Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: حفظ اتحاد و همدلی برای پیشبرد اهداف انقلاب بسیار ضروری است و باید دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام گذاشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از سفیر افلاک سرهنگ "مجید سوری" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد روز سه شنبه در همایش ائمه جماعت، هیات امنا و فرماندهان پایگاه های مساجد که در حسینیه سپاه برگزار شد گفت: روز 31 مرداد مسجدالاقصی که قبله اول مسلمین جهان است توسط صهیونیست ها به آتش کشیده شد و این رژیم به مساجد هم رحم نکردند و این روز روز مسجد نامگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: دشمنان که در جبهه باطل برای رسیدن به اهداف خود برنامه ریزی می کنند از دنیای عرب گرفته تا صهیونیست ها، استکبار جهانی و غرب زده های داخلی و خارجی همه و همه با همه توان در برابر انقلاب بسیج شده اند تا بتوانند با طراحی توطئه ها و نقشه ها به اهداف خود برسند.

به گفته وی اما انقلاب اسلامی ایران حاصل تلاش سالها مجاهدان، علما و بزرگان و شهدایی است که در هر برهه زمانی تلاش های زیادی کرده اند تا این انقلاب به پیروی برسد و دشمنان از این همه اقتدار و عظمت ایران اسلامی عصبانی هستند و مدام توطئه هایی را طراحی می کنند که همیشه با شکست مواجه می شوند.

سوری اظهار داشت: همه ما امروز باید با وحدت و اتحاد در راستای اهداف انقلاب گام برداریم چرا که دشمن در کمین است تا از اختلافات بهره ببرد.

وی با اشاره به رویکرد انقلابی مسجد افزود: انقلاب اسلامی ایران از مسجد آغاز شد و به پیروزی رسید و تثبیت شد و در مساجد علاوه بر عبادت و برپایی نماز جماعت برنامه های دیگری اجرا می شود به طوری که مساجد به عنوان یک پایگاه اجتماعی نیز فعالیت دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد تصریح کرد: سال گذشته در شهرستان بروجرد در قالب مسجد محوری 50 مسکن برای محرومین با کمک نیروهای جهادی ساخته شد و همچنین 4000 بسته مواد غذایی در بین نیازمندان توزیع گردید و 60 جهیزیه برای نوعروسان نیازمند تهیه و اهدا شد.

به گفته وی باید تلاش کرد تا با همکاری و اتحاد برای پیشبرد اهداف انقلاب تلاش کنیم و باید دشمن را برای بهره گیری از اختلافات و تفرقه ناکام گذاشت.

در ادامه حجت الاسلام سید "علی حسینی" امام جمعه بروجرد گفت: مسجد یک مکان مقدس و خانه خداست که علاوه بر این که محل جنگ با شیطان است، محل برنامه ریزی برای مقابله و جنگ با دشمنان در زمان های مختلف بوده و رزمندگان زیادی از مساجد به نبرد با دشمن اعزام شده اند.

وی اضافه کرد: در دوران انقلاب مهمترین محلی که مردم در آن تجمع می کردند و به سخنان روحانیت برای برنامه ریزی انقلاب توجه می کردند مساجد بوده است .

به گفته وی ارکان مساجد باید در کنار هم با همدلی و اتحاد تلاش کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۵۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: جبهه انقلاب باید با کنار گذاشتن اختلافات جزیی و سلایق شخصی، حول محور منافع ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کند.

به گزارش مهر، «محسن رضایی» دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در حاشیه کمیسیون تخصصی این شورا با بیان اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بر پایه ارزش‌های والایی همچون برادری، ایثار، فداکاری و وحدت بنا شده است، اظهار کرد: این ارزش‌ها بودند که مردم ایران را در برابر ظلم و ستم رژیم پهلوی متحد کردند و آن‌ها را به سوی پیروزی رهنمون داشتند.

وی ادامه داد: دو گوهر گران‌بهای برادری و وحدت در قلب انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس می‌درخشیدند و این دو ارزش، ریشه در فطرت پاک انسان و تعالیم بلند اسلام دارند و رمز موفقیت و پیروزی ما در سخت‌ترین دوران تاریخ کشورمان بوده‌اند.

رضایی با یادآوری جانفشانی مردم و رزمندگان در دوران دفاع مقدس گفت: روح برادری، قوای رزمندگان ما را چند برابر و آن‌ها را به معجزاتی در میدان نبرد تبدیل می‌کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن این ارزش‌ها در جامعه بوده‌ایم. این موضوع، نه تنها به ضرر انسجام و همبستگی ملی است بلکه مانعی در برابر پیشرفت و توسعه کشور نیز به شمار می‌رود.

وی افزود: دشمنان قسم‌خورده این ملت، همواره در تلاش برای ایجاد تفرقه و نفاق برای منحرف‌کردن مسیر پیشرفت ایران هستند؛ لذا ما باید با هوشیاری و بصیرت، در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کنیم و با تکیه بر ارزش‌های مشترک خود، جبهه‌ای واحد و قدرتمند تشکیل دهیم.

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با تاکید بر اینکه جبهه انقلاب باید با کنار گذاشتن اختلافات جزیی و سلایق شخصی، حول محور منافع ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کند، افزود: همان‌طور که پیش از این بارها تاکید کردم، فقط با وحدت و همدلی می‌توانیم به آرمان‌های خود که همانا ساختن ایران قوی، مقتدر و آباد است، دست پیدا کنیم.

وی گفت: از همه فعالان سیاسی، دلسوزان انقلاب و جبهه انقلاب اسلامی می‌خواهم که با درک شرایط حساس کنونی، تمام تلاش خود را برای حفظ و تقویت وحدت و برادری در جبهه انقلاب به کار گیرند تا با گام‌های استوار در مسیر پیشرفت و توسعه کشور حرکت کنیم.

دیگر خبرها

  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • تجلیل ازاعضای شوراهای اسلامی شهرستان نقده
  • لزوم روزآمدی مربیان عقیدتی
  • تداوم راه شهیدان با فعالیت جوانان در مساجد
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه کرامت آذربایجان غربی 
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • انتشار تصاویری از عملیات منفجر کردن یک تونل توسط نیروهای القسام
  • محسن رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد