Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@06:03:35 GMT

4 انبار لوازم خانگی احتکار شده در آبیک کشف شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۵۵۰۶۵

4 انبار لوازم خانگی احتکار شده در آبیک کشف شد

قزوین - ایرنا - فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: 2 انبار لوازم خانگی و 2 انبار موادخوراکی احتکار شده به ارزش تقریبی 45 میلیارد ریال در شهرستان آبیک شناسایی و کشف شد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس قزوین، سردار مهدی محمودی افزود: مبارزه و مقابله با احتکار و جرایم اقتصادی به خصوص در شرایط پیش آمده کشور و همچنین ناامن ساختن بستر ارتکاب جرم برای محتکران کالا، امری لازم و ضروری بوده و پلیس نیز به طور جدی پیگیر آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام انتظامی ادامه داد: با توجه به اقدام های اطلاعاتی مستمر و تلاش شبانه روزی، روز گذشته توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی، 2 انبار احتکار لوازم خانگی و 2 انبار خوراکی در شهرستان آبیک شناسایی و کشف شد.
سردار محمودی اضافه کرد: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با هماهنگی مقام قضائی و در حضور کارشناسان سازمان صنعت و معدن از 2 انبار لوازم خانگی در شهرک صنعتی کاسپین بازدید که در بازرسی به عمل آمده 412 دستگاه ماشین لباسشویی، 39 دستگاه تلویزیون ال ای دی و 127 دستگاه یخچال فریزر کشف شد.
فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: ماموران همچنین در بازدید از 2 انبار احتکار مواد خوراکی در شهر آبیک مقادیر قابل توجهی انواع روغن خوراکی، قند، شکر، خشکبار، ماکارونی و آب معدنی که به صورت غیرمجاز دپو شده بود را کشف و ضبط کردند.
سردار محمودی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی 45 میلیارد ریالی برای کالاهای احتکار شده برآورد کردند، گفت: چهار انبار یاد شده با دستور مقام قضائی پلمپ شدند.
6104/8054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي نيروي انتظامي كشف انبار آبيك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۵۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، در روزهای پایانی سال گذشته رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی از افزایش قیمت بدون سر و صدای برخی کارخانه‌ها در یک ماه گذشته خبر داد و در سال جاری هم گزارش‌هایی از افزایش قیمت برخی از برندهای لوازم خانگی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: قیمت لوازم خانگی افزایشی شد؟

اما محمود سیجانی، درباره اخبار منتشر شده از افزایش قیمت بدون مجوز لوازم خانگی، اظهار کرد: برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده‌اند که در دست بررسی است و هنوز تایید نشده است.

وی افزود: تا زمانی که سازمان حمایت با این درخواست‌ها موافقت نکرده، شرکت‌ها اجازه افزایش قیمت ندارند.

کد خبر: 1228356 برچسب‌ها لوازم خانگی

دیگر خبرها

  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • کشف تعداد ۱۶۶ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در همدان