Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ میثم خرقه پوش رئیس روابط عمومی هیات ورزش‌های رزمی گیلان گفت: در مسابقات قهرمانی کمیته دفاع شخصی و قوه الرمی استان گیلان که ویژه بانوان در باشگاه تختی لاهیجان برگزار شد، تیم بانوان لاهیجان با ۱۵ مدال طلا قهرمان شد و تیم‌های لنگرود و سیاهکل به ترتیب دوم و سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این رقابت‌ها با حضور ۹۲ بانوی رزمی کار برگزار شد افزود: رزمی کاران در ۴ رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و در استایل هنر‌های فردی و قوه الرمی باهم به رقابت کردند.

رئیس روابط عمومی هیات ورزش‌های رزمی گیلان تصریح کرد: معصومه ضیایی نایب رئیس هیات ورزش‌های رزمی لاهیجان مسئولیت نظارت و سمیه حجتی نایب رئیس دفاع شخصی و قوه الرمی استان مسئولیت برگزاری این دوره از رقابت‌ها را بر عهده داشت.

 

انتهای پیام/م.ع

درخشش بانوان لاهیجانی در رقابت‌های دفاع شخصی و قوه الرمی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان هنرهای رزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۵۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در لیگ آزادگان؛ داور نیش صدرنشین لیگ یک را کشید!

خیبر در شب پیروزی برابر خوشه طلایی شب عجیبی را پشت سر گذاشت

خیبر خرم آباد، صدرنشین لیگ آزادگان امشب در مشهد با یک گل مقابل خوشه طلایی ساوه به برتری رسید و با وجود یک بازی کمتر نسبت به رقبای بالانشین، فاصله امتیازی اش را با چادر ملو، فجر سپاسی و... حفظ کرد اما خیبری ها به شدت از قضاوت داور بازی شاکی بودند.

حسین زیاری، داور سمنانی این بازی کارت های زرد و قرمز فراوان در این بازی استفاده کرد و همین موضوع اعتراض صدرنشین لیگ آزادگان را به دنبال داشت.

از آن جایی که سبک بازی خیبر خرم آباد بر جنگندگی استوار است و شاگردان رضا مهاجری علاوه بر برتری تاکتیکی محسوس نسبت به سایر رقبا، بازی برتر خود را با جنگندگی به حریفان دیکته می کنند، خیبری ها اعتقاد داشتند داور بازی با کارت های زردی که در همان ابتدای بازی به شاگردان رضا مهاجری نشان داد، نیش خیبر خرم آباد را کشید و صدرنشین لیگ آزادگان را به بازی محافظه کارانه واداشت.

با این همه، خیبر خرم آباد در مشهد یک بر صفر خوشه طلایی ساوه را برد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • برتری تیم‌های مردان و زنان ایران در بسکتبال ۳ نفره کاپ آسیا
  • ۴۵ سال اقتدار و امنیت/ کمان؛ تیری زهرآگین و آماده نابودی دشمنان است
  • اتفاق عجیب در لیگ آزادگان؛ داور نیش صدرنشین لیگ یک را کشید!
  • مروری بر کارنامه ورزش قم در تابستان ۱۴۰۲
  • آغاز مرحله نخست تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان در سال جدید
  • کاظمی پور: شاهد حضور بهترین‌های والیبال نشسته بانوان در تیم ملی هستیم
  • علی چینی: استقلال در جنگ نابرابر صدرنشین است!
  • تجمع بانوان اصفهانی برای دفاع از مقاومت مردم فلسطین
  • کشتار مردم بی دفاع هیچ ارتباطی با اسلام و مسلمانان ندارد
  • هاکی روی یخ بانوان آسیا؛ پیروزی ملی پوشان ایران مقابل قرقیزستان