Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@15:11:58 GMT

تدارک ویژه صدا و سیمای مرکز زنجان در هفته دولت

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۵۵۴۸۹

تدارک ویژه صدا و سیمای مرکز زنجان در هفته دولت

به گزارش ایکنا از زنجان، سید محسن لطیفی در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر و مهم خواندن رسالت صدا و سیما در انعکاس خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار کرد: همزمان با هفته دولت، صدا و سیمای مرکز زنجان برنامه‌ریزی ویژه‌ای را در حوزه‌های سیما، صدا و خبر انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی محور فعالیت‌های این ارگان در هفته دولت را معرفی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی خواند و گفت: این برنامه‌ها از بخش‌های خبری و برنامه‌های مختلف شبکه اشراق و صدای مرکز زنجان به روی آنتن خواهد رفت.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان به برنامه‌های معاونت سیما در این خصوص اشاره و اظهار داشت: معاونت سیما برنامه صبحگاهی سلام زنجان از ساعت 8 تا 9 صبح را به صورت ویژه به هفته دولت اختصاص داده و در 5 برنامه زنده و با حضور فرمانداران شهرستان‌ها به بیان خدمات نظام در شهرهای استان پرداخت خواهد کرد.
وی ادامه داد: علاوه بر این ویژه برنامه «نگاه روشن» در این هفته میزبان استاندار زنجان خواهد بود تا مردم استان در جریان کارها و خدمات صورت گرفته در استان قرار گیرند و مدت زمان این برنامه 60 دقیقه تعیین شده است.
لطیفی عنوان کرد: شبکه استانی سیما همچنین برنامه «بیزیم اللر» را به صورت ویژه متناسب با هفته دولت به روی آنتن خواهد برد. بیزیم اللر در 6 برنامه 35 دقیقه‌ای سعی خواهد کرد توسعه و پیشرفت روستاهای استان و میزان خدمات‌رسانی به هم‌استانی‌ها را به نمایش بگذارد.
وی افزود: دو مستند فاخر با عناوین «دستاورد» و «بر مدار شتاب» با موضوعات مهمترین دستاوردها و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی پس از انقلاب و مهمترین پیشرفت‌های علمی و توسعه مراکز علمی و دانشگاهی پس از پیروزی انقلاب، در شبکه اشراق تولید و آماده شده و در هفته دولت پخش خواهد شد.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان  خاطرنشان کرد: سایر برنامه‌های روتین سیما از جمله گجه‌لر، آلاچیق، جوان و سیار موارد همراه با برنامه‌های تامینی پخش سیما نیز هر کدام به فراخور موضوع برنامه به هفته دولت پرداخت خواهند کرد .
وی سپس به برنامه‌ریزی رادیوی استانی برای این مناسبت اشاره کرد و گفت: شبکه استانی صدای مرکز زنجان هم 7 برنامه زنده رادیویی با عنوان «دستاورد» را برای این هفته تدارک دیده و استاندار، معاونین استانداری و مدیران کل ادارات خدمات رسان میهمان این برنامه خواهند بود.
لطیفی عنوان کرد: فرمانداران شهرستان‌ها نیز قرار است در برنامه سلام زنجان رادیو که به صورت ویژه به این هفته اختصاص داده شده است حاضر شده و به بیان عملکرد نظام در حوزه‌های خود بپردازند. این ویژه‌برنامه هر روز از ساعت 7 تا 8 صبح به صورت زنده پخش خواهد شد.
وی سپس به دیگر ویژه‌برنامه رادیو اشاره داشته و عنوان کرد: برنامه کندیمیز نیز در این هفته در قالب 7 برنامه 45 دقیقه ‌ی به برخی روستاهای استان رفته و دستاوردهای نظام را در روستاهای استان بیان خواهد کرد.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان  خاطرنشان کرد: دیگر برنامه‌های روتین شبکه استانی صدا مانند جوان، بیزیم ایوان، آخشاملار، یاشاییش و غیره نیز در کنار سایر برنامه‌های رادیو به هفته دولت می‌پردازد.
وی از عزم جدی معاونت خبر مبنی بر پوشش اخبار افتتاح و تولید گزارش‌های مختلف خبر داد و افزود: معاونت اطلاعات و اخبار مرکز نیز در کنار سایر معاونت‌های تولیدی تمامی اخبار مربوط به افتتاح‌های صورت گرفته در اقصی نقاط استان را در دستور کار قرار داده و در کنار تولید بسته‌ها و گزارش‌های فاخر خبری در ایجاد روحیه نشاط، امیدافزایی و خودباوری در سطح جامعه نقش‌آفرینی خواهد کرد.
لطیفی افزود: گفت‌وگوی ویژه خبری با حضور معاونین استانداری و برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، بسته‌های خبری افتتاحیه‌ها و کلنگ‌زنی‌ها، بسته خبری فرهنگی رویدادهای شهرستان‌ها، حضور فرمانداران شهرستان‌ها در بخش‌های زنده خبر ساعت 23، تولید 6 برنامه مستند خبری درخصوص دستاوردهای نظام در حوزه‌های مختلف عمرانی و خدماتی از جمله برنامه‌های حوزه خبر برای هفته دولت است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا زنجان صدا وسیما هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۵۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه زنجان ۴۰۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی برگزار می‌کند

حجت الاسلام حسن بیگدلی روز پنجشنبه در نشست خبری به نقش و تاثیر شهید مطهری در تقویت بنیان های نظری انقلاب و نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: آثار این شهید گرانقدر امروز هم پاسخگوی نیازهای معرفتی است و بهره گیری از افکار و اندیشه های شهید مطهری،گام نهادن و طی مسیر درست را تضمین می کند.
وی ادامه داد: سپاه پاسداران در عین اینکه یک مجموعه نظامی است یک مجموعه عقیدتی و مذهبی نیز هست و نمی تواند از عقیده و اعتقاد الهی و قرآنی جدا باشد.
حجت الاسلام بیگدلی اظهار کرد: وظایف حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه در راستای تامین و ترویج معارف انقلابی و روحیه جهادی، ارتقای بصیرت دینی و انقلابی، تعمیق بصیرت سیاسی و حکیمانه شدن رفتار سیاسی، پاسداری از انقلاب و ارتقای عمل مکتبی است.

وی به اقدامات و برنامه حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اشاره کرد و ادامه داد: سال گذشته در حوزه سیاسی نزدیک به ۲۰ هزار جلسه بصیرتی برگزار شد و ۸۰ هزار نفر در برنامه ها و دوره های عقیدتی و معرفتی بسیج در استان حضور یافتند.

حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه سپاه به هیچ جریانی وابستگی ندارد و اجازه بهره برداری از این مجموعه را هم به گروه‌ها نمی دهد، اظهار کرد: سپاه به نهادهای مختلف در جهت حرکت در مسیر انقلاب و نظام کمک می کند و در کنار آنها حضور می یابد.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به برنامه های پیش بینی شده برای هفته عقیدتی و سیاسی اشاره کرد و گفت: دیدار با خانواده های معظم شهدا، حضور در نماز جمعه و اجتماعات مختلف برای تبیین مباحث عقیدتی و سیاسی، برگزاری همایش حکمت مطهر، مسابقات قرآن و آثار شهید مطهری، مسابقات ورزشی، زنگ سپاس از مقام معلم، نشست های معرفتی و بصیرتی، تولید محتوا بر اساس آثار شهید مطهری و به اشتراک گذاری آنها در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و برگزاری نمایشگاه کتاب از جمله این برنامه هاست.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • برگزاری ۴۰۰ عنوان برنامه توسط سپاه زنجان در هفته عقیدتی
  • ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • برگزاری ۴۰۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در زنجان
  • «ابر دولت» در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • سپاه زنجان ۴۰۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی برگزار می‌کند
  • ۴۰۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی تدارک دیده شده َشَد
  • زنجان ۲۲۹ شهید کارگر دارد
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی پنجم اردیبهشت