمایش با اخذ مجوزهای لازم از سازمان پدافند غیرعامل کشور و تایید استاندار مقرر است در نیمه اول آبان ماه جاری اجرا گردد.

کد خبر 4380411

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری آذربایجان شرقی پدافند غیرعامل تبریز مردم علیه احتکار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان احتکار شهرکرد روز خبرنگار مشهد شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی هفته دولت یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۴۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰ خرده فروش مواد مخدر در آذربایجان شرقی دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ اکبر محمد جعفری در جمع خبرنگاران اعلام کرد: از ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ که اجرای طرح نوروزی آغاز شده با اجرای ۱۱۳ طرح پاکسازی، تاکنون ۵۰۰ نفر معتاد متجاهر جمع‌آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد تحویل و تعداد ۷۰ نفر از خرده‌فروشان و ۳ نفر قاچاقچی مواد مخدر توسط مأموران انتظامی در سطح استان دستگیر و تحویل مقام‌های قضائی شدند.

وی افزود: از این افراد تعداد ۱۴ دستگاه خودرو توقیف و روانه پارکینگ شد و مقادیری آلات و ادوات مصرف و توزین مواد مخدر کشف شده است.

سرهنگ جعفری با توجه به ادامه اجرای طرح آرامش که به منظور جمع‌آوری معتادین متجاهر و برخورد با خرده‌فروشان انجام می‌شود، از شهروندان خواست اطلاعات خود در زمینه حضور و پاتوق معتادین متجاهر و فعالیت خرده فروشان مواد مخدر را در سطح استان از طریق شماره تلفن ۲۱۸۲۶۰۱۴ و ۱۱۰ و ۱۹۷ در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار دهند.

کد خبر 6064442

دیگر خبرها

  • ۷۰ خرده فروش مواد مخدر در آذربایجان شرقی دستگیر شدند
  • برگزاری اعتکاف علمی در ۲۴ مدرسه آذربایجان شرقی همزمان با تعطیلات نوروزی
  • حضور آذربایجان غربی با ۵ زنجیره ارزش در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ریل گذاری مسیرسرمایه‌گذاری بخش خصوصی درآذربایجان غربی
  • دومین جلسه هماهنگی جشنواره ورزشی ، تفریحی و فرهنگی دریاچه ارومیه
  • اعتکاف علمی در مدارس آذربایجان شرقی برگزار می‌شود
  • نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
  • مسیر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ریل گذاری می‌شود
  • پاکتراشی عرصه جنگلی نور مورد توافق هیچ سازمانی نیست
  • برگزاری مرحله‌ دوم کنگره‌ شهدای استان مرکزی