Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار پارس آباد گفت: جایگاه سوخت گیری هواپیما در فرودگاه این شهرستان به زودی راه اندازی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، علی علایی امروز در  خصوص رفع مشکل سوخت گیری انواع هواپیما در فرودگاه پارس آباد به خبرنگاران گفت: در این راستا با تلاش و پیگیری استاندار اردبیل قراردادی مابین استانداری و وزارت نفت منعقد و 80 میلیارد اعتبار برای این طرح مهم در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با دایر شدن این جایگاه، مشکل سوخت گیری انواع هواپیما در این فرودگاه حل و مقدمات ایجاد پرواز هواپیماهای فوکر و باری در مسیر پارس آباد به تهران و سایر مناطق کشور فراهم می شود.

فرماندار پارس آباد با بیان اینکه فرودگاه پارس آباد در سال های اخیر با اجرای طرح های توسعه ای، به امکانات و تجهیزات پیشرفته ای مجهز شده است، ادامه داد: با فعالیت جایگاه سوخت گیری، فرودگاه پارس آباد می تواند در شرایط نامساعد جوی به عنوان جایگزین فرودگاه اردبیل نقش آفرینی و مشکل لغو پروازهای اردبیل را حل کند.

علایی افزود: هم اینک پرواز از فرودگاه این شهرستان در روزهای شنبه و سه شنبه در مسیر تهران با استفاده از هواپیمای جدید ATR-72 شرکت هواپیمایی ایران ایر انجام می شود.

وی استقبال مردم منطقه از پروازهای خط هوایی تهران– پارس آباد و برعکس را خوب توصیف کرد و گفت: این فرودگاه نقش به سزایی در توسعه و پیشرفت همه جانبه این شهرستان و مناطق همجوار دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۴۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان

به گزارش صدای ایران به نقل از تسنیم،روابط عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان: پرواز تهران - زاهدان - مشهد ساعت ۱۹:۰۵ امشب بعلت رگبار شدید باران، تگرگ و رعد و برق از ۴۰ مایلی جنوب غربی زاهدان به فرودگاه کرمان رفت.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در بستان آباد
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • قیمت انواع ملک در تهران در سال ۱۳۵۳
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد
  • جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد