Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-28@15:21:01 GMT

دیدار دوم ترامپ با کیم جونگ اون

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۵۵۵۲۷

دیدار دوم ترامپ با کیم جونگ اون

ترامپ:من از رهبر کره شمالی خوشم آمده است.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفت:«من از کیم جونگ اون خوشم آمده است و او هم از من خوشش آمده است. حالا در آنجا به جای صدای آزمایش موشک های بالستیکی، سکوت برقرار است. ارتباط شخصی من و کیم خوب است».

رئیس جمهور آمریکا ابراز داشت برای دیدار دوم با رهبر کره شمالی آماده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به خبرنگاران گفت که همانا تلاش او بود که کره شمالی آزمایشات موشکی و هسته ای را متوقف کرد. این امر به دلیل آن صورت گرفت که ارتباط من و رهبر کره شمالی برقرار شده و ادامه می یابد.

«من آزمایشات موشکی و هسته ای کره شمالی را متوقف کردم. ژاپن خیلی راضی است.  بعد چه خواهد شد؟ هیچکس نمی داند. خواهیم دید چه خواهد شد. من از کیم خوشم می آید و او هم از من خوشش می آید.  حالا در آنجا سکوت برقرار است».

صبح روز ۱۲ ژوئن ۲۰۱۸ دیدار دو رئیس‌جمهور آمریکا و کره شمالی، دونالد ترامپ و کیم جونگ اون در هتل کپلا واقع در جزیره سنتوزای سنگاپور برگزار شد. دونالد ترامپ و کیم جونگ اون گفتگوهایشان را بصورت دو نفره فقط با حضور دو مترجم پشت درهای بسته برگزار کردند و در پایان گفتگوها دو طرف سندی را امضا کردند.

سند امضا شده دارای چهار بند است که در آن ترامپ به ارائه ضمانت‌های امنیتی به رهبر کره شمالی و کیم نیز به خلع سلاح کامل اتمی متعهد شده‌اند.

دیدار ترامپ و رهبر کره شمالی نخستین دیدار سران دو کشور پس از پایان جنگ کره در سال ۱۹۵۳ است.

منبع: اسپوتنیک

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دونالد ترامپ قدس آنلاین کیم جونگ اون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۵۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) شعرخوانی ندا نوروزی در دیدار با رهبر انقلاب

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع:مشرق

دیگر خبرها

  • (عکس) دیدار زیاد النخاله با رهبر انقلاب
  • موشک جدید و مخوف کیم‌جونگ‌اون!/ عکس
  • کره شمالی تداوم مذاکرات با ژاپن را جایز ندانست
  • تصاویر دیدار شاعران با رهبر انقلاب
  • تصاویر| دیدار شاعران با رهبر انقلاب
  • (ویدیو) شعرخوانی ندا نوروزی در دیدار با رهبر انقلاب
  • تصاویر دیدار رهبر انقلاب با شاعران
  • افشای دیدار ضدبرجامی جان کری و سعودالفیصل در داخل هواپیما به روایت روحانی /چه کسانی ترامپ را برای خروج از برجام تشویق کردند؟
  • دیداری صمیمی با خانواده‌های معظم شهدا در زاهدان
  • عکس/ دیدار شاعران با رهبر انقلاب