Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@12:12:09 GMT

آمار فوق العاده گریزمان در گل‌های اتلتیکو

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۵۵۱۸۱

آمار فوق العاده گریزمان در گل‌های اتلتیکو

مهاجم اتلتیکومادرید در اغلب گل‌های تیمش در سال ۲۰۱۸ تاثیر مستقیم داشته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، مدت‌هاست که آنتوان گریزمان فراتر از یک بازیکن برای اتلتیکو مادرید عمل می‌کند. مهاجم فرانسوی به یک بازیکن کلیدی برای دیگو پابلو سیمئونه تبدیل شده است. او در سال ۲۰۱۸ روی ۳۱ گل در ۳۱ بازی تاثیر مستقیم داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین آن به دیدار دیشب (دوشنبه) برمی‌گردد که به آنخل کورئا پاس گل داد و بازیکن آرژانتینی توانست بازی را برابر والنسیا یک بر صفر به نفع اتلتیکو کند.

گریزمان یک سال رویایی را در حال سپری کردن است. او فصل ۱۸-۲۰۱۷ را کمی غیر معمول شروع کرد و تا ژانویه تنها پنج گل به ثمر رساند و ۱۴ پاس گل داد. در این زمان مهاجم شماره هفت روخی بلانکو دو بازی را به خاطر اخراج برابر خیرونا از دست داد. با این حال در لالیگای سال ۲۰۱۸ دوباره به دوران اوج خود بازگشت و توانست ۱۴ گل به ثمر برساند و ۶ پاس گل در ۱۸ بازی بدهد. حذف اتلتیکو از لیگ قهرمانان اروپا به نفع گریزمان تمام شد. او در مرحله گروهی این بازی‌ها دو گل و دو پاس گل داد اما در لیگ اروپا توانست ۶ گل به ثمر برساند و چهار پاس گل دهد.  دو گل در فینال برابر مارسی به ثمر رساند تا بهترین بازیکن زمین شود.

لیگ اروپا دومین قهرمانی این بازیکن با اتلتیکو بود. پیش از این قهرمانی را در سوپرجام ۲۰۱۴ تجربه کرده بود. پیروزی برابر لیون نقش مهمی در ماندن او در تیم مادریدی داشت. مهاجم فرانسوی در تابستان به همراه کشورش قهرمان جهان شد و توانست در جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ چهار گل به ثمر برساند. او سپس با اتلتیکو فاتح سوپر جام اروپا نیز شد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام آنتوان گریزمان اتلتيكومادريد تیم ملی فوتبال فرانسه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه سوپرجام اروپا ليگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۵۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های آتالانتا و فیورنتینا در دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه برگزار شد و در نهایت این بازی با برتری ۴ بر یک آتالانتا به پایان رسید.

در دیدار رفت این دو تیم فیورنتینا توانست با ۱ گل لاتزیو را شکست دهد اما در مجموع تیم آتالانتا توانست با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی برسد.

در نیمه اول در دقیقه ۸ تئون کوپمینرس اولین گل تیمش را به ثمر رساند و نیمه اول به سود میزبان به پایان رسید.

در نیمه دوم در دقیقه ۵۳ نیکولا میلنکوویچ با خطایی که انجام داد باعث شد فیورنتینا ۱۰ نفره به کار خود ادامه دهد. در دقیقه ۶۸ لوکاس مارتینز کوارتا بازیکن تعویضی تیم میهمان توانست بازی را به تساوی بکشاند. در دقیقه ۷۵ جانلوکا اسکاماکا برای بار دوم دروازه تیم فیورنتینا را باز کرد و در دقیقه ۹۰+۵ آدمولا لوکمن بازیکن تعویضی آتالانتا گل سوم تیمش را زد و خیال همه را از صعود راحت کرد اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۹۰+۸ ماریو پاشالیچ برای بار چهارم توانست دروازه پیترو تراتسیانو را باز کند و در نهایت بازی به سود آتالانتا به اتمام رسید.

پس از پیروزی آتالانتا مقابل حریف خود در فینال جام حذفی ایتالیا به مصاف یوونتوس می‌رود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • میلیک فرشته نجات بانوی پیر / یوونتوس فینالیست شد +فیلم خلاصه بازی
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی