Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا از صبح امروز در اوزان 60 و 67 کیلوگرم آغاز شده است و نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفته‌اند که محمدرضا گرایی در 67 کیلوگرم با شکست مقابل نفر سوم جهان و المپیک از حضور در فینال بازماند.

در وزن 67 کیلوگرم  که 16 نفر شرکت کرده‌اند محمدرضا گرایی در دور اول با نتیجه 11 بر 2 حسن عبدالکریم از سوریه را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در دور دوم به مصاف المورات تسمرادوف، دارنده مدال برنز المپیک و جهان از ازبکستان رفت و در حالی‌که تا ثانیه‌های پایانی با نتیجه 8 بر 5 از حریف عقب بود، موفق شد با ضربه فنی به پیروزی برسد و گام به نیمه‌نهایی گذاشت، اما در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر مغلوب آلمات کبیسپایف، دارنده مدال نقره و برنز جهان از قزاقستان شد و شانس حضور در فینلا و کسب مدال طلا را از دست داد.

وی در دیدار رده بندی برای کسب مدال برنز روی تشک خواهد رفت.

در وزن 60 کیلوگرم که 14 نفر حضور دارند مهرداد مردانی در دور اول به مصاف کیم سئونگ هاک، دارنده مدال برنز جهان از کره جنوبی رفت که با پیروزی 7 بر 3 راهی مرحله یک چهارم نهایی شد، اما در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر مغلوب شینوبو اوتا، دارنده مدال نقره المپیک از ژاپن شد که با توجه به حضور حریفش در فینال نماینده کشورمان به شانس مجدد رفت.

انتهای پیام/س

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۴۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان

تیم منتخب ساواته ایران موفق به کسب دو مدال برنز در مسابقات آزاد بلغارستان شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  رقابت‌های آزاد ساواته طی روزهای 8 و 9 اردیبهشت به میزبانی شهر پلوودیو کشور بلغارستان برگزار شد و تیم منتخب ساواته ایران به دو مدال برنز دست یافت.

در این مسابقات  آرمان محسنی مهر در  وزن 75- کیلوگرم و مسعود محمدی در وزن 85- کیلوگرم در استایل آسوت (کنترلی) موفق به کسب دو مدال برنز شدند. 

کوروش رفیعی به عنوان سرپرست و سرمربی و فرزاد خلاق دوست به عنوان مربی نفرات اعزامی را همراهی کردند.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • رقیه شجاعی از راهیابی به فینال تفنگ سه وضعیت بازماند