Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آیینی به مناسبت سالروز بازگشت اسرای جنگ تحمیلی به میهن از آزادگان بندرماهشهر در دفتر امام جمعه شهرستان بندرماهشهر تجلیل شده که هیچ یک از مسئولان اجرایی و دولتی در این مراسم حضور نداشته که این امر باعث دلخوری آزادگان و ایثارگران شده است. ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرماهشهر، در آیینی به مناسبت سالروز بازگشت اسرای جنگ تحمیلی به میهن از آزادگان شهرستان بندرماهشهر در دفتر امام جمعه شهرستان بندرماهشهر تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم فقط با حضور امام جمعه شهرستان بندرماهشهر و رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان برگزار شده و عدم حضور مسئولان اجرایی و دولتی شهرستان باعث دلخوری ایثارگران از مسئولان شده است.

یکی از آزادگان و ایثارگران جنگ تحمیلی در گفت‌وگو با خبرنگار  تسنیم در بندرماهشهر در این رابطه اظهار داشت: مسئولان همانند سابق دیگر به اسرا اهمیت نمی‌دهند ما ایثارگران 8 سال جنگ تحمیلی پای نظام تا آخر عمر خود ایستاده‌ایم.

وی افزود: حضور ساده مسئولان در بین آزادگان و ایثارگران برای شادی دل آنها کافی بود چه بسا مسئولان باید با حضور در بین ما مشکلات ما را بشنوند و برای برطرف شدن آنها کمک کنند.

یکی از جانبازان جنگ تحمیلی نیز در این رابطه اظهار داشت: ما در جنک تحمیلی تیر و ترکش خوردیم و در زمان اسارت از شکنجه‌ها آسیب دیدیم، ما در همه قسمت‌های جنگ حاضر بودیم اما مسئولان حتی حاضر نیستند ما را ببینند و فقط  به اسم جانبازان و شهیدان تبلیغ می‌کنند.

به گزارش  تسنیم این شهرستان در دوران جنگ تحمیلی به عنوان یک شهر برای نیروهایی پشتیبانی مورد استفاده قرار گرفته که جوانان آن در صف مقدم جبهه حق علیه باطل می‌جنگیدند؛ مسئولان اجرایی و دولتی این شهرستان با این حرکت عهد خود با شهدا را شکسته و نسبت به هتک حرمت کرده‌اند.

البته چند روز دیگر همه مسئولان جلوی دوربین‌ها در مزار شهدا حاضر شده و بار دیگر یک حرکت نمادین را می‌آفرینند.

انتهای پیام/ح

R41468/P1357/S6,57/CT16

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۵۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد

به گزارش خبرنگار مهر، «سید امیر حسین اضی زاده هاشمی»، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با استقبال استاندار بوشهر وارد استان بوشهر شد.

حضور در گلزار شهدای بوشهر و تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا، حضور در صدا و سیمای استان بوشهر، شرکت در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان بوشهر، حضور در مراسم روز ارتش، دیدار تجمیعی با خانواده شهدا و ایثارگران و دیدار با ۲ خانواده شهید و جانباز در دشتی، حضور در شورای اداری استان، و نشست با تشکل‌های شاهد و ایثارگر استان بوشهر از جمله برنامه‌های سفر ۲ روزه معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان بوشهر است.

کد خبر 6081436

دیگر خبرها

  • تسلیت مسئولان دولتی و کشوری در پی درگذشت پرویز داودی
  • شوک به گل‌گهر: وسط زمین سیرجانی‌ها خالی شد
  • تجلیل رئیس بنیاد شهید از ۳ خانواده شهید ارتش در بوشهر
  • استان سمنان تشنه است/ ضرورت اهتمام مسئولان در رفع مشکلات مردم
  • پیگیری استخدام فرزندان آزادگان و جانبازان ۲۵ درصد
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • دلیل غیبت ناگهانی یک ستاره در ترکیب سپاهان 
  • دلیل غیبت ناگهانی یک ستاره در ترکیب سپاهان
  • صدور بیش از ۹۰ هزار گواهینامه مهارتی بین المللی در خوزستان 
  • غیبت ۵ بازیکن گل‌گهر برابر استقلال خوزستان